NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE + NAJNOWSZE
Poland matters
1164 views
POLITYKA 2019
778 views
JACK CALEIB STREAM + FILMY KINOWE
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
AKCJA PUBLICZNEGO ZADAWANIA PYTAŃ - POLITYKOM - "POLAK PYTA POLITYKA"
"Nie daj się dźgnąć szczepionką COVID-19!!!!!, dopóki tego nie przeczytasz!!!!!!
POSEŁ MAJKA UJAWNIA - KULISY SEJMOWE R.P III - SZANTAŻE , KORUPCJA , KARIERY
"Polska rżnie lasy. Puste place widać z kosmosu!!!!" ☀Autor Gabi☀
To oni zniechęcają Polki i Polaków do szczepień! ☀Autor Gabi☀
SPORE ZMIANY!  RZĄD ZMIENIA KOLEJNOŚĆ SZCZEPIEŃ! ZASKAKUJĄCA DECYZJA ☀Autor Gabi☀
Posłuchaj tego doktora i byłego profesora szkoły medycznej o spisku kryminalnym i eksperymentalnych szczepionkach ☀Autor Gabi☀
!! 16.04.2020 pilne !!ZMIANY NA STRONIE !!! ODBLOKUJ TREŚCI I FILMY NA STRONIE M-FORUM -1 ROK , 90 DNI ,1 MIESIĄC ,1 TYDZIEŃ, 1 DZIEŃ-  INSTRUKCJA A.V
   POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ     UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-) Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników. PORTAL M-FORUM DZIAŁA W TAKIEJ FORMIE NA PODSTAWIE PRZEPISÓW KONSTYTUCJI Art. 54. Zasada wolności poglądów 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Dz.U.1997.78.483 – Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ NAM POMÓC – ZOSTAŃ AUTOREM Witam zaproszenie dla Youtuberów , Dziennikarzy , Blogerów do współpracy , sporadyczne publikowanie na stronie M-forum – p.s bardzo ważne dla twórców z Y.T , F.B . VIMEO DAILMOTION – każdorazowe wejście w wasz materiał na naszej stronie , jest zaliczane na wymienionych platformach jako pełne wejście monetyzowene i zaliczane do ruchu na waszej głównej stronie działalnosci przekłada sie to na pozyskiwanie nowych widzów na waszych kanałach i REKLAMIE !

CZERWONE
miejsce-na-reklame.

Drogie samoloty z tysiącami pasażerów na oku jednego kontrolera: czy polskie niebo jest bezpieczne? ☀Autor Gabi☀

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.

Gabi

Witam, nazywam się Gabriela Nowak, pracuję jako asystentka  zarządzania i obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej,  niedawno w kwietniu 2019 r zostałam Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej w Radzie Miasta - gdzie czynnie reprezentuję interesy mieszkańców, którzy mi zaufali i mnie wybrali ! STOP CENZURZE   UWAŻASZ, ŻE CENZURA - ŁAMIE TWOJE PRAWA RP ?  WESPRZYJ MNIE - W TYM CO ROBIĘ - ♛  z dopiskiem - DAROWIZNA  ! Nest Bank Polska 75187010452078115029220001  Nest Bank zagranica IBAN PL75187010452078115029220001  Kod SWIFT Nest Bank: NESBPLPW   Dziękuję, $$$ Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !   ♡♡♡ ZOBACZ TAKŻE POMAGAM ♡♡♡  https://zrzutka.pl/gc97mb

Związek Zawodowy Kontrolerów Ruchu Lotniczego nie kryje obaw w związku z decyzją Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej o zmniejszeniu obsad wieży kontroli lotów. „W najgorszym wypadku może dojść do katastrofy, do wydarzeń, które będą mniej tragiczne w skutkach, ale mogą skończyć się nieporządnymi sytuacjami” – ostrzegają związkowcy.

W rozmowie z RMF FM Jakub Caban, członek zarządu Związku Zawodowego Kontrolerów Ruchu Lotniczego wyjaśnił, dlaczego zapowiadane przez PAŻP zmiany budzą stanowczy sprzeciw wśród kontrolerów. Przypomniał, że zawód kontrolera lotniczego to jedna z najbardziej stresujących profesji na świecie, ponieważ osoba ta odpowiada za bezpieczeństwo pasażerów. Caban przywołał także dane sprzed pandemii, według których warszawski kontroler w ciągu godziny odpowiadał średnio za ponad 3 tys. pasażerów i bardzo drogie maszyny, których cena przekracza PKB Polski.

„Jesteśmy głosem w statkach powietrznych”

Związkowcy powołali się na informacje, które głoszą, że w 2020 roku o prawie 40 proc. wzrosła częstotliwość występowania „zdarzeń lotniczych”, czyli incydentów, które mogły narażały na niebezpieczeństwo samolot i jego pasażerów. Przyczynę takiego stanu rzeczy widzą w redukcji personelu pracującego w wieży kontroli lotów.

Jak twierdzą, PAŻP w żaden sposób nie konsultowała swojej decyzji, a od ponad 10 miesięcy nie mogą się doprosić przedstawienia konkretnych analiz w tej sprawie. Decyzja agencji budzi obawy wśród związkowców, ponieważ ich zdaniem istnieje ryzyko, że w razie wystąpienia jakiegoś zdarzenia lotniczego, to kontroler będzie kozłem ofiarnym, mimo że postępował zgodnie z wytycznymi, a zawinił system Mamy w pamięci tragedię pod Szczekocinami, dlatego będziemy walczyć, żeby nie doszło do sytuacji, że odpowiedzialność za problemy systemowe, zostanie przerzucona na szeregowego  pracownika – podkreślił Jakub Caban, członek zarządu ZZKRL.

Wyjaśnił też w skrócie na czym polega praca kontrolera, podkreślając, że to przede wszystkim odpowiedzialność za bezpieczny, sprawny i uporządkowany przepływ ruchu lotniczego, a po zapewnieniu tych kluczowych kwestii – za zmniejszenie emisji CO2.

Zmiany, które wprowadziła PAŻP mają być podyktowane troską o zdrowie pracowników oraz zmniejszonym obłożeniem lotów. Decyzja jest dla związkowców niezrozumiała, ponieważ według nich może zagrażać bezpieczeństwu, a to właśnie ta kwestia powinna stać na pierwszym miejscu i dopiero za nią kolejne.

Jesteśmy głosem w statkach powietrznych. Jesteśmy osobami, które ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób, którymi kierujemy, to jest kluczowe w naszym zawodzie. Kiedy bezpieczeństwo jest już zapewnione, to dodatkową rolą jest to, żeby optymalizować ruch, co przekłada się między innymi na oszczędność paliwa, niższą emisję CO2 – przekazał Caban.

Za dużo obowiązków dla jednej osoby?

Dodał, że do tej pory standardowo praca przebiegała w parach, czasem było to więcej osób i dla każdego wystarczyło obowiązków, których podczas sytuacji nietypowych i nieprzewidywalnych  tylko przybywa. W ocenie Cabana, redukcja pracowników do jednej osoby na wieży kontroli lotów może się skończyć tragicznie, ponieważ nie oceniono w odpowiedni sposób ryzyka z jakim wiąże się praca w obsadzie jednoosobowej.

Wojciech Żurawski, członek zarządu ZZKRL zobrazował jaki może być skutek takich zmian. Zwrócił uwagę, że  w przypadku pojawienia się niebezpiecznej sytuacji to na barkach jednej osoby spocznie prowadzenie korespondencji, czyszczenie przestrzeni, koordynacja z innymi lotniskami i kontakt ze służbami ratowniczymi. Jednocześnie związkowcy wyrazili nadzieję, że uda się dojść do porozumienia z PAŻP i wypracować wspólne stanowisko.

W sprawie zmian obradowano dziś na posiedzeniu jednej z sejmowych komisji, podczas której p.o. prezesa PAŻP Janusz Janiszewski odpierał zarzuty związkowców i przedstawił prezentację pt. „Polskie niebo jest bezpieczne”. Jak zaznaczył, polska agencja pod względem bezpieczeństwa jest jedną z najwyżej ocenianych w Europie i cały czas dąży do jeszcze wyższego poziomu. Od 2015 roku dokonaliśmy gigantycznego skoku w zakresie poziomu bezpieczeństwa. W 2015 roku byliśmy sklasyfikowani na poziomie A – najniższym możliwym poziomie. Dzięki wytężonej pracy, inwestycjom, których dokonaliśmy w zakresie celów bezpieczeństwa, dzisiaj jesteśmy w pierwszej lidze, jeśli chodzi o zarządzanie i kontrolę bezpieczeństwa – powiedział.

Zapewnił, że w przypadku natężonego ruchu lotniczego system jednoosobowy nie wchodzi w grę i podkreślił, że chodzi wyłącznie o sytuacje małego natężenia ruchu lotniczego. Dodał, że formuła ta z powodzeniem funkcjonuje od dawna w Europie Zachodniej i jest całkowicie bezpieczna.

sputniknews

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
CZERWONE

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: