Mam chorom pompe
Posted by Enigma2021
276 views
COŚ O SZCZEPIENIU COVID
Posted by Mforum
276 views

Southwest Airlines anuluje ponad 70 procent lotów, obwinia Winter Storm

Tysiące ludzi utknęło w ten świąteczny weekend po tym, jak  Southwest Airlines odwołało ponad 2000 lotów w ekstremalnych zimowych warunkach pogodowych.

TYM PRZYCISKIEM POSTAW KAWĘ MOŻESZ ODBLOKOWAĆ TREŚCI PREMIUM I DOSTĘP DO STREAM LIVE

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Linia lotnicza z Dallas w Teksasie odwołała około 2897 lotów o godzinie 22:03 czasu wschodniego w poniedziałek; co najmniej 71 procent zaplanowanych lotów w ciągu dnia, według śledzenia lotów FlightAware . To więcej odwołań niż jakakolwiek inna linia lotnicza.

Kolejne 667 lotów zostało opóźnionych, przez co klienci czekali godzinami na zatłoczonych lotniskach. Dzień wcześniej, w niedzielę, linia lotnicza odwołała ponad 1600 lotów.

Pasażerowie, których loty zostały odwołane, zostali później powiadomieni, że nie będą mogli zmienić rezerwacji w Southwest Airlines do soboty 31 grudnia lub później, zgodnie z wieloma raportami.

oświadczeniu linia lotnicza obwiniła za odwołania trudne zdarzenia pogodowe, zauważając, że była w pełni obsadzona i „przygotowana” na pracowity świąteczny weekend.

„Nasze najszczersze przeprosiny dopiero się zaczynają” – poinformowała linia lotnicza. „Pracujemy z bezpieczeństwem na czele, aby pilnie zaradzić zakłóceniom na szeroką skalę, przywracając równowagę linii lotniczej i relokację załóg oraz naszej floty, aby ostatecznie jak najlepiej służyć wszystkim, którzy planują podróżować z nami”.

Linia lotnicza dodała, że ​​zimowa zamieć „wymusiła codzienne zmiany w naszym rozkładzie lotów w ilości i skali, które wciąż mają narzędzia, których nasze zespoły używają do przywrócenia pełnej wydajności linii lotniczej”.

Międzynarodowe lotnisko Midway
Pasażerowie przybywają na swój lot liniami Southwest Airlines, gdy liczba odwołanych lotów rośnie podczas zimnego frontu pogodowego, gdy zjawisko pogodowe znane jako cyklon bombowy uderza w Upper Midwest na międzynarodowym lotnisku Midway w Chicago, 22 grudnia 2022 r. (Matt Marton / Reuters)

Nowy Rok, aby zobaczyć obniżone loty

„Ta praca nad bezpieczeństwem jest zamierzona, ciągła i konieczna do przywrócenia normalnej niezawodności, która minimalizuje niedogodności w ostatniej chwili. Przewidujemy dodatkowe zmiany przy już zmniejszonym poziomie lotów w miarę zbliżania się zbliżającego się noworocznego wakacyjnego okresu podróży. Pracujemy nad dotarciem do klientów, których plany podróży ulegną zmianie, z konkretnymi informacjami i dostępnymi opcjami” – powiedział Southwest.

Linia lotnicza obiecała również „pracować nad naprawieniem sytuacji tych, których zawiedliśmy, w tym naszych pracowników”.

Jednak linie Southwest Airlines również zaczęły odwoływać loty przed weekendem świątecznym – w czwartek i piątek anulowały 1300 lotów.

Po tysiącach odwołanych lotów Departament Transportu Stanów Zjednoczonych powiedział , że jest „zaniepokojony niedopuszczalnym wskaźnikiem odwołań i opóźnień w Southwest oraz doniesieniami o braku szybkiej obsługi klienta” i będzie badał, czy odwołania można było „kontrolować” i czy Southwest jest zgodnie z planem obsługi klienta.

Wcześniejsze problemy z COVID-19

Na początku tego roku departament poinformował, że od początku pandemii COVID-19 otrzymał „powódź skarg” od pasażerów linii lotniczych po tym, jak wiele linii lotniczych nie dostarczyło zwrotów klientom w odpowiednim czasie, gdy ich loty zostały odwołane lub znacznie zmienione. .

Zgodnie z prawem Stanów Zjednoczonych linie lotnicze i agenci sprzedaży biletów muszą zwrócić pasażerom pieniądze, jeśli linia lotnicza odwoła lub znacząco zmieni lot do, ze lub na terenie Stanów Zjednoczonych, w tym jeśli pasażer nie chce zaakceptować oferowanej alternatywy.

W rezultacie departament rozpoczął dochodzenie w sprawie dziesiątek linii lotniczych w związku z domniemanym brakiem zwrotu pieniędzy w odpowiednim czasie i nałożył na nie łączną grzywnę w wysokości 7,25 miliona dolarów.

Linie lotnicze – Frontier, Aeromexico, Air India, TAP Portugal, El Al i Avianca – były również zobowiązane do zapłacenia około 600 milionów dolarów zwrotu za problemy z lotami.

odwołać lot
Samolot stoi na lotnisku, gdy rośnie liczba odwołanych lotów podczas zimnego frontu pogodowego, który uderzył w Górny Środkowy Zachód na międzynarodowym lotnisku Midway w Chicago, 22 grudnia 2022 r. (Matt Marton / Reuters)

Zgodnie z planem obsługi klienta Southwest Airlines , w przypadku znacznych opóźnień lotów lub odwołań zainicjowanych przez Southwest, na które linia lotnicza nie ma wpływu, takich jak pogoda lub zdarzenia związane z bezpieczeństwem, linia lotnicza zmieni rezerwację pasażerów na następne dostępne loty bez dodatkowych kosztów.

Jeśli pasażerowie zdecydują się nie podróżować z powodu znacznego opóźnienia i/lub odwołania, Southwest zwróci niewykorzystaną część biletu, jeśli zostanie o to poproszony.

„Chociaż nie oferujemy bezpłatnego zakwaterowania w przypadku znacznych opóźnień lotów lub odwołań zainicjowanych przez Southwest, na które nie mamy wpływu, postaramy się zorganizować zniżkę na zakwaterowanie w pobliżu lotniska”, stwierdza plan obsługi klienta.

Linia lotnicza mówi również, że klienci, których loty zostały odwołane, mogą zażądać pełnego zwrotu pieniędzy lub otrzymać kredyt na lot, który nie wygasa.

Union obwinia odwołania za „niepowodzenia w zarządzaniu”

Podczas gdy Southwest obwiniało problemy technologiczne i trudne warunki pogodowe za odwołania w weekend, związek zawodowy stewardów, Transit Workers Union 556, oskarżył linię lotniczą o „ponowne zawiedzenie swoich pracowników”, co, jak powiedział, było „wynikiem lat odmowy zmodernizować działalność”.

„Sposób, w jaki Southwest Airlines potraktowały swoje załogi lotnicze, można określić jedynie jako„ nikczemny ”- powiedział Lyn Montgomery, prezes komórki 556 ZRT, w oświadczeniu .

„Znamy wymagania podróży wakacyjnych. Znamy zimowe burze. I uwierzcie mi, wiemy o przyspieszeniu i wydłużeniu czasu pracy, kiedy jesteśmy do tego wezwani; jesteśmy stewardami. Ale w tym momencie wieloletnie niepowodzenia kierownictwa, pomimo żądań wielu związków zawodowych dotyczących modernizacji, sprawiły, że stewardessy były zmęczone, pozostawione same sobie, głodne i zmarznięte – w Boże Narodzenie! Ma to wpływ na życie i zagraża bezpieczeństwu wszystkich”.

W sumie 3937 lotów w obrębie, do lub ze Stanów Zjednoczonych zostało odwołanych w poniedziałek, według FlightAware, a 7977 było opóźnionych.

Rate this post
CLOSE
CLOSE
%d bloggers like this: