PRZESUŃ STRONĘ W DÓŁ ABY ZOBACZYĆ

 WYBRANĄ TREŚĆ

INSTRUKCJA FILMOWA JAK ODBLOKOWAĆ DOSTĘP PREMIUM

Stream odblokowany w środę o 21.00

Stream zablokowany - "premium" w każdą niedzielę poniedziałek wtorek i czwartek o 21.00

POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ

M-forum A.V Live.

TO. PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POLITYCZNIE. W sprawach dotyczacych reklamy banerowej lub video, oraz zasad dzierżawy strumienia stream bez limitu umieszczanego na dowolnej stronie internetowej , proszę przesunąć stronę w dół lewa strona sekcja ADMIN KONTAKT

NIEMCY ponad 19 miliardów euro na nowe pociągi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
5/5 - (1 vote)

W najbliższych latach pasażerowie korzystający z usług Deutsche Bahn będą mogli podróżować wieloma nowymi pociągami. Firma chce bowiem zrealizować największy jak dotąd program modernizacji swojej floty pojazdów. Do 2030 roku Deutsche Bahn zamierza zainwestować ponad 19 mld euro w nowe lokomotywy i pociągi, jak ogłosił w środę prezes Richard Lutz na Międzynarodowych Targach Techniki Transportu Innotrans w Berlinie. To o kilka miliardów euro więcej niż planowano w 2019 roku.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ NASZĄ

DZIAŁALNOŚĆ 

Ta forma wsparcia adresowana jest do autorów wpisów - artykułów , filmów i tłumaczeń i osób pomagających w sprawach technicznych ,

ciekawostka :-) mamy ponad 30 000 subskrybentów i ponad 100 000 osób zarejestrowanych  a trzeba żebrać o kilka groszy dla tych dzięki którym są treści na stronie .......... 

„Teraz inwestujemy w pociągi przyszłości” – wyjaśnił szef kolei. Rekordowa kwota pozwoli przygotować się na jeszcze wyższy popyt na usługi kolejowe. Nowoczesne pojazdy sprawią, że kolej, która niedawno znowu zaczęła wypracowywać zyski, będzie bardziej przyjazna dla klimatu, niezawodna i przyjazna dla klientów. Do tego dojdą inwestycje w warsztaty.

Dziesięć miliardów euro na sam transport dalekobieżny
Aby umożliwić większej liczbie osób przesiadkę z samochodu do pociągu, w 2030 roku po Niemczech ma jeździć około 450 pociągów ICE – to o 100 więcej niż planuje się do końca tego roku. W przyszłym roku co miesiąc na tory wyjadą trzy nowe pociągi ICE. Deutsche Bahn powiększy swoją flotę ICE między innymi o nowy ICE L, który został zaprezentowany w zeszłym tygodniu. Tylko na potrzeby transportu dalekobieżnego Deutsche Bahn zakupi w najbliższych latach pociągi za około dziesięć miliardów euro.

Większość tej kwoty przeznaczona zostanie na ICE 4. Około 2,5 mld euro przewidziano na 73 ICE 3 Neo, z których pierwszy wejdzie do eksploatacji w grudniu. Popyt na usługi wydaje się być niezagrożony. Koniec ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa i wprowadzenie na początku czerwca biletu za 9 euro przyczyniły się w ostatnim czasie do znacznego wzrostu liczby pasażerów w autobusach i pociągach.

W pierwszej połowie 2022 roku w ramach przewozów regularnych obsłużono prawie 4,8 mld pasażerów – poinformował w środę Federalny Urząd Statystyczny. To o ponad jedną trzecią (36%) więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach ubiegłego roku. Szczególnie duży wzrost nastąpił w drugim kwartale – na przykład pociągi lokalne w ciągu trzech miesięcy przewiozły o prawie dwie trzecie (64%) więcej pasażerów niż w ubiegłym roku. Mimo to w pierwszej połowie roku autobusami i pociągami podróżowało o 21% mniej osób niż w 2019 roku, przed wybuchem pandemii koronawirusa.

Potrzebna rozbudowa sieci kolejowej
Według szefa kolei Richarda Lutza, oprócz inwestycji w pojazdy należy również zadbać o infrastrukturę. Państwowa spółka zapowiedziała generalny remont i rozbudowę najważniejszych korytarzy kolejowych w celu zwiększenia ich przepustowości od 2024 roku. Plany mają być realizowane mimo znaczącego wzrostu cen.

Nie znalazło to jednak jeszcze odzwierciedlenia w budżetach. W tym i przyszłym roku państwowa spółka chce sfinansować z własnej kieszeni to, co konieczne. Jeśli chodzi o okres od 2024 roku, władze kolei wraz z rządem federalnym jako właścicielem chcą zastanowić się, jak mogłoby wyglądać zrównoważone finansowanie. Kolej jest ważnym elementem polityki klimatycznej prowadzonej przez koalicję rządzącą. Do 2030 roku sieć kolejowa ma przejść gruntowną modernizację.

Tymczasem na Międzynarodowych Targach Techniki Transportu w Berlinie Deutsche Bahn pokazuje, jak może wyglądać regionalny pociąg przyszłości. Od wiosny 2023 roku pasażerowie w Bawarii będą podróżować wyjątkowym pociągiem piętrowym. Wydzielona przestrzeń na kabiny biurowe i przestronna strefa rodzinna mają sprawić, że podróżowanie pociągami regionalnymi będzie bardziej komfortowe, a pasażerowie będą mogli jeszcze lepiej wykorzystać czas spędzony w pociągu.

Źródło: http://www.tagesschau.de

%d bloggers like this: