KONTA AUTORÓW KLIKNIJ W WYBRANY BANER
KLIKNIJ W WYBRANY BANER
BLOGI I STRONY INTERNETOWE POLECANE PRZEZ M-FORUM

M-forum A.V Live.

TU ZNAJDZIESZ CODZIENNIE PONAD 150 INFORMACJI NIUS BEZ CENZURY !! ORAZ TRANSMISJE LIVE STREAM I MATERIAŁY AUDIO I WIDEO W ORYGINALE DOŁACZ SWOJĄ STRONĘ LUB BLOGA DO PROMOWANYCH I POLECANYCH STRON PRZEZ M-FORUM

CZERWONE

„Sprawdzony sposób na natychmiastowe opanowanie lęku”

Kolejne doniesienia na temat rozprzestrzeniającego się na całym świecie koronawirusa wywołują w nas bardzo silny niepokój. Radzić sobie z lękiem możemy na kilka sposobów. Jednym z nich są ćwiczenia oddechowe, które koją nerwy i przywracają spokój ducha.

Sprawdzony sposób na natychmiastowe opanowanie lękuDbanie o psychofizyczny dobrostan stanowi jedną ze skuteczniejszych metod radzenia sobie z trudną sytuacją. (Fot. Getty Images)

Dbanie o psychofizyczny dobrostan stanowi jedną ze skuteczniejszych metod radzenia sobie z trudną sytuacją. Eksperci przypominają, by nie rezygnować z aktywności fizycznej i trenować w domu oraz zdrowo się odżywiać. Aby polepszyć swoje samopoczucie i komfort, warto również wzbogacić codzienną rutynę o ćwiczenia oddechowe, które ukoją skołatane nerwy i przywrócą spokój ducha.

„Czasami wszystko, czego potrzebujemy, by się zrelaksować, to skupienie się na własnym oddechu” – przekonuje Jyoti Jo Manuel, trenerka jogi i założycielka globalnej organizacji non-profit Special Yoga. „Badania naukowe wykazały, że powolne wdychanie i wydychanie powietrza pięć lub sześć razy na minutę harmonizuje nasz układ nerwowy” – zaznacza.

Potwierdzają to rezultaty badania włoskich uczonych z 2018 roku, którzy dowiedli, że istnieje silna korelacja między odpowiednią techniką oddychania, a redukcją stresu i poprawą stanu zdrowia psychicznego.

Prawidłowe i świadome oddychanie przynosi szereg korzyści… (Fot. PAP)

Ćwiczenia oddechowe, które pomogą nam się wyciszyć i odzyskać utracony balans, z powodzeniem możemy praktykować w domowym zaciszu.

„Stojąc ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder, oddychaj powoli przez nos wykonując pięć oddechów, a następnie przez usta, koncentrując się podczas wciągania powietrza na zaangażowaniu klatki piersiowej, a nie brzucha. Wyobraź sobie, że trzymasz przed sobą piłkę, a twoje ręce są wypychane i cofane podczas wdechu i wydechu” – instruuje Manuel.

Prawidłowe i świadome oddychanie przynosi szereg korzyści – zwiększa komfort, relaksuje, zmniejsza objawy niepokoju oraz poprawia jakość snu. „Ćwicz oddech regularnie. Wkrótce całe twoje ciało powinno poczuć się orzeźwione, zrelaksowane i wyciszone” – zapewnia specjalistka.

zrodlo:londynek

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

%d bloggers like this: