DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

„Połączenie Fiat Chrysler-Peugeot może przynieść więcej ekologicznych pojazdów”

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

DETROIT (AP) – Fiat Chrysler i Peugeot uzgodnili w środę, że połączą się w jedną firmę, która stanie się czwartym co do wielkości producentem samochodów na świecie, gigantem, który może przynieść konsumentom szerszą gamę czystszych pojazdów w szybszym tempie, w tym bardziej napędzanych energią elektryczną.

Zarządy obu firm podpisały umowę, aby osiągnąć to, co nie było dobre w pojedynkę: sprostanie wyzwaniom związanym z bardziej rygorystycznymi przepisami dotyczącymi emisji oraz nawigację do przejścia na pojazdy zasilane bateryjnie i autonomiczne.

Nową firmą, która jeszcze nie ma nazwy, będzie kierował ograniczający koszty CEO Peugeota, Carlos Tavares. Dyrektor generalny Fiata Chryslera, Mike Manley, pozostanie włączony, choć nie było jasne, jaka pojemność i na jak długo.

Zdaniem Manleya porozumienie zapewni konsumentom Fiat Chrysler dostęp do „platform energetycznych” już opracowanych przez Peugeota, w tym pojazdów elektrycznych.

„To oczywiście zwiększa wybór i poprawia ogólną wydajność floty z perspektywy CO2”, powiedział. „W każdym konkurencyjnym środowisku wygrywasz, ponieważ oferujesz swoim klientom wielką wartość”.

Ale nie spodziewaj się wkrótce zobaczyć sedanów Peugeot w USA. Tavares powiedział, że połączone marki pozostaną tam, gdzie powstały.

Transakcja, od dawna poszukiwana przez obie korporacje, ma zostać sfinalizowana w ciągu 15 miesięcy, chociaż będzie musiała usunąć antymonopolowe i inne przeszkody regulacyjne.

Podczas serii połączeń konferencyjnych Tavares i Manley rozmawiali o uzyskaniu 4,1 miliarda dolarów (3,7 miliarda euro) rocznych oszczędności, głównie dzięki połączeniu badań i platform, stanowiących podstawę, na których budowane są pojazdy. Firmy stwierdziły, że nie oczekują zamknięcia fabryk, ale rozważone zostaną cięcia administracyjne, które mogą kosztować miejsca pracy. Dodali, że dodane pojazdy powinny być w stanie wypełnić niedostatecznie wykorzystane rośliny.

Same firmy były stosunkowo słabe w zakresie nowych technologii, takich jak pojazdy elektryczne, a Peugeot wyprzedził Fiata Chryslera. Ale razem będą mogli wyprodukować więcej hybryd plug-in i pojazdów elektrycznych.

„Wybierając tę drogę, powinni być bardziej przystępni” – powiedziała Stephanie Brinley, główny analityk IHS Markit. „Konsumenci powinni mieć możliwość uzyskania go szybciej i powinni być w stanie uzyskać go przy niższych kosztach”.

Peugeot ma mocne małe i średniej wielkości samochody, rynki, które Fiat Chrysler prawie porzucił w USA z powodu ogromnego przesunięcia konsumentów w kierunku SUV-ów i ciężarówek. Ale Brinley powiedział, że Fiat Chrysler mógłby wykorzystać podwaliny Peugeota do budowy większej liczby małych i średnich SUV-ów w szybszym tempie na sprzedaż w USA

Tymczasem Peugeot zdobył fachową wiedzę Fiata Chryslera w zakresie pick-upów i pojazdów użytkowych i być może mógłby sprzedawać niektóre z popularnych marek samochodów Jeep w Europie i poza nią.

Tavares powiedział, że marki obu firm mają silnych zwolenników, zwłaszcza w swoich krajach ojczystych, co można wykorzystać jako zaletę. „Gdy jest pasja i emocje, jest miejsce na pracę nad komunikacją marketingową” – powiedział.

Brinley powiedział, że fuzja nie będzie ostatnią w branży kapitałochłonnej, która stoi przed wyzwaniami związanymi z nowymi technologiami. Mimo że spodziewa się większej liczby kombinacji, powiedziała, że konkurenci, tacy jak Ford Motor Co., byli w stanie uzyskać korzyści skali i dzielić koszty technologii dzięki partnerstwom, których brakuje pełnej kombinacji.

Na przykład Ford współpracuje z Volkswagenem, a znacznie mniejsza japońska Mazda dołącza do Toyoty.

„Myślę, że nie jest nierealne, że zobaczymy kolejną fuzję lub przejęcie”, powiedział Brinley. „Ale sojusze strategiczne mogą być równie skuteczne lub nawet więcej. Myślę, że zobaczymy, że oba się dzieją.

Umowa, która została po raz pierwszy zaprezentowana w październiku, stworzy firmę z przychodami w wysokości prawie 170 miliardów euro (prawie 190 miliardów dolarów), która produkuje 8,7 miliona samochodów rocznie – tuż za Volkswagenem, sojuszem Renault-Nissan i Toyota.

Nowa firma będzie miała legalną siedzibę w Holandii i będzie sprzedawana w Paryżu, Mediolanie i Nowym Jorku. Zacznie się od silnej bazy w Europie, gdzie Peugeot jest drugim co do wielkości producentem samochodów. Fiat osiąga większość swoich zysków w Ameryce Północnej i jest silnie obecny w Ameryce Łacińskiej. Będzie szukał umocnienia swojej pozycji w Chinach, gdzie obie firmy pozostają w tyle.

„To część możliwości” – powiedział Tavares. „Nie jesteśmy zadowoleni z naszego występu. Uważamy, że powinniśmy być lepsi w Chinach. ″

Fiat Chrysler szukał partnera przemysłowego w ostatnich latach. Wcześniejsza umowa z francuskim rywalem Renault zeszłej wiosny rozpadła się z powodu obaw rządu francuskiego o rolę japońskiego partnera Renault, Nissana.

Tavares powiedział, że zarówno rząd francuski, jak i związki od samego początku poparły nową umowę.

Barry relacjonował z Mediolanu we Włoszech. Charlton doniósł z Paryża.

zrodlo:apnews.com

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: