PRZESUŃ STRONĘ W DÓŁ ABY ZOBACZYĆ

 WYBRANĄ TREŚĆ

INSTRUKCJA FILMOWA JAK ODBLOKOWAĆ DOSTĘP PREMIUM

Stream odblokowany w środę o 21.00

Stream zablokowany - "premium" w każdą niedzielę poniedziałek wtorek i czwartek o 21.00

POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ

M-forum A.V Live.

TO. PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POLITYCZNIE. W sprawach dotyczacych reklamy banerowej lub video, oraz zasad dzierżawy strumienia stream bez limitu umieszczanego na dowolnej stronie internetowej , proszę przesunąć stronę w dół lewa strona sekcja ADMIN KONTAKT

Operator Nord Stream 2 oskarża polską Marynarkę Wojenną i rybaków o liczne prowokacje

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Rate this post

Spółka-operator budowy gazociągu Nord Stream 2 – Nord Stream 2 AG – poinformowała o zwiększonej aktywności okrętów wojennych i statków cywilnych w rejonie układania rurociągu. – Działania te mają prowokacyjny charakter i mogą doprowadzić do uszkodzenia gazociągu – ostrzega Andriej Minin, dyrektor w spółce Nord Stream 2 AG.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ NASZĄ

DZIAŁALNOŚĆ 

Ta forma wsparcia adresowana jest do autorów wpisów - artykułów , filmów i tłumaczeń i osób pomagających w sprawach technicznych ,

ciekawostka :-) mamy ponad 30 000 subskrybentów i ponad 100 000 osób zarejestrowanych  a trzeba żebrać o kilka groszy dla tych dzięki którym są treści na stronie .......... 

 

Nord Stream 2 AG skarży się na Polaków

– Mówimy o jasno zaplanowanych i przygotowanych prowokacjach z wykorzystaniem zarówno statków rybackich, jak i okrętów wojennych, łodzi podwodnych i samolotów w celu utrudnienia realizacji projektu. Jest to bezprecedensowy przypadek tego typu działania w historii morskich inwestycji – skarży się w rozmowie z Interfax.

https://biznesalert.pl/wp-content/uploads/2021/04/wvsj1F51nOdhKcVT.mp4?_=1

Dyrektor NS2AG twierdzi, że 28 marca niezidentyfikowany okręt podwodny pojawił się na powierzchni wody w strefie buforowej barki „Fortuna” w odległości mniejszej niż jedna mila. – Biorąc pod uwagę fakt, że liny kotwiczne Fortuny rozciągają się w odległości ponad jednej mili, działania okrętu podwodnego mogły spowodować wyłączenie całego systemu pozycjonowania kotwicy barki układającej i w konsekwencji doprowadzić do uszkodzenia układanego gazociągu – twierdzi.

ORP Kraków w pobliżu budowy

Według Minina, 29 marca wokół Fortuny manewrował okręt Marynarki Wojennej RP o numerze taktycznym 823 (ORP Kraków – red.). W tej sytuacji okręt wsparcia Spasaciel Karew został zmuszony do podążania równoległym kursem eskortując okręt wojenny.

Zgodnie ze słowami przedstawiciela NS2AG, w drugiej połowie marca wzrosła również liczba przelotów samolotów na małej wysokości nad pracującymi statkami. Podając przykład polskiego samolotu patrolowego M-28 Bryza, który ma rzekomo regularnie „nękać” w ten sposób pracujące jednostki.

https://biznesalert.pl/wp-content/uploads/2021/04/l5mRpmiTcnnfAhmt.mp4?_=2

Jak informuje Minin, na samej obecności statków i okrętów się nie kończy.

22 lutego podczas układania rurociągu na południe od duńskiej wyspy Bornholm polski statek rybacki SWI-106 wszedł w strefę robót od strony południowej. – Wielokrotne próby nawiązania z nim kontaktu radiowego zakończyły się niepowodzeniem. W tej sytuacji statek zaopatrzeniowy Władisław Striżow został zmuszony do wejścia na kurs kolizyjny, w wyniku czego SWI-106 staranował rosyjski statek wsparcia. Po zderzeniu kapitan statku rybackiego nawiązał kontakt i przyznał się do incydentu – skarży się Minin. Nie ma informacji o ewentualnych uszkodzeniach obu jednostek. Zgodnie z danymi Marine Traffic, rybacki trwaler w ostatnich dniach ponownie wychodził w morze ze Świnoujścia.

_files_2021.04_6065ddfd2030270ec902f6a1

 

– Gdyby nie zdecydowane działania statku zaopatrzeniowego, uderzenie dotknęłoby układającą rury barkę Fortuna. Protest morski został zgłoszony przez Konsulat Rosji w Niemczech- powiedział dyrektor Nord Stream 2 AG.

Interfax/Mariusz Marszałkowski

biznesalert.pl

Pierwszy Polski Lotniskowiec – Demotywatory.pl

 

%d bloggers like this: