DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY
    UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Techniki relaksacyjne a stres :)

10.00 avg. rating (95% score) - 2 votes
The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Ewunia2711

STRES to największe zagrożenie dla człowieka w dzisiejszych czasach. Jak sobie z nim radzić? Jak się pozbyć? Co zrobić żeby nie przeciążyć organizmu?…

Relaksacja to najlepszy sposób na odzyskanie kontroli nad swoim ciałem i umysłem.

Walczyć czy się poddać?To pytanie zadajemy sobie przy każdej stresującej sytuacji w naszym życiu. Objawy przeważnie są takie same. Kiedy nasze  serce bije o wiele szybciej, wzrasta ciśnienie krwi, tętno i oddech szybko przyśpiesza, mięśnie naszego ciała mocno napinają się nasz organizm zostaje wystawiony na kolejną próbę.

To naturalna reakcja każdego człowieka. Niestety, kiedy występuje zbyt często, staje się bardzo poważnym obciążeniem dla naszego organizmu.Ten stan nazywamy chronicznym stresem. W dzisiejszych czasach nie da się uciec od stresujących sytuacji dlatego tak ważne jest odciążanie naszego organizmu.

Niektóre techniki relaksacyjne na pierwszy rzut oka mogą wydawać się nieskuteczne, dziwne, podejrzanie proste lub po prostu śmieszne, ale wszystkie działają. ?Pamiętaj ,że decyzja o panowaniu nad swoim ciałem i umysłem zależy tylko od Ciebie!!! Myśli typu: (To nie dla mnie…Nie będę tego robić.. To nie pomoże…) na pewno nie pomogą..Dlaczego? Dlatego , że wszystko zależy od naszego nastawienia i motywacji. Pamiętajmy jednak ,że nikt inny tego za nas nie zrobi lepiej działać zanim wpadniemy np. w : depresję, nerwicę…

Sposoby relaksacji:

1.)Sport. Jeśli znajdziesz chociaż 10 min dziennie na parę ćwiczeń na pewno pomoże Ci to w rozluźnieniu mięśni i pozbyciu się napięcia.

2.)Oddychanie. Nauka właściwego oddychania to najprostszy sposób relaksu. Niestety oddech oddechowi nierówny. Na co dzień wdychamy i wydychamy powietrze przez usta, w sposób szybki oraz płytki – nie dostarczamy przez to wystarczającej dawki tlenu do organizmu, a im więcej tlenu w komórkach, tym więcej w nas witalności, siły i spokoju.Dlatego każdy człowiek powinien najpierw nauczyć się odpowiedniego oddychania.Oddychanie ,które właściwie wpływa na nasz organizm powinno zacząć się od głębokiego wdechu i powolnego wydechu. Na pewno każdy z nas mógłby znaleźć w ciągu dnia 5 wolnych minut -usiąść na fotelu, wyprostować się, położyć rękę na klatce piersiowej (poczujemy, jak nieznacznie unosi się przy wdechu nosem), drugą na brzuchu (uniesie się podczas wydechu) i ćwiczyć głębokie oddychanie.

3.)Wizualizacja. Metoda wizualizacji zmusza do intensywnej pracy naszą wyobraźnię. Mówiąc najprościej, przypominamy sobie w naszej głowie pozytywne, kojące obrazy – ocean, las, plaża, ulubione okolice lub miejsca, do których chcemy się wybrać. To tylko najprostsze przykłady a sami tak naprawdę wiemy jakie widoki sprawiają ,że czujemy w sobie spokój i ukojenie. Wizualizację rozpocznijmy od wygodnej pozycji najlepiej położyć się na łóżku lub na kanapie w miejscu cichym. W pierwszej kolejności wyrównajmy swój oddech spróbujmy rozluźnić wszystkie mięśnie a następnie pomyślmy najprościej mówiąc o czymś przyjemnym.

4.) Sen. Większość z nas nie zdaje sobie sprawy ,że sen to najlepszy sposób na relaksację i rozluźnienie naszego organizmu. Jeżeli nie śpimy głęboko stres się nie redukuje. Następnego dnia czujemy się jeszcze gorzej zestresowani. Jeżeli ta sytuacja trwa długo nasz organizm po prostu nie daje sobie rady. W wyniku długotrwałego stresu pojawia się ryzyko wystąpienia chorób serca, depresji, nadciśnienia, obniżenia odporności, problemów żołądkowych i wielu innych np. zgrzytanie zębami.

Dlatego dbajmy o to aby spać tyle ile potrzebuje nasz organizm.

Ile powinien spać człowiek według wieku:
noworodki (0–3 miesiące): 14–17 godzin
niemowlęta (4–11 miesięcy): 12–15 godzin
małe dzieci (1–2 lata): 11–14 godzin
przedszkolaki (3–5 lat): 10–13 godzin
dzieci w wieku szkolnym (6–13 lat): 9–11 godzin
nastolatki (14–17 lat): 8–10 godzin
młodsi dorośli (18–25 lat): 7–9 godzin
dorośli (26–64 lata): 7–9 godzin
starsi dorośli (65 lat i powyżej): 7–8 godzin

5.)Gorąca kąpiel.Gorąca kąpiel jest niesamowicie relaksująca, jeżeli wejdziemy po niej do chłodnej sypialni temperatura ciała zupełnie naturalnie się obniży, wywołując poczucie senności.

6.)Woda i dobra dieta. Picie wody pomoże Ci w zwalczeniu stresu. Dlaczego? Ponieważ kiedy Twój organizm jest odwodniony produkuje się o wiele więcej kortyzolu(hormon stresu). Dlaczego dieta? Ponieważ dzięki zdrowej diecie mamy więcej witalności, energii co daje nam więcej siły w ciągu dnia.

 

W dzisiejszych czasach stres nazywany jest WROGIEM NR 1.. Dlatego czasem warto jest na chwilę przystanąć… pomyśleć.. wygenerować dla siebie 15 min dziennie zanim będzie za późno. Wszystko co wypisałam wyżej na pewno nie należy do czynności trudnych oraz wyczerpujących, czasochłonnych.

Pamiętaj!! Żyje się tylko raz 🙂

10.00 avg. rating (95% score) - 2 votes
miejsce-na-reklame.

2 thoughts on “Techniki relaksacyjne a stres :)

  1. Mają niezłych „fizyków, chemików”.
    Pytanie, jak zrobić by ludzkie ciało było podatne na „jego naładowane otoczenie”?
    ” Jeśli przewody nie będą wykonane z materiałów będących dobrymi przewodnikami ciepła i elektryczności i nie będą miały wystarczająco dużego przekroju powierzchni poprzecznej, to po uderzeniu pioruna może dojść do stopienia tych przewodów.” To z wami robią. A nie jakiś kowid.
    Zróbcie eksperyment sami na sobie w domu.
    Coś was boli?, Bóle głowy?,
    Idzcie pod prysznic pozwólcie że woda rozgrzeje wasze ciało „głowę”porządne ale tak by się nie poparzyć” lub do wanny.
    Zobaczycie czy jest jakiś efekt.
    Na pewno jest, „bo podczas ogrzewania ładunek zanika”
    „Dlaczego po gorącej herbacie zanika wam ból gardła?, Kaszel….”?

    Mam nadzieję że przez te chemtrails, nie mam nadmiaru „metali „w ciele a tym samym w płucach i tu sprawa się komplikuje”covid”

    1. haarp i 5G.
      Akupunktura? Jak to działa. Masaż? Jak to działa. Też działa ale tymczasowo. A w dodatku trzeba wiedzieć gdzie i jak.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: