Wybrany materiał zobaczysz po przesunięciu strony w dół :-) jest pod wyszukiwarką

Jak zostać SZLACHCICEM?

Jak zostać SZLACHCICEM?

Posted by Mforum
365 views

Norwegian Shipping Company zakazuje poruszania się pojazdami elektrycznymi na swoich statkach

5/5 - (2 votes)

NORWEGIA. Statki Havila nie będą przewoziły aut elektrycznych, hybrydowych  i wodorowych. Firma sama używa hybryd • SAMOCHODY ELEKTRYCZNE –  www.elektrowoz.pl

TYM PRZYCISKIEM POSTAW KAWĘ MOŻESZ ODBLOKOWAĆ TREŚCI PREMIUM I DOSTĘP DO STREAM LIVE

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Norweska Havila Krystruten jest jedną z dwóch firm żeglugowych, które kursują między nadmorskimi miastami Bergen i Kierkenes. Havila Krystruten jako główny powód twojej decyzji podał bezpieczeństwo przeciwpożarowe. Firma francuska, że ​​jej statki nie są przystosowane do walki z ogniem litowo-jonowym na morzu.

„To czysta ocena bezpieczeństwa, a wnioski z analizy ryzyka wskazują, że jakikolwiek pożar w pojazdach na paliwo kopalne będzie w stanie znaleźć sobie z systemami i załogą, którą mamy na podstawie”, powiedział Bent Martini, dyrektor zarządzający, przetłumaczone przez Google. „Możliwy pożar w przewodzie elektrycznym, hybrydowych lub wodorowych będzie wymagał działań zewnętrznych współpracujących i może narazić ludzi na połączenie i statki na niebezpieczeństwo”.

„Nigdy nie narażamy bezpieczeństwa na nogi i nerek. Kiedy otrzymamy jasne wnioski dotyczące oceny, decyzja jest bardzo prosta” – dyrektor generalny Arild Myrvoll .

Problem jest szczególnie widoczny w Norwegii, który jest jednym z głównych na świecie urządzeń elektrycznych. Ponad 80 procent wszystkich sprzedanych pojazdów w kraju w 2022 roku było w pełni elektrycznych, co sprawia, że ​​ta decyzja może być uciążliwa dla przewoźników.

Przeczytaj więcej: Norweskie przedsiębiorstwo żeglugowe zakazuje pojazdów zelektryfikowanych z powodu zagrożenia o pożar , Carscoops, 19 stycznia 2023 r. Lub przetłumacz historię w języku norweskim TUTAJ .


W 2020 roku Ford i BMW wycofali się z elektrycznego („EV”), które dotyczą ponad 46 000 samochodów, w tym prawie 5000 w Wielkiej Brytanii.

Ford wycofał ponad 20 000 hybryd plug-in Kuga w sierpniu po tym, jak stwierdził pożar, że w niektórych przypadkach obciążenia akumulatora przegrzewały się podczas ładowania, akumulatora. Właścicielom, w tym około 1800 w Wielkiej Brytanii, zalecono, aby nie ładowali swoich urządzeń i korzystali z nich wyłącznie w ramach „EV Auto”.

Po wycofaniu Forda, BMW korzenio, że zidentyfikowano w Wielkiej Brytanii prawie 3000 modeli hybryd typu plug-in, które mogą zagrozić pożarem akumulatora. BMW wycofało i zawiesiło dostarczanie nowych modeli, których dotyczy problem, jako środek zapobiegawczy. Mówi się, że na całym świecie zaangażowanych jest łącznie 26 700 pojazdów, z czego około 2930 jest u klientów w Wielkiej Brytanii lub czeka na dostawę. W oświadczeniu niemiecki producent samochodów powiedział, że cząsteczki przyłączają się do układu podczas procesu produkcyjnego, co może wykonać zwarcia w ogniwach akumulatora, jest on w pełni naładowany. Może wystąpić do pożaru.

Dane londyńskiej straży pożarnej za 2019 r., uzyskano na wniosek Freedom of Information, wskaźnik incydentów na poziomie 0,04% w przypadku pożarów pojazdów znalezionych i wysokoprężnych, podczas gdy wskaźnik dla pojazdów typu plug-in jest ponad i wynosi 0,1 %.

Mamy koniec 2021 r. General Motors doradził właścicielom Chevy Bolt EV lub Bolt EUV, aby zaparkowali 50 stóp od innych pojazdów, gdy okazało się, że w garażu ze względu na ryzyko pożaru. Producent samochodów zasugerował już właściciela parkowania pojazdów na zewnątrz i nie pozostawianie ich ładujących się bez nadzoru ze względu na ryzyko pożaru, ale mają nowe wytyczne w odpowiedzi na pytania właścicieli dotyczące bezpieczeństwa korzystania z garaży/pokładów parkingowych. Właścicielom poradzono również, aby zablokować ładowanie swoich urządzeń do poziomu poniżej 90 procent przy użyciu trybu docelowego poziomu poziomu, unikając częstych sesji ładowania i unikali rozładowywania baterii poniżej 70 mil.

 

Akumulator litowo-jonowy może się zapalić i/lub eksplodować, jeśli zostanie wystawiony na działanie ekstremalnego ciepła, zostanie przebity lub właściwy w inny sposób. Niektóre z tego typu pożarów już mają miejsce. Strażacy specjalnego szkolenia przeszkolenia i wyposażenia do specjalnego dla siebie z pożarami pojazdów elektrycznych. 

Ratownicy są przyzwyczajeni do pojazdów sobie z pożarami samochodów, ciężarówek i innych pojazdów drogowych, ale pożary powodowane przez akumulatory litowo-jonowe są inne i stwarzają nowe zagrożenie i zmienne.

Po pierwsze, podczas pożaru pojazdu elektrycznego powstaje ponad 100 organicznych substancji chemicznych, w tym toksyczne gazy, takie jak tlenek węgla i cyjanowodór, które są niebezpieczne dla ludzi. Z tego powodu ratownicy muszą mieć sprzęt ochrony osobistej, aby się chronić.

Po drugie, pożary elektryczne nie reagują tak samo na typowe metody leczenia. Płonący akumulator jest zwykle niedostępny dla środków tłumiących działanie z zewnątrz i może ponownie zapalić się bez wydajnego rysunku.

Po trzecie, ciepło z ognia może mierzyć ciepło z ognia benzyny, przekraczając 5000 stopni Fahrenheita (2760 stopni Celsjusza). Nałożenie ustawienia lub piany może wyglądać na początek, a także istnieje ryzyko porażenia prądem.

W USA, według National Transportation Safety Board, 31 procent z 32 ankietowanych jednostek straży pożarnej w USA nie miało żadnych specjalnych szkoleń dla swoich pracowników, aby pomóc im w radzeniu sobie z pożarami pojazdów hybrydowych lub elektrycznych, a następnie stwierdzono, że brak protokołu powowypadkowych.

 

Problemem są nie tylko zagrożenia pożarowe i specjalne szkolenia wymagane do udzielania pomocy sobie z tymi pożarami, samochody elektryczne mogą również stanowić zagrożenie dla zdrowia.

zostały określone zasady dotyczące rzeczywistych narażenia na pola elektromagnetyczne i częstotliwości o częstotliwości elektromagnetycznej („EMF”). Dzisiejsze elektryczne samochody z mocą 40-120 kW. Ta statystyka wydaje się być sugerowana jako moc, oznaczająca tylko jedno. Każdy, kto zwiększa obecny poziom zarządzania energią, może zwiększyć nasz pojazd ekspozycję. Wzbudziło to zaniepokojenie grupy społeczeństwa co do możliwości wyłączenia jako raka dodatkowego.

Brak odległości między pasażerami a częstotliwością widzialnego promieniowania może z czasem zwiększyć ryzyko. Akumulatory należy umieścić w miejscu, w którym występuje ryzyko uszkodzenia zderzenia jest uszkodzone. Oznacza to, że znajduje się tuż pod każdym z foteli pasażerskich, co umożliwia zastosowanie narażenia na promieniowanie PEM. Kiedy ampery krążą, robią się w odległości zaledwie kilku centymetrów od pasażerów i kierowców. To ryzyko narażenia wzrostu podczas przyspieszania, gdy napędzanie zwiększa obciążenie, aby zwiększać prędkość.

Prowadzone są szeroko zakrojone badania dotyczące narażenia na promieniowanie EMF i jego pomocy z dobrymi ciałami. Obecne badania badają wpływ promieniowania elektromagnetycznego, które rzekomo zwiększają ryzyko zachorowania na raka u stóp.

Obecnie trwają badania na celu zmierzenie poziomu promieniowania UV i jego zastosowanie z możliwością zachorowania na raka. W tej chwili dane stają się bardziej alarmujące: promieniowanie elektromagnetyczne pojawia się nawet przy silnych prędkościach podczas aktywnej jazdy. To, że prąd elektryczny umożliwia przyspieszenie pojazdu z częstotliwością może być indywidualny dla każdego pasażera przy aktywnym narażeniu. W rzeczywistości zaistniało nowe zagrożenie dotyczące możliwego związku z białaczką u małych dzieci.

Pojazdy hybrydowe i elektryczne wymagają dyskrecji zarówno kierowców, jak i kierowców. Zbadanie tego, co robię, dobieram, i zadawanie pytań do najlepszych ocen podczas przeprowadzania testów porównawczych. Jeden z najlepszych i może być stosowany w taki sposób, w jaki sposób nastawienia na ryzyko jest inwestycją w pojazd, który wykorzystuje tylko paliwo.

Czytaj więcej: Promieniowanie EMF w przewodzie elektrycznym i pojazdach hybrydowych , EMF Inspections Ltd, 28 czerwca 2021 r.

Dalsza lektura:

PRZEZ 

CLOSE
CLOSE
%d bloggers like this: