NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE + NAJNOWSZE
JACK CALEIB STREAM + FILMY KINOWE
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
KOMENDA GŁÓWNA POLICJI INFORMACJA - 05.02.2021 - W SPRAWIE ZBIGNIEWA JANA POTOCKIEGO
AKCJA PUBLICZNEGO ZADAWANIA PYTAŃ - POLITYKOM - "POLAK PYTA POLITYKA"
NOWY TARYFIKATOR KAR DLA POLAKÓW - STAWKI NAWET 400% W GÓRĘ !! Mandat do 5 tys. zł – takiej kary domaga się premier Mateusz Morawiecki.
Dla wszystkich zaszczepionych szczepionką Pfizer/BioNtech
Ratownicy medyczni "antyszczepionkowcami"? ☀Autor Gabi☀
Analne testy na COVID-19 w Polsce? Niedzielski zabrał głos ☀Autor Gabi☀
PIS - KUPUJE CZOŁGI US ARMY Z DEMOBILU JAKO PODSTAWOWY CZOŁG ARMI POLSKIEJ - SZOK !
Kupujesz mięso w Biedronce lub Lidlu? Jest ostrzeżenie GIS ☀Autor Gabi☀
   POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ     UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-) Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników. PORTAL M-FORUM DZIAŁA W TAKIEJ FORMIE NA PODSTAWIE PRZEPISÓW KONSTYTUCJI Art. 54. Zasada wolności poglądów 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Dz.U.1997.78.483 – Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ NAM POMÓC – ZOSTAŃ AUTOREM Witam zaproszenie dla Youtuberów , Dziennikarzy , Blogerów do współpracy , sporadyczne publikowanie na stronie M-forum – p.s bardzo ważne dla twórców z Y.T , F.B . VIMEO DAILMOTION – każdorazowe wejście w wasz materiał na naszej stronie , jest zaliczane na wymienionych platformach jako pełne wejście monetyzowene i zaliczane do ruchu na waszej głównej stronie działalnosci przekłada sie to na pozyskiwanie nowych widzów na waszych kanałach i REKLAMIE !

CZERWONE
miejsce-na-reklame.

„3 wypadki, 3 zgony rodzą pytania o autopilota Tesli”

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

DETROIT (AP) – Trzy wypadki z udziałem Teslasa, w których zginęły trzy osoby, zwiększyły kontrolę nad systemem prowadzenia autopilota firmy na kilka miesięcy przed tym, jak dyrektor generalny Elon Musk planuje wprowadzić na ulice w pełni samojezdne samochody.

W niedzielę sedan Tesla Model S z dużej prędkości zjechał z autostrady w Gardenie w Kalifornii, przejechał na czerwonym świetle i uderzył w Hondy Civic, zabijając w środku dwie osoby.

Tego samego dnia Tesla Model 3 uderzył w zaparkowany wóz strażacki na autostradzie Indiana, zabijając pasażera w Tesli.

A 7 grudnia kolejny model 3 uderzył w policyjny krążownik na autostradzie w Connecticut, choć nikt nie został ranny.

Specjalna jednostka ds. Badania wypadków z National Highway Traffic Safety Administration patrzy na wypadek w Kalifornii. Agencja nie zdecydowała, czy jednostka do spraw wypadków specjalnych dokona przeglądu katastrofy, która miała miejsce w niedzielę w pobliżu Terre Haute w stanie Indiana. W obu przypadkach władze muszą jeszcze ustalić, czy używany jest system autopilota Tesli.

NHTSA bada także wypadek w Connecticut, w którym kierowca powiedział policji, że samochód działa na Autopilocie, systemie Tesli zaprojektowanym do utrzymywania samochodu na pasie i bezpiecznej odległości od innych pojazdów. Autopilot może również samodzielnie zmieniać pas.

Tesla wielokrotnie powtarzał, że jego system autopilota jest przeznaczony wyłącznie do pomocy kierowcom, którzy wciąż muszą uważać i być gotowi do interwencji przez cały czas. Firma twierdzi, że Teslas z Autopilotem jest bezpieczniejszy niż pojazdy bez niego, ale ostrzega, że system nie zapobiega wszystkim wypadkom.

Mimo to eksperci i zwolennicy bezpieczeństwa twierdzą, że ciąg wypadków Tesli rodzi poważne pytania o to, czy kierowcy stali się zbyt zależni od technologii Tesli i czy firma robi wystarczająco dużo, aby zapewnić, że kierowcy będą zwracać uwagę. Niektórzy krytycy twierdzą, że nadszedł czas, aby NHTSA przestał prowadzić dochodzenie i podejmował działania, takie jak zmuszanie Tesli do upewnienia się, że kierowcy zwracają uwagę podczas korzystania z systemu.

NHTSA rozpoczęła dochodzenia w sprawie 13 wypadków Tesli z co najmniej 2016 r., W których według agencji działa Autopilot. Agencja nie wydała jeszcze żadnych przepisów, ale bada, w jaki sposób powinna oceniać podobne „zaawansowane systemy wspomagania kierowcy”.

„W pewnym momencie pojawia się pytanie: ile dowodów jest potrzebnych, aby ustalić, że sposób korzystania z tej technologii jest niebezpieczny?” Powiedział Jason Levine, dyrektor wykonawczy non-profit Center for Auto Safety w Waszyngtonie. „W tym przypadku, mam nadzieję, że te tragedie nie pójdą na marne i doprowadzą do czegoś więcej niż śledztwa NHTSA.”

Levine i inni wezwali agencję, aby wymagała od Tesli ograniczenia korzystania z autopilota do głównie czteropasmowych dróg podzielonych bez ruchu krzyżowego. Chcą także, aby Tesla zainstalowała lepszy system monitorowania sterowników, aby mieć pewność, że cały czas zwracają uwagę. System Tesli wymaga, aby kierowcy położyli ręce na kierownicy. Ale federalni śledczy odkryli, że ten system pozwala kierowcom zbyt długo opuszczać strefę.

Tesla planuje używać tych samych kamer i czujników radarowych, choć z mocniejszym komputerem, w swoich w pełni autonomicznych pojazdach. Krytycy zastanawiają się, czy samochody te będą mogły bezpiecznie jeździć bez narażania innych kierowców na niebezpieczeństwo.

Od dawna utrzymują się wątpliwości dotyczące systemu autopilota Tesli. We wrześniu Narodowa Rada Bezpieczeństwa Transportu, która bada wypadki transportowe, wydała raport, w którym napisano, że usterka projektowa autopilota i nieuwaga kierowcy razem spowodowały, że Tesla Model S wpadł na wóz strażacki zaparkowany wzdłuż autostrady w Los Angeles w styczniu 2018 r. Tablica ustaliła, że kierowca był w zbyt dużym stopniu zależny od systemu, a konstrukcja autopilota pozwalała mu zbyt długo się wycofywać z jazdy.

Oprócz zgonów w niedzielę wieczorem trzy śmiertelne katastrofy w USA od 2016 r. – dwie na Florydzie i jedna w Dolinie Krzemowej – dotyczyły pojazdów korzystających z autopilota.

David Friedman, wiceprezes rzecznika ds. Raportów konsumenckich i były działający administrator NHTSA, powiedział, że agencja powinna była stwierdzić, że Autopilot jest wadliwy, i szukał wycofania po katastrofie na Florydzie w 2016 r., W której zginął kierowca. Ani system Tesli, ani kierowca nie zahamowali, zanim samochód nie wpadł pod naczepę, która skręciła przed samochodem.

„Nie potrzebujemy już więcej osób, które mogłyby nas skrzywdzić, aby wiedzieć, że istnieje problem i że Tesla i NHTSA nie rozwiązały go” – powiedział Friedman.

Oprócz NHTSA, stany mogą regulować pojazdy autonomiczne, choć wiele osób zdecydowało się zachęcić do testowania.

W krachu w 2016 r. NHTSA zamknęło dochodzenie, nie starając się o wycofanie. Friedman, który nie był wtedy w NHTSA, powiedział, że agencja stwierdziła, że problem nie zdarzał się często. Powiedział jednak, że ten argument został obalony.

Friedman powiedział, że można przewidzieć, że niektórzy kierowcy nie będą zwracać uwagi na drogę podczas korzystania z autopilota, więc system jest uszkodzony.

„Społeczeństwu należy się wyjaśnienie braku działania”, powiedział. „Mówiąc wprost, że nadal prowadzą dochodzenie – linia ta wyczerpała swoją przydatność i wiarygodność.”

W oświadczeniu NHTSA powiedział, że przy podejmowaniu decyzji opiera się na danych, a jeśli stwierdzi, że jakikolwiek pojazd stwarza nieuzasadnione ryzyko związane z bezpieczeństwem, „agencja nie zawaha się przed podjęciem działań.” NHTSA powiedział również, że nie chce stać na sposób technologii ze względu na jej potencjał ratowania życia.

W czwartek pozostawiono wiadomości z prośbą o komentarz od Tesli.

Raj Rajkumar, profesor elektrotechniki i informatyki na Carnegie Mellon University, powiedział, że prawdopodobne jest, że Tesla w niedzielnej katastrofie w Kalifornii działała na Autopilocie, który w przeszłości mylił się z liniami linii. Spekulował, że linia pasa była bardziej widoczna dla rampy zjazdowej, więc samochód wjechał na nią, ponieważ wyglądała jak pas autostrady. Zasugerował również, że kierowca mógł nie zwracać bacznej uwagi.

„Żaden normalny człowiek nie zwolniłby na linii zjazdu” – powiedział.

W kwietniu Musk powiedział, że spodziewa się, że w 2020 r. Zacznie przerabiać samochody elektryczne firmy na pojazdy w pełni samojezdne, aby stworzyć sieć robotycznych taksówek, aby konkurować z Uberem i innymi usługami związanymi z jazdą.

W tamtym czasie eksperci twierdzili, że technologia nie jest jeszcze gotowa, a kamera Tesli i czujniki radarowe nie były wystarczające do stworzenia systemu samosterowania. Rajkumar i inni twierdzą, że dodatkowe awarie udowodniły, że to prawda.

Wielu ekspertów twierdzi, że nie są świadomi śmiertelnych wypadków z udziałem podobnych systemów wspomagania kierowcy od General Motors, Mercedesa i innych producentów samochodów. GM monitoruje kierowców za pomocą kamer i wyłączy system jazdy, jeśli nie będą obserwować drogi.

„Tesla nie jest daleko od tego standardu” – powiedział.

Przewidział więcej zgonów z udziałem Teslasa, jeśli NHTSA nie podejmie działań.

„To bardzo niefortunne” – powiedział. „Po prostu tragiczne”.

zrodlo:apnews

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
CZERWONE

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: