Sławomir Sikora: Jak firma Polmed stosuje podwójne standardy w czasie pandemii. Łamanie prawa pacjenta Udostępniajcie
Gabi
Ostatnie wpisy Gabi (zobacz wszystkie)
- Angola: Żołnierze zabili nastolatki z powodu naruszeń koronawirusa - 17 kwietnia 2021
- Kamery nasobne na mundurze studzą emocje podczas interwencji? - 17 kwietnia 2021
- „Nawet kolejki w chłodniach na zwłoki nie zrobiły na Polakach wrażenia” - 16 kwietnia 2021
- Zabiła dzieci i siebie. Wcześniej wystąpiła u Jaworowicz. Telewizja postanowiła to pokazać - 16 kwietnia 2021
- Zagadkowa śmierć młodego górala. Zdruzgotana matka.. - 16 kwietnia 2021
Firma Polmed łamie prawo.
Zmusza osoby, które mają zgodę do nienoszenia masek doi ich zakładania. Podwójne standardy segregacja to wizytówka firmy.
Zachęcam do udostępniania.
Tak możemy również wyrazić swój sprzeciw przeciw stosowaniu jakiejś niezrozumiałej segregacji przez firmę Polmed.
Zostało mi umówione spotkanie w firmie Polmed, w Warszawie przez moją firmę ubezpieczeniową PZU. Zaznaczam wykupiłem tam prywatnie ubezpieczenie. Pracownicy firmy Polmed odmówili mi wizyty, bo nie zgodziłem się na założenie maski czy przyłbicy na twarz.
Przedstawiłem stosowne zaświadczenie a mimo to, odmówiono mi wizyty u gastrologa.
Tydzień wcześniej byłem w innej firmie świadczącej usługi podobne do firmy Polmed i nie było żadnych problemów, mogłem skorzystać z porady lekarskiej, wszyscy byli wobec mnie bardzo grzeczni, w Centrum Medycznym PZU Zdrowie mieszczącym się przy ulicy Marynarskiej.
Za Facebook/You Tube/Sławomir Sikora