pfizer mrna
Posted by Mforum
467 views
Zaczynamy!
Posted by Enigma2021
376 views
Terytorium 404
Posted by Enigma2021
225 views
Rozdzielenie Ludzkości
Posted by Joana100
320 views

Kraków – Miasto przekaże miliony zł na telewizję która ma …..40 wyświetleń dziennie !!!

Rate this post

Kraków planuje przekazać spółce odpowiedzialnej za funkcjonowanie drugiej urzędowej telewizji 74,7 mln zł w przyszłym roku. O uwzględnienie tej kwoty w budżecie wystąpił wydział kultury, a cześć środków udało się już zabezpieczyć. To nie wszystko. Okazuje się, że spółka w tym roku otrzymała od miasta w różnych formach 40 mln zł. Tymczasem w przyszłym tygodniu urzędnicy ogłoszą zmianę formatu telewizji. Zamiast dotychczasowego Play Kraków News pojawi się nowy program: Hello Kraków.

TYM PRZYCISKIEM POSTAW KAWĘ MOŻESZ ODBLOKOWAĆ TREŚCI PREMIUM I DOSTĘP DO STREAM LIVE

Postaw mi kawę na buycoffee.to

 

W przyszłym tygodniu przedstawiciele spółki Kraków 5020, odpowiedzialni m.in. za stworzenie i funkcjonowanie drugiej urzędowej telewizji, mają ogłosić zmianę formatu programu.

Play Kraków News przestanie być nadawane w obecnej formule. Jego miejsce zajmie Hello Kraków. W nowej konwencji druga urzędowa telewizja ma postawić bardziej na rozrywkę. Będą prezentowane sondy uliczne, rozmowy z zaproszonymi gośćmi czy prognozy pogody nadawane z różnych miejsc miasta. Około 20 minut ma być przeznaczonych na wiadomości z Krakowa i za przygotowanie tego segmentu ma odpowiadać dotychczasowa ekipa tworząca Play Kraków News.

Początkowo urzędnicy i przedstawiciele spółki chcieli stworzyć „telewizję śniadaniową”. Ostatecznie uznano jednak, że o poranku nikt programu by nie oglądał, dlatego ten będzie emitowany wieczorem.

Zapytaliśmy przedstawicieli spółki, skąd decyzja o zmianie formatu i nazwy na Hello Kraków. Rzecznik prasowy Filip Szatanik przez blisko tydzień nie znalazł czasu, aby odpowiedzieć na nasze pytania.

Co ciekawe, w ostatnich miesiącach, jak wynika z dokumentacji, którą dysponuje Interia, na promocję telewizji Play Kraków News spółka wydała co najmniej około pół miliona złotych. Nieco ponad 400 tys. zł wydano na promocję w internecie, blisko 29 tys. zł wydano na reklamę na tramwaju MPK, z kolei 9 tys. zł kosztowała reklama na Tauron Arenie Kraków.

Urzędnicy i przedstawiciele spółki już kilka miesięcy temu wiedzieli, że szykują

Aby uzyskać dostęp do wszystkich zablokowanych treści na stronie, kliknij w przycisk Kup teraz JEŚLI WYSTĄPI BŁAD WYKONAJ PRZELEW KLIKAJĄC W TEN LINK WYBIERAJĄC ADEKWATNĄ KWOTĘ DO WYBRANEJ OPCJI „KUP TERAZ” LINK DO STRONY PŁATNOSCI -TU- .

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Dostęp do treści50.00 zł
Anuluj

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

CLOSE
CLOSE
%d bloggers like this: