DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Boeing tymczasowo zatrzyma produkcję 737 Max w styczniu

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Producent poinformował, że Boeing tymczasowo wstrzyma produkcję swojego niespokojnego samolotu 737 Max w styczniu.

Boeing 737 Max

Produkcja odrzutowca trwała pomimo uziemienia modelu przez dziewięć miesięcy po dwóch śmiertelnych wypadkach.

Ponad 300 osób zginęło, gdy dwa samoloty 737 Max rozbił się w Indonezji i Etiopii po zgłoszeniu problemów z nową funkcją.

Boeing miał nadzieję, że samolot powróci w powietrze do końca tego roku.

Ale amerykańskie organy regulacyjne jasno stwierdziły, że samoloty nie otrzymają certyfikatu na szybki powrót do nieba.

Boeing jest jednym z największych eksporterów w USA. Firma oświadczyła w oświadczeniu, że nie zwolni pracowników związanych z 737 Max, ale zatrzymanie prawdopodobnie wpłynie na dostawców i całą gospodarkę.

„Bezpieczne przywrócenie 737 Max do serwisu jest naszym najwyższym priorytetem”, powiedział producent samolotu.

„Wiemy, że proces zatwierdzania powrotu 737 Max do pracy oraz określania odpowiednich wymagań szkoleniowych musi być wyjątkowo dokładny i niezawodny, aby nasi regulatorzy, klienci i latająca publiczność mieli zaufanie do aktualizacji 737 Max”.

W zeszłym tygodniu podczas kongresu wysłuchano informacji, że amerykańskie organy nadzoru lotnictwa wiedziały po pierwszej katastrofie w Indonezji w październiku 2018 r., Że istnieje ryzyko dalszych wypadków.

Analiza Federalnego Urzędu Lotnictwa sugerowała, że może zaistnieć więcej niż tuzin wypadków w ciągu życia statku powietrznego, chyba że zostaną wprowadzone zmiany w jego projekcie.

Napisy multimedialneBoeing 737 ulega awarii: Co poszło nie tak?

Mimo to 737 Max został uziemiony dopiero po drugiej katastrofie w Etiopii w marcu 2019 r.

Boeing przeprojektował zautomatyzowany system kontroli, który uważany był za główną przyczynę awarii.

Producent powiedział, że ma w magazynie 400 samolotów 737 Max i skupi się na dostarczaniu ich klientom. Podczas gdy wiele linii lotniczych na całym świecie ma zamówione samoloty, dostawa została wstrzymana, aby umożliwić inżynierom Boeinga opracowanie poprawek oprogramowania.

Analityk branży turystycznej Henry Harteveldt powiedział, że decyzja o zawieszeniu produkcji była bezprecedensowa i może mieć „ogromny wpływ na Boeing, jego dostawców i linie lotnicze”.

„To naprawdę stworzy chaos dla linii lotniczych, które są w to zaangażowane, a także dla około sześciuset firm, które są częścią łańcucha dostaw 737 Max i samego Boeinga”.

Zawieszenie 737 Max kosztowało już Boeinga około 9 mld USD (6,75 mld GBP). Udziały Boeinga spadły w poniedziałek o ponad 4% w wyniku spekulacji, że producent ogłosi zawieszenie produkcji.

Uziemione samoloty Boeing 737 MaxPrawa autorskie do obrazuREUTERS
Podpis pod zdjęciemWszystkie samoloty Boeing 737 Max są obecnie uziemione

Uderzenie łańcucha dostaw

Oczekuje się, że zamrożenie produkcji będzie odczuwalne w całym łańcuchu dostaw dla 737 Max.

Analityk lotniczy Teal Group, Richard Aboulafia, określił opcje Boeinga w zarządzaniu ciosem dla dostawców jako „złe i gorsze”.

Powiedział, że producent samolotów może albo pozwolić swoim dostawcom na trafienie, albo może zapłacić im, aby byli gotowi, gdy 737 Max w końcu będzie gotowy do lotu.

Niektórzy dostawcy, na przykład Spirit Aerosystems, twórca kadłuba, są w dużym stopniu zależni od odrzutowca. Aboulafia powiedział, że model stanowi 50% przychodów Spirit Aerosystems.

Do tej pory dostawca powiedział tylko, że „ściśle współpracuje” z Boeingiem, aby ustalić, jaki wpływ może mieć zawieszenie produkcji.

Ruch Boeinga raczej nie wpłynie na pasażerów, ponieważ linie lotnicze wynajęły dodatkowe samoloty w celu zastąpienia 737 Max.

To inna historia dla linii lotniczych, które mają dodatkowy koszt leasingu samolotów i zarządzania samolotami z uziemieniem.

Amerykańscy przewoźnicy obsługują największe floty 737 Max, choć model ten jest obsługiwany przez linie lotnicze na całym świecie.

„Chińscy przewoźnicy byliby [również] bardzo dotknięci. Są to jedni z największych użytkowników Maxa” – powiedział Shukor Yusof, analityk lotniczy w Endau Analytics.

W rzeczywistości trzej najwięksi chińscy przewoźnicy jako jedni z pierwszych wzywali Boeinga do odszkodowania za naziemne samoloty.

W lipcu Boeing przeznaczył prawie 5 miliardów dolarów na rekompensatę dla linii lotniczych, które nie otrzymały swoich samolotów lub nie mogły skorzystać z tych, które już miały.

Jednak liczba ta opierała się na założeniu, że 737 Max powróci w powietrze do końca 2019 roku.

zrodlo:bbc.com

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

na pierwszych stronach
%d bloggers like this: