DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Bielizna modelująca – modowy manifest kobiet

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Wygodna, neutralna, niczym druga skóra – bielizna modelująca przestała być jedynie wstydliwym retuszem. Stała się modowym manifestem kobiet, które zamiast skrywać ją pod ubraniem, dumnie prezentują na wybiegach i w kampaniach reklamowych.

Bielizna modelująca - modowy manifest kobietAshley Graham modelka i projektantka nie uważa, że bieliznę należy skrzętnie skrywać. (Fot. Getty Images)

W ostatnim czasie temat bielizny przestał być jedynie dyskusją o modzie i trendach. Stał się punktem wyjścia do dyskusji o kobiecości, różnorodności, akceptacji i trendach, które nie wykluczają żadnej kobiety. I tak na jednej szali mamy markę Victoria’s Secret, która zrezygnowała z pokazu, zaangażowała do współpracy modelkę o pełniejszych kształtach i nieco ucieka od kanonu piękna, który do tej pory był niemal sztandarowy dla marki.

Popularna raperka Lil Kim, nie ma problemu z pokazaniem się „od najlepszej strony”. (Fot. Getty Images)

Z drugiej strony mamy gwiazdy hołdujące różnorodności, o której zaczęło się mówić na kanwie „body positive”. I tak Kim Kardashian prezentuje swoje kolejne biznesowe przedsięwzięcie, jakim jest linia bielizny korygującej.

Komfort jest sexy – tak w skrócie można określić trend pojawiający się w sektorze bieliźnianym. Fasony i materiały będące dla kobiecego ciała niczym druga skóra, wygoda i naturalność. Największą orędowniczką takich trendów jest Rihanna, która we wrześniu po raz pierwszy zaprezentowała swoją kolekcję bielizny. Różnorodność bieliźnianych fasonów i kobiecych kształtów, okazała się prawdziwą celebracją piękna.

„Chciałam, aby na wybiegu pojawiły się kobiety z różnym temperamentem, różnych narodowości, o różnorodnych sylwetkach. Chciałam, aby każda kobieta poczuła, że to jej święto” – przyznaje w rozmowie z „Elle” Rihanna.

Rihanna, uwielbiana przez projektantów mody, postanowiła dołączyć do ich grona. Na zdjęciu Piosenkarka i projektant Kenneth Cole w 2014 roku. (Fot. Getty Images)

Liczby mówią same za siebie – w 2017 roku Edited, londyńska firma zajmująca się sprzedażą detaliczną, która śledzi przemysł odzieżowy, na podstawie danych sprzedawców detalicznych w USA, Wielkiej Brytanii i Europie wskazała, że „sprzedaż biustonoszy typu push-up spadła o 50 proc. w porównaniu do roku ubiegłego”.

„Definicja tego, co jest sexy, ewoluowała” – przyznaje Heather Gramston, menedżer ds. zakupów w Selfridge’s Body Studio. „Obecnie definiuje się to na podstawie tego, jak kobieta się czuje, a nie jak wygląda w archetypowej bieliźnie stworzonej z myślą o mężczyznach” – dodaje.

Bielizna Victoria’s Secret chociaż droga, to nie zawsze należy do komfortowych. (Fot. Getty Images)

I choć bielizna korygująca, z założenia, ma dawać złudzenie sylwetki idealnej, wychodzi ze wstydliwego cienia. Niedawny raport Textiles Intelligence przewidywał, że globalny rynek bielizny korygującej będzie się rozwijał w tempie 4 proc. rocznie od teraz do 2022 roku. Lyst informuje, że z każdym rokiem rośnie liczba modelujących szortów i body.

„Spotkałyśmy się z komentarzem, że bielizna modelująca to współczesny gorset” – wskazuje na łamach „The Guardian” Fiona Fairhurst, wiceprezes ds. innowacji w marce Heist. Ten komentarz stał się elementem kampanii marki, który wzbudził ogromne zainteresowanie i wywołał gorącą dyskusję.

Fasony i materiały najnowszych kolekcji bieliźnianych cechuje wygoda i naturalność. (Fot. Getty Images)

„Byli tacy, którzy rzucili nam wyzwanie na podstawie tego, że branża bielizny modelującej utrwala ideę idealnego ciała, a my mieliśmy naprawdę interesujący panel, który zgłębiał to, jak bardzo zmieniamy nasz wygląd dla siebie i innych. Dla nas chodzi o osobisty wybór bez osądu. Ale bądźmy szczerzy, nie uważamy, że noszenie bielizny modelującej jest działaniem feministycznym podobnym do walki np. o równe wynagrodzenie” – podkreśla.

zrodlo:londynek.net

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: