DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY
KONTA AUTORÓW WPISÓW I FILMÓW
    UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

CORONAVIRUS:” Kiedyś zapobieganie bylo warte funta lekarstwa „

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Czas na uncję zapobiegania
Dr Richard P. Brown i Dr Patricia Gerbarg

Wszyscy z niecierpliwością czekamy na warsztaty Breath-Body-Mind prowadzone przez Serving Those Who Serving. Jednak w tym roku anulujemy marcowe warsztaty, aby zapobiec narażeniu kogokolwiek na koronawirus (COVID-19). W Japonii naukowcy zajmujący się opieką zdrowotną odkryli, że przebywanie w pokoju z grupą ludzi znacznie zwiększyło ryzyko przeniesienia. W oparciu o wcześniejsze epidemie wirusowe przewidujemy, że następne trzy miesiące mogą być okresem największego ryzyka dla zdrowia. Jeśli nie będziemy w stanie zmienić terminu spotkania, spotkamy się na wrześniowych warsztatach. Rozważamy możliwość prowadzenia warsztatów Breath-Body-Mind przez webinarium.

Znalezione obrazy dla zapytania: Dr. Richard P. Brown and Dr. Patricia Gerbarg zdjecia

Oto nasze zalecenia dotyczące zmniejszenia ryzyka COVID-19.

Porady dla lepszej obrony immunologicznej i zapobiegania

Koronawirus (COVID-19) nadal się rozprzestrzenia i prawdopodobnie stanie się problemem zdrowotnym w nadchodzących miesiącach. W zasięgu wzroku nie ma specyficznego leczenia poza ogólnymi zaleceniami dotyczącymi odpoczynku, płynów, odżywiania i objawowego leczenia gorączki. Istnieją jednak środki, które możemy podjąć w celu wzmocnienia naszej odporności. Takie podejście może zmniejszyć prawdopodobieństwo zachorowania, a nawet jeśli nabędziesz wirusa, wzmacniacze odporności mogą pomóc zmniejszyć nasilenie i skrócić czas trwania choroby.

Ponieważ staje się to kryzysem zdrowotnym, chcemy udostępnić Ci listę wzmacniaczy odporności, na których polegamy i które mogą być pomocne dla Ciebie i Twoich rodzin. Zalecamy tylko wymienione poniżej marki, ponieważ zostały one przebadane i okazały się skuteczne i dobrej jakości. Jeśli masz jakiekolwiek poważne schorzenia lub alergie, skonsultuj się z osobistym lekarzem i przeczytaj zawartość każdego suplementu przed zażyciem. Również postępuj zgodnie z zaleceniami, kiedy wziąć te suplementy. [Nie otrzymujemy żadnego wynagrodzenia finansowego od firm uzupełniających.]

A. Suplementy do wzmocnienia odporności immunologicznej

1. Kold-Care (Immune Kare) z Kare-n-Herbs na Karenherbs.com

W celu zapobiegania Weź 1 tabletkę dwa razy dziennie w celu zapobiegania

Jeśli wystąpią objawy lub narażenie, weź 1 kartę 4 razy dziennie

2. Respigard przez Nature’s Nurse (Amazon)

Jeśli wystąpią objawy lub narażenie, należy postępować zgodnie ze wskazówkami na butelce, aby podać dawkę

3. Immune Senescence Protection from Life Extension Foundation

Zapobieganie: Przyjmuj 2 dziennie zaraz po zjedzeniu śniadania (jedzenie zapobiega dolegliwościom żołądkowym)

4. Bio-Strath dostępny online w wielu firmach. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na butelce.

5. Sambucus z natury

Zapobieganie i jeśli wystąpią objawy. Postępuj zgodnie ze wskazówkami na butelce.

Jeśli wystąpią objawy lub narażenie, należy postępować zgodnie ze wskazówkami na butelce, aby podać dawkę

6. Ekstrakty z grzybów: Maitake-D i Shiitake z następujących firm: Mushroom Science, Mushroom Wisdom lub Nature’s Way). Postępuj zgodnie ze wskazówkami na butelce.

B. Dodatkowe porady w celu optymalizacji naturalnych zdolności obronnych organizmu.

1. Uzyskaj dużo odpoczynku. Idź wcześniej do łóżka i dostosuj swoje działania w razie potrzeby.

2. Zdrowa dieta jest ważna każdego dnia ze świeżymi owocami i warzywami.

3. Pij dużo płynów, aby pozostać uwodnionym.

4. Zapobieganie: Wykonuj koherentne oddychanie 20 min dziennie, aby poprawić funkcjonowanie płuc i układu odpornościowego. Jeśli zachorujesz i kaszlesz, nie będziesz w stanie tego zrobić. Wznów koherentne oddychanie, jeśli możesz to zrobić bez drażnienia kaszlu. Na początku może być konieczne rozpoczęcie od 6 oddechów na minutę i zmniejszenie do 5 oddechów na minutę.

5. Często myj ręce. Do czyszczenia powierzchni używaj środków dezynfekujących. Unikaj dotykania twarzy, ponieważ jest to częsty sposób przenoszenia wirusów z palców. Po dotknięciu powierzchni w miejscach publicznych, które mogły zostać zanieczyszczone, należy mieć przy sobie małą butelkę środka dezynfekującego.

6. Jeśli zdecydujesz się nosić maskę, upewnij się, że ma ona ocenę N95 jako antywirusowa.

7. Unikaj niepotrzebnych spotkań towarzyskich, szczególnie w zamkniętych przestrzeniach. Nie dziel się jedzeniem ani półmiskami. Minimalizuj podróż.

Nie możemy przewidzieć przebiegu koronawirusów, ale możemy zachować zdrowy rozsądek. Skontaktuj się z lekarzem, jeśli masz jakiekolwiek objawy, takie jak gorączka lub kaszel, lub jeśli uważasz, że byłeś narażony.

Mamy nadzieję, że ty i twoje rodziny zachowacie zdrowie w tym trudnym czasie.

Najlepsze życzenia dla wszystkich,

Dr Brown i Dr. Gerbarg

zrodlo:stateofthenation

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

One thought on “CORONAVIRUS:” Kiedyś zapobieganie bylo warte funta lekarstwa „

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: