INSTRUKCJA FILMOWA JAK ODBLOKOWAĆ DOSTĘP PREMIUM

PRZESUŃ STRONĘ W DÓŁ ABY ZOBACZYĆ

 WYBRANĄ TREŚĆ

Stream odblokowany w środę o 20.00

Stream zablokowany - "premium" w każdą niedzielę poniedziałek wtorek i czwartek o 21.00

POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ

M-forum A.V Live.

TO. PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POLITYCZNIE. W sprawach dotyczacych reklamy banerowej lub video, oraz zasad dzierżawy strumienia stream bez limitu umieszczanego na dowolnej stronie internetowej , proszę przesunąć stronę w dół lewa strona sekcja ADMIN KONTAKT

Jedna ze zdrowszych ryb. Wiele tracisz, jeżeli jej nie jesz.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
5/5 - (1 vote)

Poranny Dziennik Zdrowia

doktora Bartka Kulczyńskiego

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ NASZĄ

DZIAŁALNOŚĆ 

Ta forma wsparcia adresowana jest do autorów wpisów - artykułów , filmów i tłumaczeń i osób pomagających w sprawach technicznych ,

ciekawostka :-) mamy ponad 30 000 subskrybentów i ponad 100 000 osób zarejestrowanych  a trzeba żebrać o kilka groszy dla tych dzięki którym są treści na stronie .......... 

piątek, 1 lip 2022 • godz. 06:13

Jedna ze zdrowszych ryb. Wiele tracisz, jeżeli jej nie jesz.

Witam serdecznie,

prawie wszyscy z Państwa chcą, abym nie robił przerwy w pisaniu Dziennika z tytułu przerwy urlopowo-wakacyjnej.

Bardzo się cieszę, bo ilekroć do mnie Państwo piszą, mam wrażenie istnienia nici doskonałego rozumienia się.

Nadajemy na podobnych falach. Państwo chcą czytać, a ja nie chcę robić przerwy w pisaniu. Tworzymy świetną społeczność.

A dziś chcę zrobić krótki,

ale praktyczny wkład w Państwa zdrowie.

Otóż spośród wielu gatunków ryb, do jednych z najzdrowszych, bo najczystszych (jeśli chodzi o metale ciężkie i inne zanieczyszczenia) należy śledź. Ma on dużo cennych dla zdrowia składników. A z kolei zanieczyszczeń ma znikomą ilość, niestwarzającą żadnych obaw.

Oto co dostarczy nam porcja śledzia, czyli 150 g:

▸ 33 gramy pełnowartościowego białka,

▸ 100 gramów wapnia,

▸ 2 mg dobrze przyswajalnego żelaza,

▸ 600 mg potasu (to bardzo dużo, i dobrze),

▸ 58 mg magnezu,

▸ 1,8 mg cynku (całkiem nieźle, bo 17% RDA),

▸ 0,2 mg miedzi (też nieźle, bo 19% RDA),

▸ 66 μg selenu (bardzo dużo, bo aż 120% RDA),

▸ nie bagatela 18,8 μg (ogrom, bo aż 780% RDA),

▸ około 15% zapotrzebowania dziennego na jod,

▸ sporo niacyny, ryboflawiny i witaminy B6,

▸ ilość kwasów tłuszczowych EPA i DHA na dwa dni.

Patrzę na te wartości i myślę „ale pożywne i zdrowe”.

I tak rzeczywiście jest. Nie uwzględniając śledzia w diecie, tracimy dużo cennych składników.

A czym się kierować

w spożywczaku przy wyborze śledzia w sosie pomidorowym? Czyli jak wybrać najwartościowszego śledzia?

Oto 4 kryteria. Patrzmy na etykietę i szukajmy takiego, który:

☑ zawiera jak największy udział śledzi (co najmniej 60%),

☑ zawiera jak najmniej soli (najlepiej 1 g na 100 g),

☑ nie zawiera w składzie substancji zagęszczających,

☑ nie zawiera dodatku skrobi i mąki.

Z rybami jest tak, że

wcale nie musimy jeść ich dużo, żeby uzyskać z nich duże korzyści dla zdrowia.

Wystarczy dwa razy w tygodniu uwzględnić rybę w jadłospisie, aby czerpać z niej wiele korzyści.

Układając dla chętnych gotową ogólną dietę prozdrowotną wziąłem pod uwagę tylko najzdrowsze ryby, w tym śledzia.

 

%d bloggers like this: