NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Lekarz przerywa milczenie: poważne skutki uboczne, dzieci i osoby starsze zagrożone
RAPORT COVIDOWY - TRAGEDIA NARODU POLSKIEGO - Paweł Klimczewski  ekspert analizy danych spolecznych i demograficznych, PSNLiN
Ewelina Gierszewska  lek. med. PSNLiN EKSPERYMENTALNY PREPARAT ZWANY SZCZEPIONKĄ PRZECIW COVIDOWĄ
Rządowa agencja zwołuje pilne spotkanie. Setki przypadków zapalenia mięśnia sercowego u młodych ludzi po przyjęciu szczepionek Moderny i Pfizera
   POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ     UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE

CZERWONE

Nowy terminal na granicy polsko-ukraińskiej już otwarty

Na granicy Polski i Ukrainy został otwarty nowy terminal intermodalny. Jest to Mostyska Container Terminal, zlokalizowany we wsi Mostyska (obwód lwowski, Ukraina). Jego operatorem jest firma Global Ocean Link (GOL), która jest odpowiedzialna za kilka kolejowych serwisów towarowych do różnych miejsc na Ukrainie.

Terminal znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie kolejowego przejścia granicznego Mostyska-II, w pobliżu międzynarodowej autostrady M11 na granicy z Polską. Według GOL-a, terminal obsługuje wszystkie strumienie ruchu pomiędzy Ukrainą a UE. „Terminal zmniejsza szereg niedogodności, oferując jednocześnie najbardziej konkurencyjne ceny” – napisano w komunikacie.

Trasa Polska-Ukraina
Na przejściu granicznym odnotowano wzrost kolejowego ruchu towarowego między Polską a Europą. Od kwietnia 2020 r. co tydzień przyjeżdża tu pociąg z Polski, z ładunkami kierowanymi na Ukrainę w kierunku zachodnim (Chmielnicki), centralnym (Kijów, Winnica) i wschodnim (Dniepr, Charków). Z Mostyska pociągi kursują do takich polskich miast jak Gdańsk, Gdynia, Polska Centralna, Górny Śląsk, Dolny Śląsk, Berlin i Region Brandenburgia, Hamburg, Duisburg, Rotterdam i Antwerpia.

„Ten projekt jest logiczną kontynuacją uruchomienia naszych szybkich pociągów kontenerowych do Europy” – czytamy w komunikacie spółki. „Przy obecnych możliwościach terminalu możemy pokryć każdy multimodalny łańcuch logistyczny do i z UE dla każdego rodzaju transportu”.

 

 

 

Pociąg dużych prędkości do Rotterdamu

Szybki pociąg kontenerowy, o którym mówi GOL, to pociąg z Nikel-Pobużański na Ukrainie do Rotterdamu w Holandii. Pociąg ten, uruchomiony 23 stycznia tego roku, jedzie trasą Mostyska. Z punktu granicznego łączy się bezpośrednio z holenderskim portem. Całkowity czas tranzytu wynosi 9 dni.

„W przyszłości całkowity czas przewozu może zostać skrócony do 5-7 dni, co może poważnie konkurować z transportem drogowym i stać się alternatywnym rodzajem logistyki na tym kierunku” – dodał GOL. Firma planuje również uruchomienie nowych pociągów kontenerowych w kierunku Polski, Niemiec, Belgii i innych miejsc docelowych w Holandii.

 

Zalety kolei

Według Vladimira Huza, partnera stowarzyszonego GOL, transport kolejowy ma wiele do zaoferowania tam, gdzie droga ma poważne ograniczenia na tym konkretnym odcinku. Po pierwsze, na granicy polsko-ukraińskiej jest wiele kolejek. „Przejazd ciężarówki przez granicę może zająć dodatkowe 3-4 dni, co podwaja czas tranzytu drogowego. Z drugiej strony, w przypadku połączenia kolejowego nie ma kolejek.”

Co więcej, liczba realizowanych przejazdów ciężarówek zależy od liczby zezwoleń przyznawanych przez odpowiednie rządy, a ta nigdy nie pokrywa się z rzeczywistym zapotrzebowaniem. „W drugiej połowie każdego roku pojawia się poważny problem z dostępnością zezwoleń tranzytowych dla zwykłych ciężarówek. W tym okresie ceny za dostawę ciężarówek rosną 1,5-2 razy. Jeśli zamiast tego wykorzystywane byłyby połączenia kolejowe, ceny te mogłyby być ustabilizowane na dłuższy okres czasu i nie byłoby potrzeby kontroli zezwoleń.”

 

Usługi terminalu

Nowy terminal ma możliwość zmiany szerokości torów, co jest jego ważną zaletą. Ponadto posiada dwa magazyny, otwarte składy, osiem ramp do automatycznego przeładunku, depo kontenerowe o pojemności 400 TEU, opcję bezpośredniego przeładunku oraz obszar odpraw celnych. Terminal jest już otwarty i funkcjonuje.

 

źródło: https://www.railfreight.com/railfreight/2021/04/30/new-terminal-on-poland-ukraine-border-now-open/

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
CZERWONE

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

ODBLOKUJ TREŚCI I STREAM KLIKAJĄC W PONIŻSZY OBRAZEK PEŁNA INSTRUKCJA  + MATERIAŁ FILMOWY !! 

Holler Box

KORZYSTASZ Z OGRANICZONEGO CZASOWO DOSTĘPU !!

DALSZE KORZYSTANIE ZE STRONY MOŻLIWE PO URUCHOMIENIU DOSTĘPU PREMIUM 

 

STREAM PONIEDZIAŁEK , WTOREK, ŚRODA , CZWARTEK 21.00 - SOBOTA 20.00

ABY TA BLOKADA STRONY BYŁA DLA CIEBIE NIE WIDOCZNA ZAŁÓŻ KONTO I ZALOGUJ SIĘ INSTR. FILMOWA PONIŻEJ :-)

ODBLOKUJ TREŚCI I STREAM KLIKAJĄC W PONIŻSZY OBRAZEK PEŁNA INSTRUKCJA  + MATERIAŁ FILMOWY !! 

Holler Box
%d bloggers like this: