DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY
    UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Operacja Warp Speed ​​korzysta z usług kontrahenta powiązanego z CIA, aby utrzymać w tajemnicy umowy dotyczące szczepionek Covid-19 ☀Autor Gabi☀

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Gabi

Witam, nazywam się Gabriela Nowak, pracuję jako asystentka  zarządzania i obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej,  niedawno w kwietniu 2019 r zostałam Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej w Radzie Miasta - gdzie czynnie reprezentuję interesy mieszkańców, którzy mi zaufali i mnie wybrali ! STOP CENZURZE   UWAŻASZ, ŻE CENZURA - ŁAMIE TWOJE PRAWA RP ?  WESPRZYJ MNIE - W TYM CO ROBIĘ - ♛  z dopiskiem - DAROWIZNA  ! Nest Bank Polska 75187010452078115029220001  Nest Bank zagranica IBAN PL75187010452078115029220001  Kod SWIFT Nest Bank: NESBPLPW   Dziękuję, $$$ Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !   ♡♡♡ ZOBACZ TAKŻE POMAGAM ♡♡♡  https://zrzutka.pl/gc97mb
Ujawnij prędkość warp

6 miliardów dolarów kontraktów na szczepionki Covid-19 przyznanych przez Operację Warp Speed ​​zostało przekazanych przez tajnego rządowego kontrahenta mającego głębokie powiązania z CIA i DHS, unikając kontroli regulacyjnej i poza zasięgiem wniosków FOIA.

W ubiegły wtorek, podczas gdy większość Amerykanów była rozproszona pierwszą debatą prezydencką w USA, NPR po cichu poinformowało, że operacja Warp Speed, partnerstwo publiczno-prywatne zainicjowane przez administrację Trumpa w celu szybkiego opracowania i dystrybucji szczepionki Covid-19, przyjęło niezwykły krok polegający na przyznaniu kontraktów firmom zajmującym się szczepionkami, nie bezpośrednio, ale za pośrednictwem tajnego wykonawcy w dziedzinie obronności.

Chociaż NPR nazwał wykonawcę obronności – Advanced Technology International z siedzibą w Karolinie Południowej – odmówili zbadania głębokich powiązań firmy z CIA, Departamentem Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Departamentem Obrony oraz tego, jak ATI pomaga kierować wysiłkami tych agencji w celu zmilitaryzowania opiekę zdrowotną i stworzyć panoptykon nadzoru, który nie tylko monitoruje otaczający nas świat, ale także naszą fizjologię.

„Tajne” kontrakty na szczepionki przyznane przez ATI w ramach Warp Speed ​​wynoszą około 6 miliardów dolarów, co stanowi większość 10 miliardów dolarów budżetu Operacji Warp Speed. Umowy podpisali osobiście Paul Mango, zastępca szefa działu ds. Polityki w zakresie zdrowia i opieki społecznej, oraz Robert Kadlec, zastępca sekretarza ds. Gotowości i reagowania w HHS (ASPR).

Operacja Warp Speed, która oficjalnie obejmuje połączone wysiłki HHS i wojska w celu dostarczenia Amerykanom do stycznia przyszłego roku ponad 300 milionów szczepionek Covid-19, jest wysoce tajnym programem zdominowanym przez personel wojskowy, z których większość nie ma doświadczenia w opiece zdrowotnej lub produkcja szczepionek. Administracja Trumpa często porównywała Warp Speed ​​do Projektu Manhattan, który wyprodukował bombę atomową.

Kilka bardzo niepokojących rewelacji na temat prawdziwej natury i zakresu Warp Speed, w tym ogromnej roli ATI, zaczęło się pojawiać w zeszły poniedziałek. Jednak większość tych nowych informacji nie została ujawniona w amerykańskich serwisach informacyjnych z powodu szaleństwa w mediach wokół pierwszej debaty prezydenckiej i późniejszych wiadomości, że prezydent Trump i kilku innych polityków i urzędników Białego Domu dało wynik pozytywny dla Covid-19.

NPR zauważył, że decyzja o wykorzystaniu pośrednika pozarządowego, takiego jak ATI, do wydawania kontraktów na szczepionki przeciwko koronawirusowi, w przeciwieństwie do bezpośredniego przyznawania tych kontraktów przez rząd, pozwala Operation Warp Speed ​​na „ominięcie nadzoru regulacyjnego i przejrzystości tradycyjnych federalnych mechanizmów kontraktowania”. Oznacza to, między innymi, że kontrakty na szczepionki przyznane w ramach Operacji Warp Speed ​​prawdopodobnie nie zostaną upublicznione w najbliższej przyszłości, jeśli w ogóle.

W raporcie NPR zauważono również, że Kongresowa Służba Badawcza doniosła dopiero w zeszłym rokuże korzystanie z takich pośredników w celu udzielania zamówień może skutkować „znaczącym ryzykiem, w tym potencjalnie ograniczonym nadzorem i zwolnieniem z przepisów ustawowych i wykonawczych mających na celu ochronę interesów rządu i podatników”. Zwolennicy tego niekonwencjonalnego sposobu zawierania umów, zwanego „innymi umowami transakcyjnymi” (OTA), często argumentują, że wykorzystanie tej alternatywnej metody udzielania zamówień znacząco przyspiesza ten proces. Jednak Kongresowa Służba Badawcza zauważyła również, że Departament Obrony, który w ostatnich latach w coraz większym stopniu polega na OTA, nigdy nie śledził informacji niezbędnych do ustalenia, czy OTA są rzeczywiście szybsze niż tradycyjne metody kontraktowania. Sugeruje to, że twierdzenia dotyczące rzekomej „przewagi szybkości” w przypadku OTA są oparte na założeniach, a nie na dowodach opartych na danych.

Johnson & Johnson, Novavax, Pfizer i Sanofi należą do firm, które otrzymały te tajne kontrakty na szczepionki za pośrednictwem OTA autoryzowanej przez Operation Warp Speed ​​i zarządzanej przez ATI. Wiele z tych firm, szczególnie Johnson & Johnson , było zamieszanych w skandale związane ze sprzedażą i marketingiem produktów, o których wiedziały, że są niebezpieczne dla opinii publicznej. To sprawia, że ​​brak nadzoru i ich zwolnienie z przepisów federalnych (w tym przepisów bezpieczeństwa) budzi niepokój związany z ich udziałem w Warp Speed.

Ten niepokój dodatkowo potęguje fakt, że 21 września sekretarz HHS Alex Azar powiedział FOX Businessże wszyscy producenci szczepionek Operation Warp Speed ​​byliby zwolnieni z odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie mogą wyrządzić ich szczepionki, a ci, którzy podają ich szczepionki, również nie byliby odpowiedzialni za szkody. „Zgodnie z ustawą PREP, która jest przepisem Kongresu, każda terapia lub szczepionka na potrzeby ogólnokrajowej pandemii kryzysowej, takiej jak ta, jest objęta ochroną odpowiedzialności. Zarówno produkt, jak i ci, którzy go podają lub dostarczają ”- powiedział Azar podczas telewizyjnego wywiadu. Ustawa PREP, do której odwoływał się Azar, została pierwotnie podpisana w 2005 r., Ale została zaktualizowana w kwietniu ubiegłego roku , kilka tygodni przed ogłoszeniem Operacji Warp Speed, aby producenci szczepionek i środków terapeutycznych „nie mogli być pozwani o odszkodowanie w sądzie” w związku z obrażeniami spowodowanymi przez medyczne środki zaradcze dla Covid-19.

Ujawnij prędkość warp
WASZYNGTON, DC – 02 MARCA: W towarzystwie wiceprezydenta USA Mike’a Pence’a (po lewej) i sekretarza zdrowia i usług społecznych Alexa Azara, prezydenta USA Donalda Trumpa, prowadzi spotkanie z grupą zadaniową ds. Koronawirusa Białego Domu i kierownictwem farmaceutycznym w gabinecie Białych Dom w dniu 2 marca 2020 r. W Waszyngtonie. Prezydent Trump i jego zespół zadaniowy ds. Koronawirusa spotkali się z przedstawicielami firm farmaceutycznych, którzy aktywnie pracują nad opracowaniem szczepionki przeciwko COVID-19. (Zdjęcie: Drew Angerer / Getty Images)

Warto zauważyć, że architekt tej kontrowersyjnej kwietniowej aktualizacji ustawy PREP, HHS ASPR Kadlec, jest ściśle zaangażowany w podejmowanie decyzji o przyznaniu kontraktów na Operację Warp Speed. STAT News poinformował w zeszłym tygodniu, powołując się na wyższych urzędników HHS, że Kadlec „osobiście podpisuje” każdą umowę biznesową zawartą w imieniu HHS na operację Warp Speed. Oprócz swojej wcześniejszej działalności w zakresie lobbowania na rzecz kontrahentów wywiadowczych i obronnych, Kadlec pracował również wcześniej jako lobbysta dla ogarniętej skandalem firmy zajmującej się obroną biologiczną Emergent Biosolutions , która jest również głównym graczem w Operacji Warp Speed, a także producentem kontrowersyjnego wąglika. szczepionka BioThrax.

Pomimo, że najwyżsi urzędnicy HHS rzekomo nadzorowali każdą z tych umów biznesowych, HHS poinformował NPR , że departament „nie ma zapisów” o kontrakcie na operację Warp Speed ​​o wartości 1,6 miliarda dolarów zawartym z Novavaxem, który został przyznany za pośrednictwem ATI. Jest to dziwna odpowiedź, biorąc pod uwagę, że HHS jest rzekomo wiodącą agencją nadzorującą operację Warp Speed, ale w jakiś sposób brakuje im kopii ogromnego kontraktu dotyczącego szczepionek w samym sercu operacji. NPR zwrócił się również do Departamentu Obrony o kopię umowy Novavax i nie otrzymał jeszcze odpowiedzi.

Na konferencji prasowej w połowie września generał broni Paul Ostrowski, kluczowa postać Operacji Warp Speed, powiedział dziennikarzom : „Jeśli chodzi o kontrakty, kontrakty są zawierane między nami, rządem Stanów Zjednoczonych i podmiotami prywatnymi, a oni są do pewnego stopnia udostępniane. Oczywiście nie można wszystkiego wydać, ale są one do pewnego stopnia udostępniane i zostaną udostępnione w pewnym momencie ”. Ostrowski odmówił wyjaśnienia, kiedy będzie ten „moment w czasie”.

Dziwne jest również to, że ATI powiedział NPR, że w czasie, gdy przyznawali te tajne kontrakty na szczepionki, Departament Obrony nigdy nie powiedział wprost, że te kontrakty były częścią Operacji Warp Speed, a były dyrektor ATI opisał ten kluczowy fakt jako „Niewidoczne” dla firmy.

Spooks i Skunkworks

Advanced Technology International (ATI) to firma non-profit, która zrzesza konsorcja organizacji publicznych, prywatnych i akademickich, które prowadzą badania i rozwój (B + R) w imieniu rządu Stanów Zjednoczonych. ATI zarządza głównie konsorcjami badawczo-rozwojowymi Departamentu Obrony w zakresie produkcji broni, odlewania i kucia metali, produkcji statków i technologii przeciwdziałania tak zwanej broni masowego rażenia. Zarządzają także konsorcjum technologii ochrony granic (BSTC) dla Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego, głównie firmami z branży technologii nadzoru , między innymi projektami badawczymi DHS.

ATI obecnie zarządza jedynie dwoma konsorcjami, które mają jakiekolwiek powiązania z opieką zdrowotną, konsorcjum Medical Technology Enterprise Consortium (MTEC) i Medical CBRN Defense Consortium (MCDC). MTEC, działający w imieniu US Army Medical Research and Development Command, ma na celu „przyspieszenie rozwoju rewolucyjnych rozwiązań medycznych”, które obejmują edycję genów, nanotechnologię, „rozwiązania telezdrowia”, sztuczne kończyny i implanty mózgowe. Są one również opracowuje obecnie do noszenia urządzenia, które diagnozowania osób z Covid-19, zanim pojawią się objawy.

Inne konsorcja „opieki zdrowotnej” zarządzane przez ATI, MCDC, koncentrują się na „zaawansowanych działaniach rozwojowych w celu wspierania medycznych wymagań farmaceutycznych i diagnostycznych Departamentu Obrony (DoD) w celu przeciwdziałania zagrożeniom chemicznym, biologicznym, radiologicznym i jądrowym (CBRN) . ”

Są szczególnie zaangażowani w „opracowywanie prototypowych technologii dla terapeutycznych medycznych środków zaradczych ukierunkowanych na wirusowe, bakteryjne i biologiczne cele toksyn, które są przedmiotem zainteresowania Departamentu Obrony”, w tym opracowywanie szczepionek. ATI powiedział NPR , że Departament Obrony skontaktował się z nimi między marcem a kwietniem, zanim w maju ogłoszono Warp Speed, i poprosił członków MCDC o składanie wniosków dotyczących Covid-19.

Do członków MCDC należą Emergent Biosolutions, a także wykonawca DoD / CIA Battelle Memorial Institute, przy czym obie te firmy mają niepokojący związek z atakami wąglika w 2001 roku. Innym członkiem MCDC jest wykonawca CIA / NSA Booz Allen Hamilton i producent broni General Dynamics. Członkostwo MCDC znacznie się rozszerzyło po przejęciu ATI przez Analytic Services Inc. (ANSER), głównego sponsora symulacji bioterroru Dark Winter , o osiemnastu nowych członków dodano zaledwie trzy miesiące po sfinalizowaniu przejęcia.

Ponadto istnieje znaczne podobieństwo między MCDC i firmami zajmującymi się szczepionkami, które otrzymały tajne kontrakty za pośrednictwem ATI w ramach Operacji Warp Speed. Sanofi, Novavax, Pfizer i Johnson & Johnson są członkami MCDC, a także odbiorcami kontraktów na szczepionki Warp Speed. Ponadto, Emergent Biosolutions, inny członek MCDC, otrzymał duży kontrakt na produkcję szczepionek Covid-19 z prędkością Warp , ale ten kontrakt został udzielony przez HHS Biomedical Advanced Research and Development Authority (BARDA), a nie ATI.

Wzrost, upadek i łaska ANSER

W lutym 2017 r. Firma ATI została przejęta przez firmę Analytic Services Inc. ANSER, podobnie jak ATI, zarządza projektami badawczo-rozwojowymi dla rządu federalnego, w przeszłości dla DHS, a ANSER był wieloletnim menedżerem jednego z dwóch centrów badawczo-rozwojowych finansowanych przez DHS. Jednak ANSER świadczy również usługi na rzecz DoD, NASA, Departamentu Stanu i amerykańskiej społeczności wywiadowczej.

ANSER został założony jako spin-off korporacji RAND pod koniec lat 50. XX wieku, ale stał się znacznie większą częścią działań rządowych, szczególnie w dziedzinie bezpieczeństwa wewnętrznego, po tym, jak Ruth David została jej prezesem i dyrektorem generalnym w 1998 roku. zostając dyrektorem generalnym ANSER, David był zastępcą dyrektora ds. nauki i technologii w CIA, gdzie między innymi położyła podwaliny pod to, co stało się In-Q-Tel, oddziałem kapitału wysokiego ryzyka CIA, odpowiedzialnym za powstanie kilku Silicon Behemoty z doliny, takie jak Google i Palantir. David kierował ANSER do 2015 r. Po przejęciu władzy przez Davida ANSER został pierwszym lideremw promowaniu wykorzystania oprogramowania biometrycznego i oprogramowania do rozpoznawania twarzy przez amerykańskie organy ścigania i stał się głównym motorem skierowania rządu w stronę „obrony kraju” i „bezpieczeństwa wewnętrznego” w latach poprzedzających wydarzenia z 11 września 2001 r.

Jak zauważyła dziennikarka Margie Burns w artykule z 2002 roku , powstanie „obrony ojczyzny” jako głównego elementu polityki rządu Stanów Zjednoczonych, w tym dążenie do stworzenia nowej agencji „bezpieczeństwa wewnętrznego”, zaczęło się od rzekomego ukuwania przez byłego urzędnika Departamentu Stanu Richarda Armitage’a w 1997 r. w dokumencie z zakresu polityki obronnej kraju. W następnych latach ten zwrot w kierunku postrzegania amerykańskiej ojczyzny jako przyszłego pola bitwy był mocno promowany przez sieć mediów należących do przywódcy sekty Korei Południowej i aktywa CIA Sun Myong Moona, w tym Washington Times , Insight Magazine i UPI. Wszystko opublikował liczne artykuły albo napisane przez analityków ANSER, albo mocno cytowane raporty ANSER i pracowników dotyczące potrzeby znacznie rozbudowanego aparatu „bezpieczeństwa wewnętrznego”.

Generał broni Paul A. Ostrowski, zastępca dowódcy w dowództwie Army Futures Command pod dowództwem generała Mike’a Murraya. (Zdjęcie: Catherine DeRan / US Army)

W październiku 1999 roku na polecenie Davida ANSER utworzył Instytut Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ANSER-IHS). Choć w pełni finansowane i ustanowił w tym czasie, ale ze względu na wciąż niejasnością ANSER-IHS nie został formalnie rozpoczęła dopiero pierwszego dyrektora kwietniu 2001 roku Instytut był Randall Larsen, który był w tym czasie, i nadal jest dzisiaj- bliski współpracownik z obecny HHS ASPR Robert Kadlec. Chociaż ANSER nigdy nie wyjaśnił powodu długiego opóźnienia w oficjalnym uruchomieniu ANSER-IHS, możliwe jest, że termin ten był związany z wprowadzeniem HR1158 w marcu 2001 r. Ustawa ta wzywała do utworzenia Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, która była powstanie późniejszego Departamentu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

Miesiąc po utworzeniu ANSER-IHS, Insight Magazine opublikował w maju 2001 r. Artykuł zatytułowany „ Przygotowania do następnego Pearl Harbor ”, w którym mocno cytuje ANSER i jego Institute for Homeland Security jako jedni z „najlepszych ekspertów w kraju”, ostrzegając, że atak terrorystyczny na kontynent amerykański był nieuchronny. Stwierdzono również, że „pierwszymi ratownikami na jutrzejszym polu bitwy nie będą żołnierze, ale ratownicy miejscy i strażacy z małych miasteczek”.

W następnym miesiącu ANSER-IHS był współgospodarzem ćwiczenia Dark Winter z dwoma czołowymi urzędnikami ANSER-IHS, Markiem DeMierem i Randallem Larsenem, wspólnie z Tarą O’Toole i Thomasem Inglesby z Johns Hopkins Center for Civilian Biodefense Studies (obecnie Johns Hopkins Center for Health Security). O’Toole był wówczas członkiem rady doradczej ANSER-IHS .

Jak wcześniej opisano w tym Inżynieria Contagion serii , kilka osób zaangażowanych w ciemne zimowe miał przejrzenia atakami wąglika w 2001 roku, a sam ciemny zimowy pochodzi co stało początkowy, ale fałszywe, narracja dla tych ataków – że Irak i Al Kaida pracowali razem przeprowadzać akty bioterroryzmu na ziemi amerykańskiej. Jednak szybko ustalono, że wąglik użyty w atakach pochodzi albo z amerykańskiego laboratorium wojskowego, albo z amerykańskiego kontrahenta zbrojeniowego.

Wygodne ryzyko ANSER, że rząd Stanów Zjednoczonych w najbliższym czasie zwróci się w stronę bezpieczeństwa wewnętrznego wkrótce po kwietniu 2001 r., Przyniosło ogromne korzyści. W dużej mierze dzięki strachowi podsycanemu przez 11 września i ataki wąglika w 2001 roku powstał Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego, a ANSER-IHS szybko stał się pierwszym think tankiem rządowym, czyli ośrodkiem badawczo-rozwojowym finansowanym ze środków federalnych.

Niedługo po formalnym utworzeniu agencji DHS założyło w 2003 r. Dyrekcję ds. Nauki i Technologii (S & T), której misją jest „ochrona ojczyzny poprzez dostarczanie. . . urzędnicy z najnowocześniejszą technologią ”. DHS ogłosił później w 2004 r., Że „wybrał [ANSER] do obsługi Instytutu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. . . [f] w związku z pełnym i otwartym procesem przetargowym prowadzonym przez [DHS] Science and Technology ”. Dzieje się tak pomimo tego, że ten właśnie instytut został już sfinansowany i utworzony przez ANSER w 1999 r., A następnie został uruchomiony w 2001 r.

W latach 2009–2013 szefem Dyrekcji ds. Nauki i Technologii DHS była współautorka Dark Winter i alarmistka bioterrorystyczna Tara O’Toole, która, jak wspomniano wcześniej, miała wieloletnie bliskie powiązania z ANSER-IHS. Z O’Toole na czele, DHS skupił się na „solidniejszych partnerstwach sektora publicznego i prywatnego” oraz „zwiększeniu budżetu na innowacyjne, długoterminowe projekty technologiczne”, takie jak te nadzorowane przez ANSER w imieniu DHS. Jej misją było również ściślej wzorować Dyrekcję S & T na wzór Agencji Zaawansowanych Projektów Badawczych Obronie ( DARPA).

Podczas swojej kadencji DHS twierdziła również, że jest „nieświadoma” sposobu wykorzystania wielomiliardowych wydatków na badania departamentu, co sugeruje brak nadzoru nad milionami dolarów, które DHS S & T kierował do prowadzonego przez ANSER centrum badawczego i innych Centrum badawcze DHS, prowadzone przez równie podejrzaną korporację MITER .

Niespodziewanie dla ANSER DHS odmówił przedłużenia umowy z centrum badawczo-rozwojowym ANSER, finansowanej ze środków federalnych, w październiku 2016 roku. z aktualnymi priorytetami DHS. ” Widoczne plany ANSER dotyczące restrukturyzacji po utracie tego krytycznego kontraktu obejmowały decyzję o przejęciu ATI, która miała miejsce zaledwie kilka miesięcy później, w lutym 2017 r.

Nabycie ATI dało ANSER dostęp do kluczowych konsorcjów badawczych OTA, którymi zarządza ATI, zapewniając, że rada ANSER złożona z byłych funkcjonariuszy wywiadu, oficerów wojskowych i kadry kierowniczej przemysłu obronnego nadal wywiera znaczący wpływ na kierunek projektów badawczych finansowanych przez rząd. Zgodnie z komunikatem prasowym przejęcie miało na celu połączenie „rządowego dziedzictwa firmy ANSER w rozwiązywaniu problemów z wiedzą techniczną ATI”, co pozwoliło ANSER na kontynuowanie „przywództwa myślowego niezależnego od wpływów handlowych” nad „ważnym rozwojem technologii obronnych” nadzorowanym przez ATI . Zatem niezależnie od decyzji podejmowanych przez ATI w odniesieniu do tych tajnych kontraktów na szczepionki Operacja Warp Speed, ostatecznie podpisuje je ANSER.

Kantyna

Biorąc pod uwagę, że oficjalnym celem Operacji Warp Speed ​​jest wykorzystanie funduszy podatników do produkcji, przyspieszenia i dystrybucji leczenia (tj. Szczepionki) wśród Amerykanów, nie ma powodu do tak skrajnej tajemnicy, a także nie ma powodu do nadmiernej roli wojska i tajni wykonawcy, tacy jak ATI i ANSER, w realizacji tych wysiłków na rzecz „zdrowia publicznego” .

Podczas gdy oficjalnie stwierdzony cel Warp Speed ​​sprawia, że ​​ekstremalna tajemnica związana z tą operacją wydaje się nie tylko niepotrzebna, ale i absurdalna, warto zauważyć, że kilka ostatnich doniesień dotyczących struktury, strategii i wykonania Warp Speed ​​zdecydowanie sugeruje, że powodem ukrytego charakteru operacji jest jej zakres znacznie wykracza poza publicznie określony cel.

Na przykład Stat News odnotował w zeszłym tygodniu, że operacja Warp Speed ​​„ bardziej przypomina operację wojskową niż projekt naukowy”, dodając, że „około 60 urzędników wojskowych – w tym co najmniej czterech generałów – jest zaangażowanych w kierowanie operacją Warp Speed. , z których wielu nigdy nie pracowało w opiece zdrowotnej lub opracowywaniu szczepionek ”. W raporcie wskazano również, że „tylko 29 z około 90 przywódców na wykresie nie jest zatrudnionych przez Departament Obrony”.

Chociaż początkowe uzasadnienie wojskowe odgrywania tak ważnej roli w Warp Speed ​​było związane z jego „doświadczeniem” w logistyce i łańcuchach dostaw, niedawne wydanie strategii dystrybucji szczepionek tej operacji nie wspomina bezpośrednio o roli wojska w tych aspektach Warp Speed . Rozłączenie było tak zauważalne, że wkrótce po opublikowaniu oficjalnej strategii dystrybucji Departament Obrony „wyjaśnił” rolę wojska w operacji, publikując na swojej stronie internetowej wywiad z generałem Ostrowskim, który kieruje działaniami Warp Speed. dostarczać, produkować i rozprowadzać szczepionki. Per Ostrowski, powodem, dla którego wojsko odgrywa tak ogromną rolę w Warp Speed, jest „doświadczenie wojskowe w zarządzaniu programem i kontraktowaniu”.

Jednak, jak pokazał ten artykuł, kontrakty Warp Speed ​​są przesyłane przez tajnych kontrahentów w celu uniknięcia kontroli i najwyraźniej nie są udostępniane HHS, cywilnej agencji rzekomo „współprzewodniczącej” Warp Speed ​​wraz z wojskiem.

Takie przykłady skrajnej tajemnicy i sprzecznych oświadczeń wydają się tylko zarysować powierzchnię tego, do czego naprawdę dąży Operacja Warp Speed. Nadchodząca seria raportów śledczych opracowanych przez tego autora we współpracy z Ryanem Cristiánem i Derrickiem Broze z The Last American Vagabond zajmie się dogłębną analizą tej operacji i osób ją prowadzących w celu ujawnienia operacji Warp Speed ​​jako najbardziej tajnej i prawdopodobnie najbardziej niebezpiecznej. , Amerykańska operacja wojskowa w ciągu dziesięcioleci. W przeciwieństwie do tak dobrze finansowanych i tajnych operacji wojskowych z lat poprzednich, ta jest skierowana bezpośrednio do narodu amerykańskiego.

thelastamericanvagabond.com

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: