DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY
OGŁOSZENIA DROBNE BEZPŁATNE – GIEŁDA M-forum av live – KUP ! SPRZEDAJ

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk wpłać darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Wieszamy anteny czy zdrajców? KONIEC EKSPERYMENTU Wywalamy 5G z Polski razem z (nie)rządem

The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Gabi

Witam, nazywam się Gabriela Nowak, pracuję jako asystentka  zarządzania i obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej,  niedawno w kwietniu 2019 r zostałam Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej w Radzie Miasta - gdzie czynnie reprezentuję interesy mieszkańców, którzy mi zaufali i mnie wybrali ! STOP CENZURZE   UWAŻASZ, ŻE CENZURA - ŁAMIE TWOJE PRAWA RP ?  WESPRZYJ MNIE - W TYM CO ROBIĘ - ♛  z dopiskiem - DAROWIZNA  ! Nest Bank Polska 75187010452078115029220001  Nest Bank zagranica IBAN PL75187010452078115029220001  Kod SWIFT Nest Bank: NESBPLPW   Dziękuję, $$$ Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !   ♡♡♡ ZOBACZ TAKŻE POMAGAM ♡♡♡  https://miziaforum.com/2020/06/14/szanowni-panstwo-celem-zrzutki-jest-pomoc-dla-waclawa/

LOKIS

banner-wizytowka-1580899038

 

⚠️PISZEMY SPRZECIW⚠️

⚠️ WYRAŹ SPRZECIW w sprawie inwigilacji oraz montażu masztów antenowych bez oceny środowiskowej i pozwolenia na budowę – dot. nowelizacji ustawy „tarcza antykryzysowa 2.0”, procedowanej przez Senat 15-16.04.2020 r.

http://cioz-dobrostan.pl/2020/04/14/pilnie-potrzebuje-twojej-pomocy-dot-ustawy-procedowanej-przez-senat-15-04-2020-r/?preview=true&_thumbnail_id=1228&fbclid=IwAR0xRRyOYOePAslAiLEWmzEo0fWWIxmC6o4ifner3jws0XWbxY9Ok6wAbyo

⚠️ Proszę przeczytaj uważnie ten post!!! Twoje prawa są zagrożone‼️‼️‼️

O co chodzi

W dniach 15 i 16 kwietnia 2020 r. (JUTRO) Senat będzie procedował ustawę „tarcza antykryzysowa 2:0” (9.04.2020 r. Sejm przyjął rządowy projekt ustawy).

Projekt ustawy zawiera przepisy, które godzą w podstawowe prawa każdego z Nas‼️‼️‼️

Projekt zakłada:

👉1. wprowadzenie inwigilacji obywateli – operatorzy będą mieli obowiązek przekazywania ministrowi ds. cyfryzacji danych o lokalizacji każdego przenośnego urządzenia, czyli komórki, smartfona, tabletu, komputera itd. Ta forma inwigilacji ma obowiązywać w stanie epidemii, zagrożenia epidemicznego oraz stanie klęski żywiołowej. UWAGA: stan zagrożenia epidemicznego może trwać miesiącami!!! Zastanów się czy chcesz być śledzony w czasie, kiedy restrykcje wprowadzone w związku z COVID-19 mają być „poluźnione” (tak przecież zapowiadał sam Rzecznik Ministra Zdrowia na konferencji przed Świętami)? Skoro nie ma przeszkód aby głosować 10 maja, to co uzasadnia wprowadzenie inwigilacji?
👉2. ułatwienie procedury stawiania masztów antenowych – projekt zakłada, że nawet jeśli będziesz sąsiadem takiej inwestycji, to dowiesz się o tym dopiero po fakcie! Utracisz możliwość czynnego udziału w postępowaniu, które umożliwi budowę takich anten. Czy dla Ciebie to ważne? Zastanów się czy chciałbyś mieć za oknem albo koło placu zabaw np. 30 metrowy maszt antenowy.
👉3. nie będą wykonywane pomiary poziomu pól elektromagnetycznych w czasie stanu epidemii, zagrożenia epidemicznego, stanu nadzwyczajnego. Czyli każdy operator może przekroczyć obowiązujące normy i nikt tego nie zweryfikuje.

Każdy z Nas się zirytuje, kiedy dowie się, że Rząd chce Nas inwigilować 👁, ale po co robić tyle hałasu o jakieś maszty antenowe Ponieważ maszty emitują pole elektromagnetyczne, które może być szkodliwe dla Naszego zdrowia.

Zmiany przewidziane w ustawie nie mają nic wspólnego z COVID-19, a stanowią kolejny przejaw nadużycia władzy.

Czy możemy coś z tym zrobić TAK‼️‼️‼️
Ale musimy walczyć o każdy głos!!!

Poniżej znajdziesz projekt pisma. Jeśli po jego przeczytaniu uznasz, że chcesz dołączyć do akcji, to proszę zrób 3 rzeczy:

👉1. WYŚLIJ MAIL

✔️ Stwórz mail o treści:

„UWAGI DO USTAWY

Szanowni Państwo,

WYRAŻAM SPRZECIW wobec planowanych zmian ustawy „tarcza antykryzysowa 2:0”, które szczegółowo zostały opisane w załączniku do maila.
Z uwagi na termin procedowania ustawy (15.04.2020 r.) zwracam się, aby niezwłocznie zapoznano się z niniejszym mailem i jednocześnie zwracam się z prośbą o potwierdzenie otrzymania maila.

Z poważaniem
(swoje Imię i Nazwisko)”

✔️DODAJ ZAŁĄCZNIK

Pod linkiem:

https://drive.google.com/file/d/1RasZ5DNf1D2vgDXGYM2mIvtNU9aI4aB_/view?fbclid=IwAR2F4i8rd9p0gdky9MjU4DS2GFkLX44Dz0z5OTgOIO9F9ouA7Mn-ILlIoL4

znajdziesz projekt pisma ( tytuł: Sprzeciw_14.04.2020). Uzupełnij go o swoje dane ‼️‼️‼️

Możesz:

a. wydrukować, podpisać, zeskanować lub
b. uzupełnić komputerowo i zapisać w wersji DOC lub PDF lub
c. przekopiować treść pisma i wpisać jako treść maila.

✔️ Tak przygotowany mail z załącznikiem wyślij do listy mailingowej, którą znajdziesz pod tym linkiem:

https://drive.google.com/file/d/12d8l-VuNBMqv4mB0DhK339yhj5FEGWWD/view?fbclid=IwAR3z9hudz_6o-kGoSb7QYVgm8vlQU_L7HrTr1mZ2ybGcgQba5_vm3Vc38zo

w osobnym pliku PDF (tytuł: Baza mailingowa).

Są to maile do wszystkich Komisji senackich, Premiera, RPO, Posłów, Senatorów, Ministrów i Prezydenta – bo to On będzie miał głos jako ostatni. Możesz wysłać do ukrytej wiadomości.

👉 2. PODPISZ WNIOSEK z uwagami do ustawy dostępny na stronie:

https://www.petycjeonline.com/uwagi_do_projektu_ustawy_o_szczegolnych_instrumentach_wsparcia_w_zwizku_z_rozprzestrzenianiem_si_wirusa_sars-cov-2_druk_senacki_nr_101?fbclid=IwAR0upe3x5DpP_Bo6RuKAkvI6bVFwtKxsB1NTRhKfiB8uLJXU3BRu41sQHVM

‼️‼️‼️Pamiętaj o potwierdzeniu podpisu poprzez kliknięcie na mail wysłany przez serwis petycyjny na Twoją skrzynkę pocztową ‼️‼️‼️

👉 3. ZADZWOŃ DO 10 OSÓB i powiedz im o tej akcji i przekaż im ten post.

Dlaczego musisz zrobić wszystkie te 3 rzeczy

Tylko wtedy Nam się uda – od kilku tygodni próbujemy dotrzeć do mediów, artystów, osób wpływowych – niestety inne tematy są ważniejsze. Dlatego tak ważne jest to, abyś poświęcił swój czas i zadzwonił do swoich przyjaciół! Jeśli są Ci bliscy, to jest to przejaw Twojej troski o nich.

Dlaczego powinieneś podpisać wniosek na stronie i wysłać mail

Im więcej maili dostaną Senatorowie, Posłowie, a przede wszystkim Pan Prezydent, tym lepiej i tym większe prawdopodobieństwo, że te zmiany zostaną zablokowane.

Dlaczego trzeba zadzwonić do 10 osób

To jest proste – przyjmijmy, że w pierwszej godzinie 10 osób zadzwoni do swoich 10 przyjaciół (w pierwszej godzinie o tej akcji dowie się 100 osób). W kolejnej godzinie te 100 osób zadzwoni do kolejnych 10 (w drugiej godzinie zyskamy 1000 osób) i w ten sposób po 5 godzinach uzyskamy 1 milion. Czy to jest realne – jeśli się w to zaangażujesz, to tak.

Jeśli każdy z Nas powie: dobra, wystarczy 1, 2 osoby – to uda Nam się, ale zajmie to więcej czasu. A czas Nam się kończy jutro!

Wierzymy, że tym razem Nam się uda! Nie mamy ani koła zapasowego ani planu B dla ratowania Naszego świata, zdrowia i życia i tym razem tego się nie da odkręcić. Teraz Twój głos i Twoja inicjatywa jest najważniejsza.

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat tej akcji, zmian w przepisach, nie jesteś przekonany do tego tematu – zadzwoń na jeden z niżej wskazanych numerów. Będziemy odpowiadać na Twoje pytania we wtorek (14.04.2020 r., w godz. 15:00 – 20:00)

Telefony kontaktowe:

733 555 333

661 859 771

https://www.facebook.com/Stowarzyszenie-Centrum-Informacji-o-Zdrowiu-Dobrostan-466969380484563/

PLAKAT

https://drive.google.com/file/d/1xx1WR4V9aC3oYe54Y8IR0pcfLuVpGJD-/view

Screenshot_14

Screenshot_16

Screenshot_17

Tym razem PIS złamał międzynarodowe prawo czyli Konwencję z Aarhus, która w art 6 stanowi, że udział społeczeństwa w podejmowaniu decyzji dotyczących konkretnych przedsięwzięć.
1. Każda ze Stron:
(a) będzie stosować postanowienia niniejszego artykułu w odniesieniu do decyzji o wydaniu pozwolenia na podjęcie planowanych przedsięwzięć wymienionych w załączniku I,

PIS wyłączył stosowanie art 29 ust 3 ustawy prawo budowlane tylko w odniesieniu do firm telekomunikacyjnych (korupcja) na czas pandemii.
Jednakże PIS zapomniał o 1 istotnej rzeczy o art 91 ust 2 Konstytucji RP który stanowi, że umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z umową.

Konwencja z Aarhus a prawo polskie

Konwencja z Aarhus została ratyfikowana przez Prezydenta RP za zgodą wyrażoną w ustawie. Umowa międzynarodowa ratyfikowana za zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawami, w przypadku konfliktu pomiędzy przepisami. Umowa taka co do zasady jest stosowana bezpośrednio. Warto podkreślić, że stroną Konwencji z Aarhus jest również Unia Europejska, a tym samym jej przepisy wchodzą do polskiego porządku prawnego również za pośrednictwem prawa UE.
Większość uprawnień gwarantowanych przez Konwencję jest w Polsce sprecyzowana przepisami ustawy z dn. 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Nie wnikając zbytnio w szczegóły można powiedzieć, że w zakresie dostępu do informacji o środowisku unormowania Polskie są zgodne z Konwencją. Również przepisy dotyczące uczestniczenia w postępowaniach, poprzez składanie uwag i wniosków, są zgodne z Konwencją, a wręcz gwarantują uprawnienia szerszej grupie podmiotów, niż Konwencja. Niestety problemy pojawiają się w zakresie dostępu do sądowej kontroli legalności działania organów władzy, a to uprawnienie jest najistotniejsze, bowiem posiadanie informacji o środowisku i możliwość składania wniosków w trakcie procedury staje się bezcelowe, jeżeli obywatele tracą możliwość kwestionowania treści wydanych decyzji i innych aktów przez niezależnym, bezstronnym sądem.
Koronnym przykładem naruszenia Konwencji z Aarhus jest naszym zdaniem ograniczenie możliwości zaskarżenia uchwał organów samorządu terytorialnego mieszkańcom, którzy z definicji są członkami tych samorządów. Aby skutecznie zaskarżyć taką uchwałę należy wykazać naruszenie interesu prawnego lub uprawnienia skarżącego. Jest to szczególnie rażące w przypadku uchwał dotyczących gospodarki przestrzennej. Wydawane w tym zakresie akty mają wpływ na środowisko, jednakże sądowa kontrola ich treści jest bardzo trudna do zainicjowania. Bardzo ograniczone są prawa organizacji ekologicznych – na szczeblu gminnym mogą działać jedynie w imieniu grup mieszkańców, zaś na szczeblu wojewódzkim w ogóle nie są dopuszczane do postępowań.
Podobnie rażące jest ograniczenie możliwości zaskarżania decyzji w sprawie pozwoleń zintegrowanych przyznawanych na rzecz elektrowni i innych dużych zakładów przemysłowych. Niestety tutaj niezgodnie z Konwencją są nawet przepisy unijnej dyrektywy o emisjach przemysłowych.
Wobec oczywistych konfliktów pomiędzy przepisami ustawowymi a Konwencją, wobec nadrzędnej pozycji Konwencji wydawać by się mogło, że jej zapisy przeważą nad prawem krajowym. Niestety polskie sądy prezentują odmienny pogląd. W wyroku z dn. 21 kwietnia 2011 r., sygn. II OSK 2022/10 Naczelny Sąd Administracyjny orzekł, że przepisy Konwencji nie mają charakteru normatywnego, a stanowią zobowiązanie do podjęcia niezbędnych środków przez Państwa – strony Konwencji, w związku z czym nie stosuje się ich bezpośrednio.
Stanowisko niejako pośrednie zajmuje Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej, który w wyroku z dn. 8 marca 2011 r., sygn. C-240/09 (sprawa Lesoochranárske zoskupenie VLK v. Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky) orzekł: artykuł 9 ust. 3 konwencji o dostępie do informacji, udziale społeczeństwa w podejmowaniu decyzji oraz dostępie do sprawiedliwości w sprawach dotyczących środowiska (konwencja z Aarhus), jest pozbawiony bezpośredniej skuteczności na gruncie prawa Unii. Zadaniem sądu krajowego jest jednak dokonanie – w zakresie, w jakim jest to tylko możliwe – wykładni przepisów proceduralnych dotyczących przesłanek, które winny zostać spełnione, aby móc wszcząć postępowanie administracyjne lub sądowe zgodnie z celami art. 9 ust. 3 tejże konwencji, jak i z celem skutecznej ochrony sądowej uprawnień wynikających z prawa Unii, ażeby umożliwić organizacji zajmującej się ochroną środowiska zaskarżenie do sądu decyzji wydanej po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego, które mogło być sprzeczne z unijnym prawem ochrony środowiska.

Tym samym zdaniem Trybunału przepisów konwencji nie stosuje się bezpośrednio, ale na państwach członkowskich spoczywa obowiązek takiej interpretacji przepisów prawa krajowego, która jest w największym możliwym stopniu zgodna z Konwencją. Przenosząc to na grunt polski wydaje się, że tam gdzie ustawa wymaga od skarżącego wykazania naruszenia interesu prawnego, polskie sądy powinny dopatrywać się tego naruszenia również w przypadku organizacji ekologicznych realizujących swoje cele statutowe (nie jest to zgodne z tradycyjnym pojmowaniem interesu prawnego i jego naruszenia, ale nie zachodzi sprzeczność z ustawą, więc taka wykładnia przepisów jest dopuszczalna).
Powołany wyrok NSA można wyszukać podając sygnaturę na stronie

http://orzeczenia.nsa.gov.pl/

Treść powołanego wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE w języku polskim jest dostępna pod adresem:

 http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:62009CJ0240&qid=1438347312456&from=PL

93788390_4234242243256471_2691601170555731968_o

pobrane

ŁAMANIE PRAW CZŁOWIEKA W POLSCE : Odpowiedź Amnesty International Polska

Screenshot_16

Za You Tube

Magazyn Vice.com wymienił kraje, które uznaje za reżimy, korzystające na sytuacji epidemiologicznej, by poszerzyć zakres władzy. Medium umieściło na tej liście Polskę. Poza naszym krajem do wykazu trafiły: Wenezuela, Boliwia, Węgry, Chiny, Uganda, Kambodża, Rosja, Filipiny, Ghana, Białoruś, Tajlandia, Chile, Izrael, Bangladesz, Serbia, Myanmar, Kenia, Paragwaj, Turkmenistan, Iran, Jemen, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Armenia, Korea Północna, Indie.


KPRP fot. Jakub Szymczuk

Ponieważ większość rządów na całym świecie mierzy się z niespotykaną dotąd skalą kryzysu koronawirusowego i tym, co muszą zrobić, aby chronić swoich obywateli i gospodarki, dziesiątki innych wykorzystują ten moment jako okazję do sankcji dyscyplinarnych i umocnienia swojej władzy

– czytamy.

Autorytarni przywódcy od Białorusi do Wenezueli szukali okazji do skorzystania z wybuchu i wynikającego z niego chaosu, aby dać sobie nadzwyczajne nowe uprawnienia, podczas gdy wybory są opóźniane lub zmuszane do kontynuowania, w zależności od tego, co odpowiada obecnym władcom. Siły bezpieczeństwa zostały upoważnione do przeprowadzania brutalnych ataków, wolność słowa została ocenzurowana, prywatność została osłabiona

– pisze medium.

Polska: Obecny reżim stara się przeforsować wybory prezydenckie w przyszłym miesiącu, pomimo zakazu prowadzenia kampanii z powodu kryzysu zdrowotnego – ruch, który według opozycji bardzo sprzyja obecnemu prezydentowi, Andrzejowi Dudzie

– podaje portal.

adg

źródło: vice.com

TERAZ PRZEGIĘLI !

Screenshot_13

https://wojdabejda.wordpress.com/category/miedzynarodowa-taryfa-odszkodowawcza-za-lamanie-praw-czlowieka/

https://drukarniawarszawa.pl/19,pl_tanidrukulotek.html?fbclid=IwAR2hPRCOQbyIulAPnbuOVsD1Zm-xhsUrTLvjin-RpeVKzmUCTcrnFhwicvU

Milicja telekomunikacyjna wchodzi siłą do domów i pracy z operatorem GSM. Tarcza 2.0 to szwindel.

Screenshot_7

Zapisy z ww. Ustawy:

link:http://g.ekspert.infor.pl/p/_dane/akty_pdf/DZU/2020/79/695.pdf#zoom=90

13) po art. 11d dodaje się art. 11e–11g w brzmieniu: „Art. 11e. 1. Właściciel infrastruktury krytycznej, w tym urządzeń służących do świadczenia usług telekomunikacyjnych, dostarczania energii elektrycznej, wody, ciepła, ropy naftowej, paliw lub gazu oraz odprowadzania ścieków, lub jego upoważniony przedstawiciel, którego infrastruktura lub urządzenia są zlokalizowane na terenie nieruchomości należących do osób trzecich lub znajdujących się w posiadaniu osób trzecich, może w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii albo stanu wyjątkowego, wnioskować do właściwego miejscowo komendanta Policji o asystę funkcjonariuszy Policji, w celu umożliwienia wejścia lub wjazdu na teren nieruchomości, w tym do budynku, również z użyciem środków przełamujących istniejące zabezpieczenia, w celu przeprowadzenia czynności niezbędnych dla ciągłości świadczenia usług, w tym w zakresie prac budowlanych. Asysta funkcjonariusza Policji jest udzielana niezwłocznie.

Dziennik Ustaw – 35 – Poz. 695 2. Asysta funkcjonariusza Policji jest udzielana po przedstawieniu przez właściciela infrastruktury lub urządzeń, o którym mowa w

ust. 1, lub jego upoważnionego przedstawiciela, właściwemu miejscowo komendantowi Policji dowodów potwierdzających odmowę przez właściciela, użytkownika lub zarządcę nieruchomości wejścia lub wjazdu na teren nieruchomości, w tym budynku. 3. Funkcjonariusz Policji, asystując przy wykonywaniu czynności, o których mowa w

ust. 1, zapewnia bezpieczeństwo uczestnikom czynności, mając w szczególności na względzie poszanowanie godności osób biorących udział w tych czynnościach oraz zapewnia zachowanie porządku. 4.

Przepis ust. 2 obejmuje także sytuację braku możliwości kontaktu z właścicielem, użytkownikiem lub zarządcą nieruchomości, w tym budynku. 5. Z czynności, o których mowa w ust. 1, jest sporządzany protokół, w szczególności uwzględniający zakres czynności wykonanych w celu wejścia lub wjazdu na teren nieruchomości lub do budynku. Protokół sporządza się w trzech egzemplarzach, ze wskazaniem dokładnego terminu i czasu zdarzenia, opisem przeprowadzonych czynności oraz podpisami przedstawiciela właściciela infrastruktury lub urządzeń, o którym mowa w ust. 1, oraz funkcjonariusza Policji. 6.

Właściciel infrastruktury lub urządzeń, po zakończeniu czynności, o których mowa w ust. 1, jest obowiązany do zabezpieczenia nieruchomości, w tym budynku przed dostępem osób niepowołanych, niezwłocznego poinformowania jego właściciela, użytkownika lub zarządcy o zaistniałym stanie faktycznym oraz do naprawienia szkód, o ile powstały w związku z prowadzonymi czynnościami. 7.

W przypadkach, gdy nieruchomość lub budynek są objęte ograniczeniem dostępu osób z uwagi na działania podejmowane w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 ust. 1–4 stosuje się odpowiednio, przy czym wejście lub wjazd na teren tej nieruchomości lub tego budynku jest możliwy po uzgodnieniu niezbędnych środków bezpieczeństwa z właściwym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.

Za You Tube

Skarga do Trybunału Konstytucyjnego na niekonstytucyjne ograniczenie wolności obywateli do poruszania się po terytorium RP i nieuzasadniony medycznie obowiązek noszenia masek ochronnych !!!

Janusz Sanocki                                         Nysa dnia 15 kwietnia 2020 r.
Komitet „Przywrócić Prawo”
ul. Prudnicka 3
48-304 Nysa

Trybunał Konstytucyjny

al. Jana Chrystiana Szucha 12A
00-918 Warszawa

Skarga

Na niekonstytucyjność rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 marca 2020 r.

oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 kwietnia 2020r.

wprowadzających ograniczenia wolności obywateli poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej zapisane w art. 52 Konstytucji.

A także na  rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 kwietnia wprowadzające obowiązek noszenia masek ochronnych przez wszystkich obywateli jako stanowiące rażącą i nieuzasadnioną medycznie ingerencję w życie prywatne obywateli bez należytej, uzasadnionej przyczyny i wbrew art. 47 Konstytucji RP.

Składając skargę domagam się:

  • uchylenia ww. rozporządzeń jako naruszających art.   52 Konstytucji  oraz art. 47 Konstytucji;

  • Wydania rozporządzenia wstrzymującego – do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia – ww. rozporządzeń.

Uzasadnienie:

Zgodnie z art. 52 ust. 3 Konstytucji wolności, o których mowa w art. 52 ust 1 i 2, mogą podlegać ograniczeniom określonym w ustawie.
Natomiast zgodnie z art. 228 ustawa o stanie nadzwyczajnym, która mogłaby wprowadzić ograniczenia praw obywatelskich, może być podjęta „w sytuacji szczególnych zagrożeń.”

Tymczasem stwierdzić należy, iż wskazane drastyczne ograniczenia praw obywatelskich zostały wprowadzone na podstawie rozporządzeń Ministra Zdrowia i rozporządzenia Rady Ministrów, a wiec aktów niższego rzędu niż ustawa, a ustawa o stanie nadzwyczajnym, która by dawała urzędnikom – ministrowi czy radzie ministrów – upoważnienia do ograniczania praw obywatelskich – nie została przyjęta przez Sejm.

Tym samym nastąpiło oczywiste naruszenie konstytucyjnych wolności obywatelskich bez podstawy formalnej w postaci ustawy o wprowadzeniu stanu nadzwyczajnego

Zwrócić także należy uwagę, iż wprowadzone ograniczenia, nie dość że wydane bez przyjęcia stosownej ustawy, zostały także wydane bez odpowiedniego uzasadnienia w stanie faktycznym, a mianowicie niewystąpienia w istocie w Polsce stanu „szczególnego zagrożenia” opisanego w art. 228 Konstytucji.

Rozmiar choroby spowodowanej wirusem Covid-19 jest w Polsce znikomy i  w żadnym wypadku nie może być uważany za epidemię. Od początku marca do połowy kwietnia testy wykazały obecność wirusa u 7049 osób, natomiast z powodu covid-19 w Polsce,  w tym zmarłych w ty czasie 251 osób. Rocznie umiera w Polsce na różne choroby ponad 400 tys. osób – w 2018 r. zmarło 414 tys.   Czyli statystycznie w miesiącu umiera ok. 34.5 tys. osób. Oznacza to, że 251 osób zmarłych na coronavirusa w ciągu 1,5 miesiąca stanowi niespełna 0,5% wszystkich zmarłych.

Wirusa wykryto u 7049 na 37.734.000 Polaków co daje występowanie wirusa u 0,019% populacji czyli niespełna 2 osoby na 10 tys. mieszkańców.

Biorąc pod uwagę, że co roku na grypę zapada w Polsce blisko 4 mln osób, a na choroby układu oddechowego co roku umiera przeciętnie ponad 20 tys. Polaków,  w żaden sposób znikoma zachorowalność i śladowa umieralność na coronawirusa nie może stanowić podstawy do ogłoszenia  stanu epidemii.

Nie został zatem spełniony konstytucyjny warunek określony w art. 228 – wprowadzenia stanu nadzwyczajnego albowiem znikome, w istocie zjawisko jakim jest covid-19 w Polsce nie spełnia warunku „szczególnego zagrożenia”.

Wobec powyższego skarga na naruszenie Konstytucji przez Rząd i Ministra Zdrowia jest w tej sytuacji w pełni uzasadniona.

Janusz Sanocki

Od Redakcji KIP:

Udzielamy pełnego poparcia skardze obywatelskiej Janusza Sanockiego do Trybunału Konstytucyjnego, a uzasadnieniem z naszej strony, jest cały cykl artykułów na temat koronowirusa począwszy od 1 marca 2020 r.

W świetle podanych danych i faktów brak jest jakichkolwiek podstaw merytorycznych i prawnych do ordynacji wyborczej poprzez wprowadzenia korespondencyjnego głosowania.

Towarzysząca kampania propagandowa totalitarnego nacisku na społeczeństwo  prowadzona jest na wzór takich praktyk lat 1948-1956 jak i praktyk stosowanych w III Rzeszy Niemieckiej oraz przez III Rzeszę wobec Polaków. W okresie lat 1939-1956 stan zagrożenia ogólnego,  a w szczególności epidemiologicznego ze strony masowych chorób zakaźnych był wielokrotnie większy, w warunkach wyniszczenia biologicznego i fizycznego, jak i realizowania   programu eksterminacji fizycznej Polaków. Mimo takiej sytuacji ani władze III Rzeszy Niemieckiej, ani rządzącej żydokomuny nie odbierały ludziom dostępu do obiektów kultu w jakikolwiek sposób, poza godziną policyjną które zastosowano obecnie.

Obecnie wprowadzone dla organów porządkowych uprawnienia i stosowane przez nie praktyki są powtórzeniem zasad prawnych i praktyk stosowanych w latach 1939-1956.

Nie można też wykluczyć okoliczności, że wpływ na takie praktyki,  ma zbieg terminów obchodów Najważniejszego Święta  Chrześcijan obrządku zachodniego – Zmartwychwstania  Pańskiego Jezusa Chrystusa ( kwestionowanego przez Judaizm,  który słowami Sekretarza Stanu USA Pana Pompeo wygłoszonymi w Polsce w 2019 roku oznajmił, że Donald Trump Prezydent USA jest Żydowskim Mesjaszem) z 10 rocznicą Katastrofy Smoleńskiej. Zbieg tych terminów spowodował wyrugowanie przez Święta Wielkanocne obchodów 10 rocznicy śmierci Prezydenta Kaczyńskiego i Katastrofy Smoleńskiej.

Trybunał Konstytucyjny niestety nie pełni roli przypisanej temu Organowi przez Konstytucje, ze względu na  przyjętą praktykę zastępowania litery prawa  normami ideologicznymi bez względu na skład w którym funkcjonuje a co w jeszcze bardziej jaskrawej formie ujawniło się po 2015 roku.

W związku z powyższym  Apelujemy do wszystkich osób ukaranych mandatami za naruszenie wprowadzonych niekonstytucyjnych norm, w warunkach rozpętanej sztucznie psychozy strachu, o składanie zawiadomień do organów ścigania i pozwów do Sądów Administracyjnych na organa porządkowe uprawnione do nakładania kar.

Takie działanie obywatelskie jest obecnie nie tylko uzasadnione, ale i konieczne, ponieważ utworzone krok po kroku totalitarne regulacje prawne stanowiące gąszcz przepisów, w których żaden prawnik nie jest w stanie się rozeznać, uczyniły obywatela w Polsce nic nie znaczącym przedmiotem.

Z ostatniej chwili: W wypowiedzi dla TVP Info Minister Zdrowia Łukasz Szumowski powiedział, że cała ta obecna sytuacja będzie trwała tak długo, dopóki wszyscy Polacy nie zaszczepią się na koronowirusa. To komentarza nie wymaga, co oznaczają zapowiedziane przymusowe szczepienia.

To zbiega się z odesłaniem w Sejmie  do „zamrażarki” projektu ustawy o odrzuceniu amerykańskiej ustawy 447, co oznacza wypłatę żydom bezprawnego haraczu 300 mld zł, za mienie bezspadkowe, które Jarosław Kaczyński obiecał wypłacić w 2009 r. w rozmowie z ambasadorem USA Viktorem Ashe, według ujawnionej przez Wikileaks notatki  !!! Wówczas Prawo i Sprawiedliwość było w opozycji, ale władzę sprawował prezydent popierany przez tę partię, Lech Kaczyński.

http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2020/04/skarga-do-trybunalu-konstytucyjnego-na-niekonstytucyjne-ograniczenie-wolnosci-obywateli-do-poruszania-sie-po-terytorium-rp-i-nieuzasadniony-medycznie-obowiazek-noszenia-masek-ochronnych/?fbclid=IwAR37i5srXyapyDlkOlTum5gzOSSkrec4aFXyizd3pJMBzUdvE7bH8QbSItc

 

miejsce-na-reklame.

One thought on “Wieszamy anteny czy zdrajców? KONIEC EKSPERYMENTU Wywalamy 5G z Polski razem z (nie)rządem

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: