DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przez OLX.pl. WhatsApp mocno w górę (Gemius/PBI z października)

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Gabi

Witam, nazywam się Gabriela Nowak, pracuję jako asystentka  zarządzania i obsługi Klienta w Kancelarii Prawnej,  niedawno w kwietniu 2019 r zostałam Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej w Radzie Miasta - gdzie czynnie reprezentuję interesy mieszkańców, którzy mi zaufali i mnie wybrali ! STOP CENZURZE   UWAŻASZ, ŻE CENZURA - ŁAMIE TWOJE PRAWA RP ?  WESPRZYJ MNIE - W TYM CO ROBIĘ - ♛  z dopiskiem - DAROWIZNA  ! Nest Bank Polska 75187010452078115029220001  Nest Bank zagranica IBAN PL75187010452078115029220001  Kod SWIFT Nest Bank: NESBPLPW   Dziękuję, $$$ Pozdrawiam i zapraszam do komentowania !   ♡♡♡ ZOBACZ TAKŻE POMAGAM ♡♡♡  https://zrzutka.pl/gc97mb

Screenshot_7

Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie pokaż wszystkie działy Wirtualnemedia.pl Internet Gemius/PBI Z ostatniej chwili Tomasz Lis: przede mną długa i żmudna rehabilitacja, czasem złowrogi podmuch demoluje życie 11 WP.pl wyprzedziła Onet, Interia przez OLX.pl. WhatsApp mocno w górę (Gemius/PBI z października) W październiku br. Grupa Wirtualna Polska miała więcej użytkowników niż Facebook w naszym kraju, a portal WP.pl wyprzedziła pod tym względem Onet.pl. Duży wzrost odwiedzalności zanotowała aplikacja WhatsApp. Podziel się AddThis Sharing Buttons Share to Twitter Share to LinkedInShare to Wykop komentarze 6 fot. Shutterstock.com Article Strony i aplikacje internetowe Grupy Google odwiedziło 26,39 mln realnych polskich użytkowników (to 94,01 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), wykonując 6,74 mld odsłon. W porównaniu z wrześniem straciły 183 tys. odwiedzających, zyskując 510,6 mln odsłon. Grupa Wirtualna Polska zanotowała w zeszłym miesiącu 21,26 mln użytkowników i 2,95 mld odsłon (wobec 20,97 mln odwiedzających i 2,83 mld odsłon we wrześniu), wyprzedzając w tej pierwszej statystyce Facebooka, który miał w polskim internecie 21,03 mln użytkowników i 3,27 mld odsłon (miesiąc wcześniej zanotował 21,16 mln użytkowników i 2,57 mld odsłon). W serwisach i aplikacja Ringier Axel Springer Polska 20,81 mln internautów wykonało 2,11 mld odsłon, a w przeglądarkowej wersji YouTube’a 18,79 mln odwiedzających wygenerowało 835,3 mln odsłon. Grupa Interia.pl przy 18,62 mln użytkowników miała 1,4 mld odsłon, a Grupa Allegro.pl – 17,57 mln użytkowników i 2,08 mld odsłon. Grupa Polska Press zanotowała 17,45 mln odwiedzających i 742,4 mln odsłon (we wrześniu miała 16,72 mln użytkowników i 700,9 mln odsłon), dzięki czemu pod względem odwiedzających wyprzedziła Grupę OLX, która w minionym miesiącu miała 16,85 mln użytkowników i 4,4 mld odsłon). Wśród nadawców telewizyjnych liderem jest Grupa TVN, której serwisy i aplikacje zanotowały 12,42 mln użytkowników i 304,4 mln odsłon. Niżej są Grupa Cyfrowy Polsat (9,79 mln odwiedzających i 157,6 mln odsłon) oraz Grupa TVP (7,09 mln użytkowników i 96 mln odsłon). Łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano na 28,1 mln, z czego 23,1 mln korzysta z sieci na komputerach, a 23,9 mln na smartfonach i tabletach. Na Google.com w zeszłym miesiącu 25,72 mln polskich internautów wykonało 5,79 mld odsłon, a na Google.pl 14,07 mln internautów wygenerowało 877,8 mln odsłon. WP.pl zanotowała 17,13 mln użytkowników i 1,9 mld odsłon (wobec 16,53 mln odwiedzających i 1,83 mld odsłon we wrześniu), dzięki czemu wyprzedziła w tym pierwszym wskaźniku Onet, który miał 16,89 mln użytkowników i 1,44 mld odsłon (miesiąc wcześniej zanotował 16,95 mln użytkowników i 1,38 mld odsłon). Interia.pl z 13,51 mln odwiedzających jest nad OLX.pl (13,18 mln), przy czym ten drugi serwis zanotował dwa razy więcej odsłon (1,56 mld wobec 750,5 mln). Na komputerach strony i aplikacje Grupy Google miały 21,6 mln użytkowników (76,95 proc. zasięgu) i 3,03 mld odsłon. YouTube z 16,56 mln odwiedzających i 546 mln odsłon pod względem zasięgu był przed Facebookiem (16,42 mln użytkowników i 1 mld odsłon). Natomiast Grupa Wirtualna Polska (15,05 mln odwiedzających i 1,38 mld odsłon) w obu statystykach wyraźnie wyprzedzała Ringier Axel Springer Polska (13,91 mln użytkowników i 893,5 mln odsłon), a Grupa Allegro.pl (11,56 mln użytkowników i 728,6 mln odsłon) przed Grupą Interia.pl (10,92 mln użytkowników i 482,1 mln odsłon). Na Google.com na komputerach 20,51 mln polskich internautów wygenerowało 2,43 mld odsłon, a na Google.pl 11,44 mln odwiedzających wykonało 555,6 mln odsłon. Ta druga domena pod względem liczby użytkowników została wyprzedzona przez Allegro.pl (11,56 mln odwiedzających i 728,9 mln odsłon) i WP.pl (11,48 mln użytkowników i 982,5 mln odsłon).

W październiku br. Grupa Wirtualna Polska miała więcej użytkowników niż Facebook w naszym kraju, a portal WP.pl wyprzedziła pod tym względem Onet.pl. Duży wzrost odwiedzalności zanotowała aplikacja WhatsApp. Podziel się AddThis Sharing Buttons Share to Twitter Share to LinkedInShare to Wykop komentarze 6 fot. Shutterstock.com Article Na smartfonach i tabletach w serwisach i aplikacjach Grupy Google 19,9 mln polskich internautów wykonało 3,71 mld odsłon. Grupa Wirtualna Polska zanotowała 15,351 mln użytkowników i 1,58 mld odsłon, minimalnie wyprzedzając w tej pierwszej statystyce Ringier Axel Springer Polska (15,348 mln użytkowników i 1,22 mld odsłon). Natomiast Grupa OLX przy 13,59 mln użytkowników miała 3,52 mld odsłon, a Facebook.com zanotował 12,54 mln odwiedzających i 2,26 mld odsłon. Google.com w internecie mobilnym zanotowało 19,5 mln użytkowników i 3,36 mld odsłon, a Google.pl – 5,59 mln użytkowników i 322,1 mln odsłon. Onet.pl wyprzedzał WP.pl pod względem liczby odwiedzających (12,19 mln wobec 11,98 mln), mając mniej odsłon (685,2 mln wobec 920,2 mln). Wśród aplikacji mobilnych nie zmieniła się kolejność w czołowej dziesiątce. Na czele jest aplikacje Google (19,16 mln użytkowników) przed YouTube’em (18,83 mln), Mapami Google (16,25 mln), Messengerem (15,29 mln) i Gmailem (14,31 mln). W skali miesiąca WhatsApp osiągnął wzrost liczby użytkowników z 7,65 do 9 mln, dużo zyskała też aplikacja McDonald’s Polska, która we wrześniu była poza czołową dwudziestką, mając poniżej 3,44 mln użytkowników. Liczebność próby: N= 182160. Grupa objęta badaniem 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Kantar MillwardBrown z I kwartału 2019r. i badania Maluchy z 2018 r.

Czytaj więcej na:

https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wp-pl-wyprzedzila-onet-interia-przez-olx-pl-whatsapp-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-pazdziernika/page:2

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: