Szczepionka Źródło: PIxabay

– Prowadzimy rozmowy ze służbą zdrowia w tej sprawie. Szczepionka, test lub inne metody mają być połączone z cyfrowym biletem tak, żeby każdego można poddać weryfikacji – mówi przewodniczący Ticketmaster, Mark Yovich, mówi w wywiadzie dla „Billboard”. Branża koncertowa, jako pierwsza przyznaje, że chce dzielić ludzi na zaszczepionych i niezaszczepionych.

Na 24-72 godziny przed koncertem właściciel biletu będzie musiał przedstawić zaświadczenie o szczepieniu lub negatywny test na obecność koronawirusa – wyjaśnia „Billboard”.

To wstęp do dzielenia ludzi na tych zaszczepionych i tych, których można dyskryminować.

– Prowadzimy rozmowy ze służbą zdrowia w tej sprawie. Szczepionka, test lub inne metody mają być połączone z cyfrowym biletem tak, żeby każdego można poddać weryfikacji. Celem Ticketmaster jest dostarczenie jak najszerszej opcji powrotu do imprez masowych – mówi przewodniczący Ticketmaster, Mark Yovich, mówi w wywiadzie dla „Billboard”.

Ciekawe, kiedy na podobne pomysły wpadną inne branże…

Źródło: Billboard