DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY
    UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

„Producenci samochodów dostosowują się do zawirowań wirusowych; Uniqlo, Burberry mają hit”

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

BEIJING (AP) – Producenci samochodów rozważają ponowne otwarcie linii produkcyjnych w Chinach i liczą koszty epidemii wirusów w Chinach, a japońska marka odzieżowa Uniqlo informuje, że połowa sklepów w Chinach jest zamknięta.

Oto najnowsze osiągnięcia dotyczące wpływu wirusa na globalny biznes:

AUTOMAKER: Japoński producent samochodów Nissan Motor Co. powiedział w piątek, że sprzedaż w Chinach w styczniu przez firmę i jej lokalnych partnerów spadła o 11,8% w porównaniu z rokiem poprzednim do 118 143 pojazdów z powodu wybuchu wirusa i przedłużenia księżycowego święta Nowego Roku. Nissan powiedział wcześniej, że rozważa ponowne otwarcie większości swoich fabryk w Chinach w poniedziałek, ale zaczeka do 14 lutego na obiekty w Wuhan, mieście w centrum wybuchu epidemii. Toyota oświadczyła, że utrzymuje fabryki w Chinach zamknięte przez dodatkowy tydzień, do 16 lutego, i wtedy zdecyduje, czy wznowić produkcję. Toyota Motor Corp. ma 12 zakładów w Chinach, w tym cztery zakłady montażu pojazdów. Honda Motor Co. poinformowała, że trzy zakłady montażu samochodów w Wuhan pozostaną zamknięte do 13 lutego.

DETALICZNY: Japoński sprzedawca odzieży Uniqlo Co. poinformował, że zamknął 350 sklepów, czyli około połowy swoich 750 sklepów w Chinach, aby zachować zgodność z zamykaniem transportu publicznego i zamykaniem centrów handlowych. Firma macierzysta Fast Retailing twierdzi, że około 20% jej sprzedaży pochodzi z Chin. Brytyjska firma Burberry, która uzyskuje około 40% swoich przychodów z Chin, twierdzi, że wpływ był znaczący. Zamknął 24 z 64 sklepów w Chinach i powiedział, że stopa FT spadła aż o 80%. Wpływ w Hongkongu jest większy niż w wyniku protestów, które zmniejszyły o połowę sprzedaż w ostatnim kwartale.

KOSMETYKA: L’Oreal dołączyła do rosnącej listy marek produktów kosmetycznych, wyrażając zaniepokojenie potencjalnym negatywnym skutkiem sprzedaży ze względu na ograniczenia w podróżach, które znacznie zmniejszają popyt na zakupy w sklepach wolnocłowych. Firma powiedziała, że spodziewa się „tymczasowego wpływu” na azjatycki rynek kosmetyczny, ale z poprzednich doświadczeń wynika, że „po okresie niepokoju konsumpcja wznawia się silniej niż przedtem”.

zrodlo:apnews

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: