TRANSLATOR CHANGE NAVIGATION CONTENT AND PAGE TO ANY LANGUAGE FROM 160 AVAILABLE// Tłumacz/ zmień język strony nawigacji i chat na dowolny jezyk z 160 dostępnych.
LISTA - KANAŁY - AUTORÓW PUBLIKUJĄCYCH FILMY I ARTYKUŁY NA STRONIE M-FORUM -WYBIERZ Z LISTY KANAŁ Z WSZYSTKIMI PUBLIKACJAMI AUTORA
Kategorie
archiwum bloga wpisy od 2009 roku
WIELKI BUNT SPOŁECZNY W POLSCE WYWOŁANY GŁODEM26 kwietnia 2020
-1600961 sekund temu.

M-forum A.V Live.

╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ ╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ ╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ ╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ ╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝ ╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗ ║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣ ╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝

CZERWONE

„Oto świetne antidotum na stres i ból!”

Nowe badanie wykazało, że już 30-minutowe wprowadzenie do medytacji skutecznie łagodzi stres i uśmierza ból fizyczny. Pozytywny wpływ praktyk medytacyjnych dostrzeżono nawet u osób, które nigdy wcześniej ich nie stosowały.

Oto świetne antidotum na stres i ból!Medytacja może pomóc duszy i ciału. (Fot. Getty Imahes

Popularność medytacji rośnie. Nic w tym dziwnego – eksperci przekonują, że praktyki mindfulness są doskonałym sposobem na walkę z codziennym stresem i negatywnymi emocjami. Jedno z najnowszych badań naukowych, dowiodło, że medytacja nie tylko wywiera pozytywny wpływ na naszą psychikę, ale i niweluje fizyczny ból. I to nawet u początkujących osób.

Uczeni z Yale University sugerują, że praktyki medytacyjne wpływają na dwa obszary ludzkiego zdrowia, redukując dolegliwości bólowe oraz regulując emocje. Przebadali oni 17 osób w wieku od 18 do 45 lat. W ramach badania przeprowadzono dwa eksperymenty.

Podczas pierwszego uczestnicy mieli za zadanie przyglądać się 30 obrazom przedstawiającym negatywne zjawiska. Na drugim etapie badania otrzymywali oni bodźce bólowe i termiczne.

Zanim przystąpiono do badania, uczeni przez 30 minut szkolili uczestników z zakresu medytacji i technik uważności. Poinstruowano ich, by „bez względu na odczucia, reagowali naturalnie i zaakceptowali swoje doświadczenia”. Mieli oni skoncentrować się na chwili obecnej i przyjąć każde doznanie takim, jakie jest, „pozwalając na jego istnienie, nie próbując go uniknąć”.

Rezultaty eksperymentu wykazały, że badani w stanie uważności zgłaszali zarówno mniej negatywnych emocji, jak i dolegliwości związanych z bólem fizycznym.

Hedy Kober, profesorka psychiatrii i psychologii na Yale University i główna autorka badania twierdzi, że medytację warto wykorzystać także w leczeniu chronicznego bólu.

„Zdolność do skoncentrowania się na chwili, w której odczuwamy ból lub negatywne emocje, sugeruje, że praktyka uważności może przynieść korzyści również w leczeniu stanów przewlekłych. Nawet jeśli brak nam doświadczenia w medytacji” – konkluduje.

zrodlo:londynek

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

%d bloggers like this: