INSTRUKCJA FILMOWA JAK ODBLOKOWAĆ DOSTĘP PREMIUM

PRZESUŃ STRONĘ W DÓŁ ABY ZOBACZYĆ

 WYBRANĄ TREŚĆ

Stream odblokowany w środę o 20.00

Stream zablokowany - "premium" w każdą niedzielę poniedziałek wtorek i czwartek o 21.00

POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ

M-forum A.V Live.

TO. PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POLITYCZNIE. W sprawach dotyczacych reklamy banerowej lub video, oraz zasad dzierżawy strumienia stream bez limitu umieszczanego na dowolnej stronie internetowej , proszę przesunąć stronę w dół lewa strona sekcja ADMIN KONTAKT

WEF wydaje edykt do globalnych liderów: Wycofaj posiadanie samochodu, ludzie mogą „chodzić lub dzielić się”

Postaw mi kawę na buycoffee.to
5/5 - (2 votes)

WEF wydaje edykt do globalnych liderów: Wycofaj posiadanie samochodu, ludzie mogą „chodzić lub dzielić się”

Sprawdzone fakty

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ NASZĄ

DZIAŁALNOŚĆ 

Ta forma wsparcia adresowana jest do autorów wpisów - artykułów , filmów i tłumaczeń i osób pomagających w sprawach technicznych ,

ciekawostka :-) mamy ponad 30 000 subskrybentów i ponad 100 000 osób zarejestrowanych  a trzeba żebrać o kilka groszy dla tych dzięki którym są treści na stronie .......... 

Na początku tego miesiąca Światowe Forum Ekonomiczne Klausa Schwaba nakazało rządom na całym świecie podwyższenie i tak już niebotycznie wysokich cen gazu. Teraz WEF twierdzi, że ludzie nie mają prawa do posiadania samochodów i zamiast tego muszą „chodzić lub dzielić się„.

 

artykule opublikowanym przez WEF w piątek globalistyczne elity twierdzą, że wspólne dzielenie się samochodami jest częścią „podejścia cyrkularnego” niezbędnego do zmniejszenia globalnego zapotrzebowania na metale szlachetne i paliwa kopalne. Tysiące prywatnych odrzutowców przylatuje do Davos każdego roku na szczyt WEF, ale według Klausa Schwaba zwykli ludzie nie powinni posiadać własnego samochodu.

Globalne elity w Genewie w Szwajcarii instruują teraz swoich Młodych Globalnych Liderów osadzonych w rządach na całym świecie, że zbyt wiele osób posiada prywatne pojazdy i ta sytuacja musi zostać zmieniona przez wycenę ludzi poza rynkiem.

 

POWIĄZANE: Klaus Schwab WEF wydaje edykt do światowych liderów: „Ceny gazu nie są wystarczająco wysokie”

Koniec własności prywatnej jest niezbędny, zgodnie z WEF, i może być stosowany do wszystkiego, od samochodów po prywatne domy, a nawet zasady projektowania w całym mieście.

Proces projektowania, który koncentruje się na zaspokojeniu podstawowej potrzeby zamiast projektowania w celu zakupu produktu, ma fundamentalne znaczenie dla tego przejścia” – określa WEF. „Jest to sposób myślenia potrzebny do przeprojektowania miast w celu ograniczenia prywatnych pojazdów i innych zastosowań”.

Tysiące prywatnych odrzutowców dostarcza elity do Davos w Szwajcarii na doroczny szczyt WEF, ale zwykli ludzie nie powinni mieć prawa do posiadania prywatnych pojazdów, według Schwaba.

Wydaje się, że część „podejścia cyrkularnego” powoduje, że ceny gazu już i tak są jeszcze wyższe.

W artykule opublikowanym na początku tego miesiąca WEF wystosował apel do legionu Młodych Globalnych Liderów, stwierdzając, że ceny gazu, których doświadczamy w 2022 roku, po prostu nie są wystarczająco wysokie. Jakby zwykli ludzie nie cierpieli wystarczająco bólu przy dystrybutorze gazu, Klaus Schwab twierdzi, że obecne ceny są poważnie „zaniżone„.

Artykuł WEF jest skomplikowany i nieszczery, ale zasadniczo wzywa do zakończenia wszelkich ulg podatkowych na produkcję ropy, gazu i węgla – wraz z wyższymi podatkami. Ten pomysł nie jest nowy. Zasadniczo jest to ten sam pomysł, co wycena paliw kopalnych w oparciu o ich zawartość węgla. Rezultat sprawiłby, że gaz stałby się niedostępnym luksusem dla zdecydowanej większości populacji.

Na WEF:

Po pierwsze, wiodące demokracje powinny zgodzić się na położenie kresu zaniżaniu cen paliw kopalnych, co jest głównym czynnikiem uniemożliwiającym przejście na czystą energię. Zaniżenie cen związane z produkcją i spalaniem węgla, ropy i gazu wyniosło 5,9 bln USD kosztów ekonomicznych w 2020 r. Prawie jedna czwarta tych strat – 1,45 biliona dolarów – wystąpiła w 48 dużych i mniejszych demokracjach.

Wiodące demokracje G-20 powinny wspólnie zobowiązać się do stopniowego wycofywania kosztów i ulg podatkowych w produkcji i zużyciu paliw kopalnych. Powinny one również stopniowo wprowadzać bardziej efektywne ceny paliw kopalnych poprzez podatki lub pozwolenia zbywalne w celu pokrycia kosztów lokalnego zanieczyszczenia powietrza, globalnego ocieplenia i innych szkód gospodarczych.

Światowe Forum Ekonomiczne: „Przejście na zieloną energię ma kluczowe znaczenie zarówno dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym, jak i tworzenia zrównoważonych gospodarek. Oto dlaczego”

Istnieją jeszcze trzy przepisy, o których można przeczytać na stronie internetowej WEF, z których wszystkie znacznie podniosłyby cenę paliw kopalnych we wszystkich dziedzinach. WEF uzasadnia to następującym stwierdzeniem:

Opóźniając przejście na czystą energię, wiodące demokracje sprawiają, że ich gospodarki stają się bardziej podatne na zagrożenia poprzez ciągłe poleganie na paliwach kopalnych. Wspólne działanie na rzecz wspierania zielonej transformacji jest nie tylko dobre dla klimatu, ale także kluczowe dla ochrony demokracji.

Światowe Forum Ekonomiczne: „Przejście na zieloną energię ma kluczowe znaczenie zarówno dla przeciwdziałania zmianom klimatycznym, jak i tworzenia zrównoważonych gospodarek. Oto dlaczego”

Kluczowym punktem w najnowszej proklamacji Klausa Schwaba jest to, że paliwa kopalne są obecnie „zaniżone„. Oczywiście amerykańscy konsumenci płacą obecnie „cenę rynkową” za te paliwa. Najwyraźniej „cena rynkowa” jest zbyt niska dla WEF.

To prowadzi nas do wielkiego pytania. Jak długo – tygodnie, dni, miesiące – zanim zobaczymy, jak administracja Bidena podejmuje działania regulacyjne w celu przestrzegania tego edyktu WEF?

Jakie są szanse na rozporządzenie wykonawcze?

WHO przyznaje, że każdy, kto otrzymuje szczepionkę przeciwko ospie małpiej, jest częścią „badania klinicznego” w celu zebrania danych na temat skuteczności (WIDEO) – uncut-news.ch (uncutnews.ch)

%d bloggers like this: