Branża światowego lotnictwa cywilnego została zniszczona przez „szczepionki”

Samolot pasażerski – Wikipedia, wolna encyklopedia

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ NASZĄ

DZIAŁALNOŚĆ 

Ta forma wsparcia adresowana jest do autorów wpisów - artykułów , filmów i tłumaczeń i osób pomagających w sprawach technicznych ,

ciekawostka :-) mamy ponad 30 000 subskrybentów i ponad 100 000 osób zarejestrowanych  a trzeba żebrać o kilka groszy dla tych dzięki którym są treści na stronie .......... 

„AIRmageddon” czyli pilot z nami nie poleci. Szczepionki mogą zniszczyć branżę lotniczą.

 

Tysiące odwołanych lotów pasażerskich na całym świecie. Chaos na lotniskach, koczujący ludzie dla których zabrakło miejsc w samolotach. Tak wygląda codzienna rzeczywistość transportu lotniczego zniszczonego przez tak zwane „szczepionki”.

Poniżej więcej na ten temat.

 

Dane pokazują, że w ciągu pierwszych 7 miesięcy od wprowadzenia tej tak zwanej szczepionki przeciw COVID, odnotowano 20 razy więcej zdarzeń niepożądanych i 23 razy więcej zgonów zgłoszonych w związku z tą „szczepionką” przeciw COVID niż w przypadku wszystkich innych szczepionek łącznie w ciągu ostatnich 20 lat.

−∗−

Tłumaczenie artykułu i częściowo transkrypcji materiału wideo z serwisu Forbidden Knowledge TV. Tekst zawiera omówienie wywiadu niemieckiej deputowanej do Parlamentu Europejskiego Christine Anderson na temat sytuacji w branży lotniczej w związku ze szczepieniami przeciw covid19.

Posłanka do Parlamentu Europejskiego z Niemiec, Christine Anderson, w rozmowie ze Stevem Bannonem, omawia globalny „Airmageddon” odwołanych i opóźnionych lotów, co sprawiło, że lotnictwo komercyjne stało się koszmarem na całym świecie.

Anderson uważa, że ​​jest to wynikiem nakazów szczepień, które spowodowały, że piloci, którzy nie chcieli poddać się szczepieniu – zrezygnowali, a ci, którzy przyjęli szczepionkę, aby utrzymać zatrudnienie, teraz cierpią z powodu wynikających z tego działań niepożądanych.

Mówi tak: „Kiedy spojrzysz na instytucje zbierające dane, takie jak EMA – czyli Europejska Agencja Leków – dane pokazują, że w ciągu pierwszych 7 miesięcy od wprowadzenia tej tak zwanej szczepionki przeciw COVID, odnotowano 20 razy więcej zdarzeń niepożądanych i 23 razy więcej zgonów zgłoszonych w związku z tą „szczepionką” przeciw COVID niż w przypadku wszystkich innych szczepionek łącznie w ciągu ostatnich 20 lat”.

Jest to zgodne z najnowszymi doniesieniami amerykańskich firm ubezpieczeniowych, że przyrost zgonów wśród osób w wieku produkcyjnym sięga 20% do 40%.

Anderson kontynuuje: „Więc powinni byli od razu wycofać to z rynku. W Stanach Zjednoczonych system zgłaszania skutków niepożądanych w zasadzie pokazuje podobne dane. A kiedy mówimy o poważnych zdarzeniach niepożądanych, nie mówimy o jakimś zaczerwienieniu wokół miejsca wstrzyknięcia lub bólu ramienia czy coś w tym rodzaju. Nie, definicja ciężkiego zdarzenia to w zasadzie hospitalizacja, a więc o tym mówimy”.

„Teraz, jeśli chodzi o bezpieczeństwo lotów, są za to odpowiedzialni różni regulatorzy, jest francuski Urząd Lotnictwa Cywilnego, w Niemczech jest to Luftfahrt Bundesamt, masz EASA [Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego Unii Europejskiej], jej europejski oddział, masz FAA. Wszyscy powinni byli wykonać swoją pracę i upewnić się, że żaden z tych problemów w związku z tymi „szczepionkami” nie stanowi potencjalnego zagrożenia lub ryzyka, w zakresie bezpieczeństwa lotu, ale tego nie zrobili”.

„Kiedy spojrzysz na EASA, europejską agencję bezpieczeństwa, wydali oni biuletyn 25 marca 2021r. Zasadniczo stwierdzający, że: «Cóż, nie ma dostępnych danych dotyczących wpływu warunków podczas lotu [in-flight] na dotkliwość skutków ubocznych, nie ma też danych o wpływie na zdolność zapewnienia bezpieczeństwa na pokładzie – ale hej, wszystko jest w porządku! Cała załoga i tak powinna się zaszczepić!»”

„A chodzi o to, że opublikowali to 25 marca 2021 roku i od tego czasu nie zrobili nic. Więc… po ponad roku jest o wiele więcej danych, a oni po prostu nie zawracali sobie głowy by może jednak zweryfikować tę swoją wstępną ocenę?”

„A kiedy spojrzysz na międzynarodowe koalicje organów nadzoru medycznego i dokumenty producentów, wyraźnie stwierdzają one: ‘Cóż, nie przeprowadzono żadnych testów, jeśli chodzi o genotoksyczność, mutagenność i rakotwórczość’. Więc testy po prostu nie zostały wykonane…”

„Bezpieczeństwo na pokładzie samolotu nie jest już gwarantowane, ponieważ większość latających załóg jest teraz zaszczepiona… To okaże się największą zbrodnią na ludzkości”.

Krótko mówiąc, szczepionki mogą zniszczyć branżę lotniczą, dokładnie tak, jak przewidział Clif High ponad rok temu, w czerwcu 2021 roku, kiedy powiedział nam również, że już w 2003 roku jego boty internetowe przewidziały przedwczesną śmierć 1,24 miliarda ludzi.

Jest to również zbieżne z prognozami na 2025 rok publikowanymi przez kilka lat na Deagel.com, stronie śledzącej wydatki obronne krajów świata, którą zaczęłam śledzić w 2015 roku.

Dane z serwisu Deagel pokazały, że kraje, dla których przewidywane są największe straty w populacji, to społeczności zachodnie, które mają najgłębsze powiązania z liberalnym establishmentem bankowym.

Te niesławne prognozy na 2025r. wciąż były aktualne, gdy sprawdzałam około marca zeszłego roku, ale od tego czasu zostały usunięte (chociaż częściowo mają kopię zapasową tutaj).

Według najnowszych danych 66,7% światowej populacji otrzymało co najmniej jedną dawkę szczepionki COVID-19, co stanowi prawie 5,2 miliarda ludzi. Na całym świecie podano 12,13 miliarda dawek, a obecnie każdego dnia podaje się 5,92 miliona.

Tylko 20,2% osób w krajach o niskich dochodach otrzymało przynajmniej jedną dawkę. Być może właśnie tak należy rozumieć „Błogosławieni cisi; albowiem oni odziedziczą ziemię“.

Żródło: https://dakowski.pl/airmageddon-czyli-pilot-z-nami-nie-poleci-szczepionki-moga-zniszczyc-branze-lotnicza/

 

 

Anthony Ivanowitz

www.pospoliteruszenie.org

12.07.2022r.