DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY
    UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Pójdziesz do sklepu i mocno się zdziwisz. Polityka cenowa ulega sporej zmianie ☀Autor Gabi☀

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Gabi

Witam, nazywam się Gabriela Nowak, pracuję jako asystentka  zarządzania i obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej,  niedawno w kwietniu 2019 r zostałam Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej w Radzie Miasta - gdzie czynnie reprezentuję interesy mieszkańców, którzy mi zaufali i mnie wybrali ! STOP CENZURZE   UWAŻASZ, ŻE CENZURA - ŁAMIE TWOJE PRAWA RP ?  WESPRZYJ MNIE - W TYM CO ROBIĘ - ♛  z dopiskiem - DAROWIZNA  ! Nest Bank Polska 75187010452078115029220001  Nest Bank zagranica IBAN PL75187010452078115029220001  Kod SWIFT Nest Bank: NESBPLPW   Dziękuję, $$$ Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !   ♡♡♡ ZOBACZ TAKŻE POMAGAM ♡♡♡  https://zrzutka.pl/gc97mb

 

Promocja rzadkim zjawiskiem w sklepach w dobie pandemii

Materiały prasowe Biedronki

Pójdziesz do sklepu i mocno się zdziwisz. Polityka cenowa ulega sporej zmianie

Promocja to strategia, na którą w dobie pandemii sklepy decydują się wyjątkowo niechętnie. Wyliczenia z pierwszego półrocza nie pozostawiają wątpliwości – rabatów było o 15 proc. mniej niż w roku ubiegłym. Największe różnice w podejściu do polityki cenowej widać w sklepach z artykułami dziecięcymi, sprzętem elektronicznym i hipermarketach.

Promocji jak na lekarstwo

Promocja stała się rzadkością w czasie pandemii. Z raportu Centrum Analiz Grupy AdRetail, Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH wynika, że w pierwszych sześciu miesiącach 2020 r. najmniej rabatów oferowały sklepy z artykułami dla dzieci (spadek o 79 proc.) i sprzętem RTV i AGD (spadek o 43 proc.).

Nie tak często jak przed rokiem można trafić na promocje także w hipermarketach (spadek o 30 proc.). Na mniejszą redukcję rabatów postawiły apteki i drogerie (o 14 proc.), sklepy cash&carry (o 8 proc.), supermarkety (o 7 proc.) i placówki typu convenience (o 6 proc.).

Portal money.pl podaje, że wzrosty zaobserwowano jedynie w dyskontach (o 9 proc.), sieciach typu DIY (5 proc.) i hurtowniach (3 proc.). Promocje na identycznym poziomie jak przed rokiem podtrzymały jedynie sklepy z kategorii kultury i rozrywki.

Pandemia niweluje promocje w sklepach

Na przyczyny rezygnacji z promocji wskazywał w rozmowie z money.pl Karol Kamiński, Przewodniczący Kapituły Programu AdRetail Inspirio. – Biorąc pod uwagę wszystkie wyzwania, których jeszcze rok temu nikt w branży się nie spodziewał, ogólna redukcja na poziomie 15 proc. wydaje się być spora. […] Niewątpliwe jest to, że lockdown miał w tym duży udział – ocenił ekspert.

W ocenie specjalistów niewielkie promocje to także pokłosie zmian w zachowaniach konsumenckich wśród Polaków. – Spadek promocji w sklepach z art. dziecięcymi wynikał z tego, że Polacy przenieśli swoje zakupy do dyskontów. Ich oferty są równie atrakcyjne co specjalistycznych sieci. Konsumenci mogą kupować produkty dla dzieci niejako przy okazji codziennych zakupów, ograniczając liczbę odwiedzanych miejsc. To w czasie pandemii ma istotne znaczenie – tłumaczyła dr Urszula Kłosiewicz-Górecka.

Brak zainteresowania i lęk przed wirusem

W dobie pandemii dla wielu obywateli priorytetem jest zaopatrywanie się w produkty podstawowe. Na powiązanie spadku zainteresowania zakupem zabawek i sprzętu elektronicznego z zawężeniem promocji na te artykuły wskazywał dr Maria Andrzej Faliński. Ekspert wyznał, że akcje rabatowe są kosztowne z punktu widzenia sieci handlowych, dlatego z uwagi na zmniejszony popyt na poszczególne artykuły część sklepów całkowicie zaniechała promocji

Identyczny problem, choć o innych podłożach, mają zdaniem ekspertów także hipermarkety. – Trudna sytuacja hipermarketów była widoczna już od dłuższego czasu. Pandemia to tylko zaostrzyła. W trakcie jej trwania klienci drastycznie ograniczyli wizyty w sklepach wielkopowierzchniowych. Zwyczajnie obawiali się zakażenia wirusem. Woleli chodzić do mniejszych placówek – wyznał Kamiński.

biznesinfo

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: