To Dzień Matki. Więc oczywiście te 7 marek korporacyjnych promuje kolesi w sukienkach.

WStanach Zjednoczonych jest Dzień Matki. Co skłoniło mnóstwo korporacji i marek konsumenckich do reklamowania swoich produktów najważniejszym kobietom w naszym życiu: naszym mamom. Niestety, niektóre z tych marek zdecydowały, że twój tata może być teraz twoją mamą. Albo że jakiś przypadkowy koleś w sukience może być twoją mamą.
Właśnie dlatego Woke Alerts, wspierany przez Consumer Research, przygotował poniższą krótką listę firm, które kontynuują wojnę skrajnej lewicy z kobietami w Dzień Matki. Sprawdź ich badania i wezwania do działania poniżej. I śledź Woke Alerts, aby uzyskać więcej.
Calvin Klein, Estée Lauder i Anthropologie to tylko kilka firm, które doceniają duże zainteresowanie kobiet, ale ostatnio przebudziły się, zastępując kobiety mężczyznami w swoich reklamach odzieży i produktów dla kobiet. Niektóre firmy, takie jak Woke Washed Levi’s, posunęły się tak daleko, że próbowały wymazać kobiety, tworząc linie ubrań „bezpłciowych”.
1. Calvina Kleina
Ta marka modowa rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem ciężarnej transpłciowej kobiety i jej transpłciowego partnera. Ta kampania miała na celu „wspieranie kobiet i matek na całym świecie”.
2. Pantene
Marka kosmetyków do włosów Pantene przedstawiła dorosłego mężczyznę przebranego za nastolatkę w „emocjonalnej” reklamie świętującej „jej” quinceañera.
Źródło zdjęcia: AdWeek
3. Wynajmij pas startowy
Dylan Mulvaney, wpływowy transseksualista, połączył siły z marką wypożyczalni odzieży damskiej, aby stworzyć reklamę, która dawała obserwującym kod rabatowy. Mulvaney, który ostatnio współpracował z Bud Light , wywołując ogromny sprzeciw, ma wielu partnerów korporacyjnych, od KitchenAid po Olay.
4. Antropologia
Marka odzieżowa Anthropologie wykorzystała mężczyznę do zareklamowania szeregu odzieży damskiej. Komentarze do posta na Instagramie zostały szybko ocenzurowane z powodu natychmiastowej reakcji.
Źródło zdjęcia: Anthropologie Instagram
5. Estee Lauder
Marka kosmetyków do makijażu i pielęgnacji skóry rozpoczęła kampanię reklamową, w której transpłciowy mężczyzna wyjaśnia, że jego „ulubioną częścią bycia kobietą jest życie w pełnym kolorze”.
Źródło zdjęcia: Evie Magazine
6. Levi’s.
Marka obudzonych dżinsów ogłosiła niedawno, że będzie rozwijać swoje opcje neutralne pod względem płci, ponieważ dyrektor generalny Levi’s powiedział: „Wiemy, że niektóre kobiety kupują produkty męskie, a niektórzy mężczyźni produkty damskie”. Stało się tak po tym, jak wydali kolekcję „bezpłciową” i „rozmiarową”, która zawierała transpłciowe „kobiety” i „bezpłciowe” modele na Miesiąc Dumy w zeszłym roku.
Źródło zdjęcia: Pink News
7. Dziewczyna z okładki
W przypadku niektórych firm przebudzenie nastąpiło dawno temu, w 2016 r. CoverGirl zastąpiła kobiety swoim pierwszym mężczyzną „CoverGirl” w swoim magazynie.
Źródło zdjęcia: Allure.
Joana100
Ostatnie wpisy Joana100 (zobacz wszystkie)
- Kontrofensywa: co dalej z konfliktem na Ukrainie? - 6 czerwca 2023
- Blokady były niewybaczalne, wpływ „szczepionki” na nowotwory jest niezaprzeczalny, a wszystkie niewłaściwe działania rządu związane z pandemią spowodowały WIĘCEJ zgonów i obrażeń - 6 czerwca 2023
- Dr Peter McCullough: Zrozum Spike Shedding, zanim będzie za późno - 6 czerwca 2023