DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Oto F-35. Niecelne działko w pękającej obudowie i ponad 870 błędów w oprogramowaniu

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Gabi

Witam, nazywam się Gabriela Nowak, pracuję jako asystentka  zarządzania i obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej,  niedawno w kwietniu 2019 r zostałam Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej w Radzie Miasta - gdzie czynnie reprezentuję interesy mieszkańców, którzy mi zaufali i mnie wybrali ! STOP CENZURZE   UWAŻASZ, ŻE CENZURA - ŁAMIE TWOJE PRAWA RP ?  WESPRZYJ MNIE - W TYM CO ROBIĘ - ♛  z dopiskiem - DAROWIZNA  ! Nest Bank Polska 75187010452078115029220001  Nest Bank zagranica IBAN PL75187010452078115029220001  Kod SWIFT Nest Bank: NESBPLPW   Dziękuję, $$$ Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !   ♡♡♡ ZOBACZ TAKŻE POMAGAM ♡♡♡  https://zrzutka.pl/gc97mb
 

Oto F-35. Niecelne działko w pękającej obudowie i ponad 870 błędów w oprogramowaniu

Najkosztowniejszy amerykański samolot, czyli odrzutowiec F-35 Lockheeda Martina, ma ponad 870 problemów z oprogramowaniem. Ale to jeszcze nic. Z raportu przygotowanego przez Roberta Behlera, dyrektora ds. testów operacyjnych i oceny Departamentu Obrony, do którego dotarli dziennikarze Bloomberga, wynika, że nowa, czterolufowa wersja działka GAU-12/U oznaczona symbolem GAU-22/A ma „nieakceptowalną” celność w trafieniach w cele naziemne i jest zamontowana w obudowie, która pęka.

To dosyć poważne problemy jak na projekt, na który dotychczas wydano ponad 428 miliardów dolarów. I dotyczą one wersji F-35A, która ma działko GAU-22/A montowane w obudowie. Problem nie dotyczy wersji F-35B STOVL, czyli samolotów Piechoty Morskiej USA i marynarki brytyjskiej, oraz F-35C marynarki USA, bo te mają działka w gondolach podwieszonych centralnie pod kadłubem.

Raport Behlera mówi także o 13 innych problemach o istotnym znaczeniu dla bezpieczeństwa i zdolności bojowych F-35. Poza tym liczba wad i błędów w oprogramowaniu wyniosła 873 według stanu na listopad 2019 roku. We wrześniu 2018 raport mówił o 917. Przez rok Lockheed Martin uporał się więc z 44 poważnymi błędami oprogramowania.

W raporcie stwierdzono wprost, że „mimo tego, iż biuro programowe pracuje nad usunięciem błędów, to wciąż dokonują nowych odkryć, które powodują jedynie niewielki spadek ogólnej liczby błędów” i pozostawiają „wiele znaczących” do rozwiązania.

F-35 nie jest też do końca przetestowany. Pomimo niekompletnych testów i nieusuniętych wad F-35 w dalszym ciągu przyciąga nowych klientów, takich jak Polska i Singapur. Największym klientem zagranicznym jest Japonia, a następnie Australia i Wielka Brytania – pisze Bloomberg.

eurokurier

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: