NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE
Poland matters
1159 views
POLITYKA 2019
778 views
JACK CALEIB BEZ BLOKADY
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Dlaczego Prezydent, Premier, Sejm, Senat, ZUS, Urząd Skarbowy, Policja, Wojsko, służby zarejestrowane są jako firmy? ☀Autor Gabi☀
PIOTR RYBAK OCENIA SZANSE KANDYDATÓW NA POLITYKÓW
Pfizer / BioNTech rozpoczyna eksperyment szczepień na 4000 ciężarnych kobiet ☀Autor Gabi☀
BARDZO WAŻNE: Andy Choinski "Zgadnij, co jest w szczepionkach" | Polski lektor oraz polskie napisy Cz. 1 do 3 ☀ OSTATNIE  VIDEO SZOKUJĄCE!! Autor Gabi☀
Wirusolog: Jeśli to się stanie, to w zasadzie mamy koniec epidemii  ☀Autor Gabi☀
Robert Brzoza: Padła część systemu FED ☀Autor Gabi☀
MARCIN BUSTOWSKI - JEGO PARTIA POLITYCZNA - CZYLI O CO WALCZYMY I Z KIM WALCZYMY
Dostał pismo z ING. Chcą wiedzieć, skąd ma pieniądze.  ☀Autor Gabi☀

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-) Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników. PORTAL M-FORUM DZIAŁA W TAKIEJ FORMIE NA PODSTAWIE PRZEPISÓW KONSTYTUCJI Art. 54. Zasada wolności poglądów 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Dz.U.1997.78.483 – Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ NAM POMÓC – ZOSTAŃ AUTOREM Witam zaproszenie dla Youtuberów , Dziennikarzy , Blogerów do współpracy , sporadyczne publikowanie na stronie M-forum – p.s bardzo ważne dla twórców z Y.T , F.B . VIMEO DAILMOTION – każdorazowe wejście w wasz materiał na naszej stronie , jest zaliczane na wymienionych platformach jako pełne wejście monetyzowene i zaliczane do ruchu na waszej głównej stronie działalnosci przekłada sie to na pozyskiwanie nowych widzów na waszych kanałach i REKLAMIE !

CZERWONE
miejsce-na-reklame.

Bielizna modelująca – modowy manifest kobiet

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.

Wygodna, neutralna, niczym druga skóra – bielizna modelująca przestała być jedynie wstydliwym retuszem. Stała się modowym manifestem kobiet, które zamiast skrywać ją pod ubraniem, dumnie prezentują na wybiegach i w kampaniach reklamowych.

Bielizna modelująca - modowy manifest kobietAshley Graham modelka i projektantka nie uważa, że bieliznę należy skrzętnie skrywać. (Fot. Getty Images)

W ostatnim czasie temat bielizny przestał być jedynie dyskusją o modzie i trendach. Stał się punktem wyjścia do dyskusji o kobiecości, różnorodności, akceptacji i trendach, które nie wykluczają żadnej kobiety. I tak na jednej szali mamy markę Victoria’s Secret, która zrezygnowała z pokazu, zaangażowała do współpracy modelkę o pełniejszych kształtach i nieco ucieka od kanonu piękna, który do tej pory był niemal sztandarowy dla marki.

Popularna raperka Lil Kim, nie ma problemu z pokazaniem się „od najlepszej strony”. (Fot. Getty Images)

Z drugiej strony mamy gwiazdy hołdujące różnorodności, o której zaczęło się mówić na kanwie „body positive”. I tak Kim Kardashian prezentuje swoje kolejne biznesowe przedsięwzięcie, jakim jest linia bielizny korygującej.

Komfort jest sexy – tak w skrócie można określić trend pojawiający się w sektorze bieliźnianym. Fasony i materiały będące dla kobiecego ciała niczym druga skóra, wygoda i naturalność. Największą orędowniczką takich trendów jest Rihanna, która we wrześniu po raz pierwszy zaprezentowała swoją kolekcję bielizny. Różnorodność bieliźnianych fasonów i kobiecych kształtów, okazała się prawdziwą celebracją piękna.

„Chciałam, aby na wybiegu pojawiły się kobiety z różnym temperamentem, różnych narodowości, o różnorodnych sylwetkach. Chciałam, aby każda kobieta poczuła, że to jej święto” – przyznaje w rozmowie z „Elle” Rihanna.

Rihanna, uwielbiana przez projektantów mody, postanowiła dołączyć do ich grona. Na zdjęciu Piosenkarka i projektant Kenneth Cole w 2014 roku. (Fot. Getty Images)

Liczby mówią same za siebie – w 2017 roku Edited, londyńska firma zajmująca się sprzedażą detaliczną, która śledzi przemysł odzieżowy, na podstawie danych sprzedawców detalicznych w USA, Wielkiej Brytanii i Europie wskazała, że „sprzedaż biustonoszy typu push-up spadła o 50 proc. w porównaniu do roku ubiegłego”.

„Definicja tego, co jest sexy, ewoluowała” – przyznaje Heather Gramston, menedżer ds. zakupów w Selfridge’s Body Studio. „Obecnie definiuje się to na podstawie tego, jak kobieta się czuje, a nie jak wygląda w archetypowej bieliźnie stworzonej z myślą o mężczyznach” – dodaje.

Bielizna Victoria’s Secret chociaż droga, to nie zawsze należy do komfortowych. (Fot. Getty Images)

I choć bielizna korygująca, z założenia, ma dawać złudzenie sylwetki idealnej, wychodzi ze wstydliwego cienia. Niedawny raport Textiles Intelligence przewidywał, że globalny rynek bielizny korygującej będzie się rozwijał w tempie 4 proc. rocznie od teraz do 2022 roku. Lyst informuje, że z każdym rokiem rośnie liczba modelujących szortów i body.

„Spotkałyśmy się z komentarzem, że bielizna modelująca to współczesny gorset” – wskazuje na łamach „The Guardian” Fiona Fairhurst, wiceprezes ds. innowacji w marce Heist. Ten komentarz stał się elementem kampanii marki, który wzbudził ogromne zainteresowanie i wywołał gorącą dyskusję.

Fasony i materiały najnowszych kolekcji bieliźnianych cechuje wygoda i naturalność. (Fot. Getty Images)

„Byli tacy, którzy rzucili nam wyzwanie na podstawie tego, że branża bielizny modelującej utrwala ideę idealnego ciała, a my mieliśmy naprawdę interesujący panel, który zgłębiał to, jak bardzo zmieniamy nasz wygląd dla siebie i innych. Dla nas chodzi o osobisty wybór bez osądu. Ale bądźmy szczerzy, nie uważamy, że noszenie bielizny modelującej jest działaniem feministycznym podobnym do walki np. o równe wynagrodzenie” – podkreśla.

zrodlo:londynek.net

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.
CZERWONE

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: