Bank of America doświadcza zakłóceń w transakcjach online, klienci zgłaszają brak środków na kontach

1/5 - (1 vote)

Zdjęcie: Bank of America doświadcza zakłóceń w transakcjach online, klienci zgłaszają brak środków na kontach

TYM PRZYCISKIEM POSTAW KAWĘ MOŻESZ ODBLOKOWAĆ TREŚCI PREMIUM I DOSTĘP DO STREAM LIVE

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Bank of America doświadczył ostatnio znacznych zakłóceń w transakcjach internetowych przeprowadzanych za pośrednictwem usługi płatniczej Zelle. Wielu klientów zgłosiło opóźnienia i brak środków na ich kontach, w tym środki z depozytów i transakcji Zelle .

Witryna DownDetector, która monitoruje stany witryn internetowych, zauważyła, że ​​Bank of America zaczął doświadczać problemów około 1:40 w środę, 18 stycznia. Sześćdziesiąt sześć procent raportów otrzymanych przez witrynę wskazywało na problem z transferami środków .

Osoby korzystały z mediów społecznościowych i lokalnych mediów, aby udostępniać wiadomości otrzymane od Bank of America. Niektóre z poszkodowanych osób zgłosiły nawet ujemne salda bankowe, podczas gdy wiele innych zgłosiło trudności z dotarciem do działu obsługi klienta banku. (Powiązane: Nadchodzące załamanie gospodarcze zostanie wykorzystane do zamknięcia banków i wprowadzenia cyfrowych walut banku centralnego .)

Jedna osoba na Twitterze udostępniła zdjęcie wskazujące, że jego nowe saldo konta pokazało, że jest zadłużony w Bank of America na kwotę 2 060,44 USD.

Inny użytkownik Twittera o imieniu Brianna napisał: „Tak fajnie, jak @BankofAmerica magicznie zniknęła duża transakcja Zelle, którą JUŻ WYSYŁAŁEM, a ja użyłem do płacenia rachunków. Teraz jestem bardzo zadłużony w sprawdzaniu i nie mogę ich złapać. Nie do wiary.”

Rey Garcia, klient Bank of America od ponad 20 lat, z którym rozmawiał  ABC13 , zauważył, że kiedy nastąpiło zakłócenie, jego konto zgłosiło 15 różnych transakcji Zelle.

„To było dla mnie jak czerwona flaga, ponieważ nie pamiętam, żebym zrobił to wszystko w jeden dzień” – powiedział. Dodał, że z jego konta zniknęło prawie 700 dolarów. Jego próby skontaktowania się z działem obsługi klienta Bank of America nie powiodły się.

„Czy cały zespół telefonicznej obsługi klienta został zwolniony? Od 20 minut bezskutecznie próbuję skontaktować się z kimkolwiek przez infolinię, nawet linia oszustów nie działa” – napisał jeden sfrustrowany klient na Twitterze.

Wielu innych użytkowników Bank of America i Zelle było bardzo sfrustrowanych , zwłaszcza z powodu niemożności przyjmowania skarg klientów za pośrednictwem infolinii obsługi klienta, a niektórzy wskazywali, w jaki sposób ten incydent wpłynął na ich opłacanie rachunków na czas.

„Niestety trzy płatności, które wyszły wczoraj po tym, jak Zelle tam był – opłata za samochód, ubezpieczenie samochodu oraz telefon komórkowy i internet – wszystkie zostały zwrócone” – napisała jedna osoba. „To nie jest dobre. Teraz muszę zadzwonić do wszystkich tych miejsc i wyjaśnić”.

Bank of America odmawia wyjaśnienia, co spowodowało zakłócenia

Zgodnie z oświadczeniem wydanym przez Bank of America, transakcje Zelle, które zostały dokonane między 14 a 17 stycznia, „mogą zostać opóźnione w realizacji i księgowaniu na kontach zgodnie z żądaniem”.

„Przelewy zostaną zrealizowane i pojawią się na koncie tak szybko, jak to możliwe. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia lub niedogodności” – czytamy dalej w oświadczeniu.

W oświadczeniu Bank of America odmówił wzmianki o tym, co spowodowało zakłócenia, ani dlaczego niektóre konta klientów zgłaszają ujemne salda.

Bank of America, który ma około 67 milionów klientów indywidualnych i małych firm w Stanach Zjednoczonych, zaczął doświadczać gwałtownego wzrostu liczby przypadków oszustw po zakłóceniu, a oszuści nakłaniali klientów do wysyłania im pieniędzy za pośrednictwem Zelle pod pozorem „ochrony” ich funduszy, które bank rzekomo kradł. Firma odmówiła również wydania oświadczenia w sprawie tych przypadków oszustwa.

Zelle, która ma miliony innych użytkowników, którzy codziennie wysyłają i otrzymują pieniądze na platformie, powiedziała, że ​​problem wynikał z Bank of America .

„Nie ma to wpływu na transakcje w sieci Zelle poza Bank of America”, zauważył jeden z przedstawicieli firmy, który rozmawiał z  NPR .

„Aplikacja i sieć Zelle działają” — napisał Zelle na swoim koncie na Twitterze po fali wściekłych klientów. „Zdajemy sobie sprawę z problemu, który ma wpływ na klientów Bank of America podczas wysyłania i odbierania płatności. Zalecamy skontaktowanie się z zespołem obsługi klienta Bank of America w celu uzyskania dodatkowych aktualizacji.”

Obejrzyj ten klip z  InfoWars, w którym Harrison Smith opowiada o specjalnej ofercie kredytu hipotecznego Bank of America dla klientów niebędących białymi .

Ten film pochodzi z kanału InfoWars na  stronie Brighteon.com .

 Natural News 

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

CLOSE
CLOSE
%d bloggers like this: