DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

„Media społecznościowe i zawstydzanie COVID: walka z toksyczną kombinacją”

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Wiosną Rick Rose ściągnął gniew nieznajomych po tym, jak praktycznie krzyczał na Facebooku, że nie kupuje maski na twarz. Dwa miesiące później zachorował na COVID-19 – i, jak napisał, miał problemy z oddychaniem. Kilka dni później, 4 lipca, już nie żył.

Ten post, wśród ostatnich publicznych słów mężczyzny z Ohio na Facebooku, przyciągnął uwagę w postaci ponad 3100 emotikonów „haha” roześmianej twarzy i potoku krytyki ze strony nieznajomych.

„Gdyby go znali, pokochaliby go tak, jak

To tylko fragment tekstu. Aby uzyskać dostęp do całości, kliknij w przycisk Kup teraz.

Dodaj do koszyka

Formularz zamówienia

NazwaPrzelew
Dostęp do treści30.50 PLN
Anuluj

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

na pierwszych stronach
%d bloggers like this: