NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Astra Zeneca : 27 umarło w jednym szpitalu w Warszawie!!
Zaświadczenie potwierdzające zaszczepienie na COVID. Wypisy i inne
JAKIE MIAŁ POWODY SĄD DO ZBADANIA MARCINA BUSTOWSKIEGO POD KONTEM PSYCHIATRYCZNYM ?
Informacje z RNA można wpisać z powrotem do DNA - CZYLI JAK PREPARAT mRNA - SZCZEPIONKA ZMIENI TWOJE DNA info agencyjne
   POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ     UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE

CZERWONE

Kupujący walczą o lody z marką YouTubera w Polsce

Gwałtowny wzrost popytu na lody sygnowane nazwiskiem grupy popularnych polskich YouTuberów doprowadził do kłótni w supermarketach i internetowych aukcji opakowań.

Producent lodów, firma Koral, zapowiedziała, że w związku z gwałtownym wzrostem popytu uruchomi dodatkowe linie produkcyjne i rozszerzy sieć dystrybucji.

 

 

Koral, największy w Polsce i jeden z największych w Europie producent lodów, wprowadził niedawno nową linię produktów we współpracy z Ekipą Friza, która na popularnym wśród nastolatków kanale YouTube zamieszcza filmy z psikusami, wygłupami i muzyką.

Grupa ma ponad 1,4 mln subskrybentów na YouTube, a jej lider, 25-letni Karol Friz Wiśniewski, aż 4,3 mln subskrybentów.

Sorbet pops pod marką Ekipa Koral, które zostały wprowadzone na rynek na początku tego miesiąca, występują w dwóch smakach – truskawkowym i cytrynowym – z polewą o smaku gumy balonowej i cukierkami poppingowymi w środku.

Po wprowadzeniu produktów na rynek nastąpił gwałtowny wzrost popytu, a w mediach społecznościowych można było zobaczyć filmy, na których klienci kłócili się o lody w supermarkecie.

„Produkujemy milion lodów dziennie, a i tak nie nadążamy” – powiedział Koral, cytowany przez Gazetę Wyborczą. Firma pracuje nad zwiększeniem sieci dystrybucji, aby produkt był dostępny w nowych lokalizacjach. W tym tygodniu lody zaczęły sprzedawać największe sieci dyskontowe w Polsce.

Szał przerósł najśmielsze oczekiwania producenta” – napisała Ekipa w oświadczeniu, wyjaśniając, że produkt sprzedaje się „co najmniej 300% lepiej” niż jakiekolwiek poprzednie edycje specjalne w ciągu 40 lat działalności Korala.

Na internetowych portalach aukcyjnych pojawiły się ostatnio używane opakowania po lodach Ekipa, których ceny sięgają setek tysięcy złotych. Jednak Wojtek Kardys, konsultant ds. PR i mediów społecznościowych, zasugerował na Twitterze, że może to być element strategii marketingowej.

Pojawiły się również doniesienia o sklepach, które podniosły ceny lodów. Prezes Koral, Mariusz Jurek, powiedział DlaHandlu.pl, że sugerowana cena detaliczna wynosi 2,00 zł (0,44 euro) za lody o pojemności 50 ml i 2,80 zł za większą wersję 65 ml. Zaznaczył jednak, że sklepy mogą samodzielnie ustalać własne ceny.

Uruchomiona w Krakowie w 2018 roku Ekipa prowadzi również sklep z markową odzieżą i innymi artykułami. Przygotowuje się do wejścia na warszawską giełdę. Grupa składa się z kilku popularnych YouTuberów – Tromba, MiniMajk, Wersow, Kruciwy Krzychu, Murcix, Patec Wariatec, Marcysia i Kasia Bożek – którzy mieszkają razem we wspólnym domu.

 

źródło: https://notesfrompoland.com/2021/04/27/poles-scream-for-ice-cream-in-scramble-for-youtuber-branded-popsicles/

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
CZERWONE

2 thoughts on “Kupujący walczą o lody z marką YouTubera w Polsce

  1. A z jakich produktów robione są te lody? Może coś o dodatkach – smakowych, zapachowych i … wiadomo … ładna barwa.

    1. Pewnie sama chemia. Ale tutaj nawet dorośli się biją o te lody i walczą o nie z dziećmi. Coś nie halo już po kopułami – zresztą w sumie to chyba nie nowość. Jakie autorytety, takie społeczeństwo.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

ODBLOKUJ TREŚCI I STREAM KLIKAJĄC W PONIŻSZY OBRAZEK PEŁNA INSTRUKCJA  + MATERIAŁ FILMOWY !! 

Holler Box

KORZYSTASZ Z OGRANICZONEGO CZASOWO DOSTĘPU !!

DALSZE KORZYSTANIE ZE STRONY MOŻLIWE PO URUCHOMIENIU DOSTĘPU PREMIUM 

 

STREAM PONIEDZIAŁEK , WTOREK, ŚRODA , CZWARTEK 21.00 - SOBOTA 20.00

ABY TA BLOKADA STRONY BYŁA DLA CIEBIE NIE WIDOCZNA ZAŁÓŻ KONTO I ZALOGUJ SIĘ INSTR. FILMOWA PONIŻEJ :-)

ODBLOKUJ TREŚCI I STREAM KLIKAJĄC W PONIŻSZY OBRAZEK PEŁNA INSTRUKCJA  + MATERIAŁ FILMOWY !! 

Holler Box
%d bloggers like this: