„Flip-flop Hallmarka dotyczący reklam osób tej samej płci przynosi efekty zwrotne”
Ostatnie wpisy Lala Koniecpolska (zobacz wszystkie)
- „Manifest w Dreźnie z roku 1882 przeciwko hegemonii żydowskiej” - 23 lutego 2021
- „Syjonistyczny plan Władzy Światowej – Lektura obowiązkowa.!!!” - 23 lutego 2021
- „KHAZARIAN MAFIA: Najbardziej bezwzględny wróg ludzkości!!!!” - 23 lutego 2021
- „Maria Magdalena i zamki Katarów.” - 23 lutego 2021
- „KATARZY – OFIARY PAPIESKIEJ ZACHŁANNOŚCI” - 23 lutego 2021
NEW YORK (AP) – Decyzja Hallmark Channel o wycofaniu się , a następnie przywróceniu reklamy , w której całuje się para osób tej samej płci, pokazuje, jak kontrowersje mogą generować więcej rozgłosu niż ignorowanie go.
Firma nie pomogła również w sprawie, cofając swoją decyzję po tym, jak zareagowała.
„Trudno jest zadowolić wszystkich, ale przerzucanie kart nie pomaga” – powiedział Allen Adamson, współzałożyciel firmy konsultingowej Metaforce. „Nawigacja jest trudna, ale jeśli zamierzasz nawiązać połączenie w taki czy inny sposób, upewnij się, że rozumiesz konsekwencje. Chcesz tylko raz zdjąć Band-Aid.
Ta klęska ostatecznie zwyciężyła w Zoli, witrynie planowania ślubów, której reklamy konserwatywna grupa rzecznicza nie chciała pokazywać na Hallmark.
„Dla Zoli jest to Boże Narodzenie 100” – powiedziała Laura Ries, prezes firmy marketingowej Ries and Ries. „Nikt nigdy nie słyszał o Zoli, a teraz wszyscy to wiedzą i kochają”.
Paul Argenti, profesor komunikacji korporacyjnej w Dartmouth College, dodał, że klęska „pokazuje, że jeśli wiesz, kim jesteś, co robisz i podtrzymujesz swoje przekonania, w końcu lepiej ci będzie”.
Hallmark Channel, będący własnością Hallmark Cards Inc., jest flagowym kanałem kablowym firmy Crown Media Family Networks. Znany jest z programów przyjaznych rodzinie, szczególnie filmów o tematyce bożonarodzeniowej wyprodukowanych dla telewizji.
Ta reputacja skłoniła Hallmark do ściągnięcia czterech reklam Zoli z parami osób tej samej płci po otrzymaniu skargi od konserwatywnej grupy z zadeklarowaną misją „walki z nieprzyzwoitością”. Hallmark zezwalał na dwie reklamy z parami przeciwnej płci z Zoli, chociaż Zola ściągnęła te po reklamy tej samej płci zostały usunięte.
W jednej z wyciągniętych reklam dwie ołtarze stoją przy ołtarzu i głośno zastanawiają się, czy ich ślub przebiegałby płynniej, gdyby korzystali z witryny planowania ślubu, takiej jak Zola. Lekka reklama kończy się, gdy dwie narzeczone dzielą szybki pocałunek na ołtarzu.
W wywiadzie udzielonym podczas weekendu rzeczniczka Hallmark, Molly Biwer, powiedziała, że firma uznała, że „w najlepszym interesie marki jest ciągnięcie ich i nie wzbudzanie kontrowersji”.
Zamiast tego Hallmark spotkał się z krytyką na Twitterze ze strony gwiazd, w tym Ellen DeGeneres i Williama Shatnera. „Czy nie jest prawie 2020? O czym myślisz? DeGeneres napisał na Twitterze.
Hallmark został wyszydzony również z „Saturday Night Live”. Netflix opublikował tweety z programu telewizyjnego i filmu, który zatytułował „Tytuły z udziałem lesbijek z radością istniejącymi, a także, że to Boże Narodzenie możemy po prostu pozwolić ludziom kochać, kogo kochają”.
Do niedzieli Hallmark zmienił decyzję. W oświadczeniu, dyrektor generalny Hallmark Cards, Mike Perry, powiedział, że Crown Media „dręczy” tę decyzję. „Mówiąc wprost, uważają, że była to zła decyzja” – powiedział.
To z kolei spowodowało wezwania do bojkotu kanału Hallmark przez grupę, która złożyła pierwotną skargę, One Million Moms. Oskarżył Hallmark o speleologię społeczności LGBTQ i przedstawił to odwrócenie jako zdradę konserwatystów.
Firma Hallmark Cards, Kansas City, Missouri, przedsiębiorstwo założone w 1910 r., Przeprowadziło się szybko, aby zareagować na wszelkie zaostrzenia, na przykład kiedy usunęło opakowanie z upominków z obiegu po tym, jak jedna osoba narzekała na widok swastyki w swoim wzorze. W marcu zerwała więzi z aktorką Lori Loughlin, jedną z tak zwanych „Królowych Świąt”, które występują w filmach z wakacji, po aresztowaniu w oszustwie o przyjęciach do college’u umieściły przyjazną rodzinę sieć i rozszerzyły markę Hallmark w niewygodnej odległości od skandal narodowy.
Grupa stojąca za ostatnią skargą, One Million Moms, jest pochodną konserwatywnego American Family Association. Próbował wdrożyć wiele bojkotów, w tym jeden w 2008 r. Wymierzony w Hallmark Cards, kiedy zaczął sprzedawać karty ślubne osób tej samej płci. Próbował także rozpocząć bojkot przeciwko Targetowi, „Toy Story 4” i innym podmiotom, które uważa za przyjazne dla LGBTQ.
Adamson powiedział, że reakcja Hallmarka różni się od tego, z którym producent rowerów treningowych Peloton spotkał się ostatnio w związku z jego głuchą reklamą. Ta reklama, szeroko wyśmiewana w mediach społecznościowych, pokazała mężczyznę, który niechętnie żony daje rower Peloton na święta. Gin Aviation Ryana Reynolda szybko wykorzystał klęskę, pokazując tę samą aktorkę z przyjaciółmi, którzy próbowali przełamać rozłam.
„Peleton był dla firmy bolesny, ale nie odzwierciedlał wartości zarządczych” – powiedział Adamson. „W przypadku Hallmark ta decyzja początkowo była odzwierciedleniem tego, co reprezentują. Naprawdę chcesz nie zmieniać tej historii. Jeśli wierzysz i jesteś za czymś, to powinna być twoja Gwiazda Północna. ”
Bill Pearce, asystent dziekana na Uniwersytecie Kalifornijskim, w szkole biznesu Berkeley, powiedział, że Hallmark wyprzedził kwestię ślubu osób tej samej płci, kiedy wprowadził kartki z osobami tej samej płci w 2008 roku, zanim małżeństwo homoseksualne zostało zalegalizowane.
„Każda dobra wola wywodząca się ze społeczności LGBTQ jest marnowana i nie sądzę, aby zaprzyjaźnili się także po drugiej stronie tego problemu” – powiedział Pearce. „To klasyczny błąd przez niezdecydowanie.”
zrodlo:apnews.com