NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE + NAJNOWSZE
Poland matters
1162 views
POLITYKA 2019
778 views
JACK CALEIB STREAM + FILMY KINOWE
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
POSEŁ MAJKA UJAWNIA - KULISY SEJMOWE R.P III - SZANTAŻE , KORUPCJA , KARIERY
To oni zniechęcają Polki i Polaków do szczepień! ☀Autor Gabi☀
"Oto, jak możesz uniknąć masek i nakazów szczepień!!!!"
Złe wieści dla milionów Polaków.. ☀Autor Gabi☀
Jest zgoda na przywóz z Niemiec do Mirska 54 000 ton odpadów ☀Autor Gabi☀
Szokujące nagrania z Wuhan! Ten materiał miał nie ujrzeć światła dziennego [VIDEO] Włącz napisy PL ☀Autor Gabi☀
Dlaczego Prezydent, Premier, Sejm, Senat, ZUS, Urząd Skarbowy, Policja, Wojsko, służby zarejestrowane są jako firmy? ☀Autor Gabi☀
Pfizer / BioNTech rozpoczyna eksperyment szczepień na 4000 ciężarnych kobiet ☀Autor Gabi☀

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-) Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników. PORTAL M-FORUM DZIAŁA W TAKIEJ FORMIE NA PODSTAWIE PRZEPISÓW KONSTYTUCJI Art. 54. Zasada wolności poglądów 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Dz.U.1997.78.483 – Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ NAM POMÓC – ZOSTAŃ AUTOREM Witam zaproszenie dla Youtuberów , Dziennikarzy , Blogerów do współpracy , sporadyczne publikowanie na stronie M-forum – p.s bardzo ważne dla twórców z Y.T , F.B . VIMEO DAILMOTION – każdorazowe wejście w wasz materiał na naszej stronie , jest zaliczane na wymienionych platformach jako pełne wejście monetyzowene i zaliczane do ruchu na waszej głównej stronie działalnosci przekłada sie to na pozyskiwanie nowych widzów na waszych kanałach i REKLAMIE !

CZERWONE
miejsce-na-reklame.

Spacery i zajęcia grupowe mogą pomagać w walce z depresją

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Wydawać się może, że aktywność fizyczna to ostatnia rzecz, która może przynieść ulgę chorym na depresję. Jednak najnowsze badania dowodzą, że ruch może mieć zbawienny wpływ w zmaganiach z tą chorobą. Pomocne mogą okazać się spacery i sporty zespołowe, ale intensywnych treningów kardio lepiej unikać.

Aktywność fizyczna jest skutecznym sposobem zapobiegania depresji. Tak wynika z badań, opublikowanych na łamach „JAMA Psychiatry”.

Spacery i zajęcia grupowe mogą pomagać w walce z depresjąNajnowsze badania dowodzą, że ruch może mieć zbawienny wpływ w zmaganiach z depresją. (Fot. Getty Images)

„Od dawna wiemy, że ćwiczenia wywołują reakcje fizjologiczne i neurochemiczne, które sprawiają, że czujesz się dobrze” – przyznaje na łamach „The Guardian” prof. Nanette Mutrie z Instytutu Sportu, Wychowania Fizycznego i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu w Edynburgu. I dodaje, że podczas ćwiczeń mózg uwalnia endorfiny, a także dopaminę i serotoninę.

Osoby, którym doskwiera samotność, powinny się zapisać na zajęcia grupowe, by móc spędzać aktywnie czas w towarzystwie. (Fot. Getty Images)

Ruch nie tylko przeciwdziała depresji, ale też pomaga ją leczyć. „Jeśli chcesz zoptymalizować swój tryb ćwiczeń, aby był korzystny dla zdrowia psychicznego, to według naszych badań, najbardziej efektywne i korzystne z perspektywy zdrowia psychicznego będzie ćwiczenie przez 45 minut trzy do pięciu razy w tygodniu” – wyjaśnia dr Adam Chekroud z Yale School of Medicine.

Dodaje, że idealną formą aktywności dla osób zmagających się z depresją jest jazda na rowerze, sporty zespołowe i spacery. Korzystny wpływ na zdrowie psychiczne mają też proste prace domowe. Jednak najlepsze działanie wszelka aktywność na świeżym powietrzu, bo samo przebywanie na łonie natury poprawia samopoczucie. Tymczasem osoby, którym doskwiera samotność, powinny się zapisać na zajęcia grupowe.

Prof. Mutrie wskazuje też, że istnieje pewien psychologiczny aspekt ćwiczeń, który wpływa zbawiennie na nasze samopoczucie. „Ćwicząc, podnosisz swoją samoocenę, opanowujesz nowe zadanie i poznajesz nowych ludzi” – wymienia badaczka.

Przebywanie na łonie natury poprawia samopoczucie. (Fot. Getty Images)

Eksperci zgodnie przyznają, że warto zacząć od prostych aktywności, jak regularne spacery. „Dąż do zwiększenia ilości przemierzanych dystansów lub czasu spędzanego na spacerach. Zacznij od 10 minut dziennie” – przyznaje.

Jermaine Johnson, trener osobisty, który często pracuje z osobami cierpiącymi na depresję i stany lękowe, sugeruje z kolei, że należy unikać intensywnych treningów kardio. „To może podnieść tętno i wywołać lęk” – wyjaśnia. Zamiast tego, radzi próbować treningu siłowego.

Niezależnie od tego, na jaką aktywność się zdecydujemy, zdaniem specjalistów, powinniśmy zacząć od zajęć dla początkujących. „Jeśli zajęcia są zbyt intensywne, możesz poczuć, że źle sobie radzisz, co może przyczynić się do pogorszenia nastroju” – radzi Johnson.

„Ćwicząc, podnosisz swoją samoocenę, opanowujesz nowe zadanie i poznajesz nowych ludzi” – twierdzi badaczka. (Fot. Getty Images)

„Kiedy zmagasz się ze zdrowiem psychicznym, łatwo wpadasz w spiralę negatywnych myśli i uważasz, że wszyscy na siłowni cię obserwują. Ale prawie na pewno tak nie jest. Przez 90 proc. czasu ludzie koncentrują się na własnym treningu. Nawet jeśli zrezygnujesz po kilkunastu minutach, pamiętaj, że już osiągnąłeś sukces” – dodaje.

zrodlo:londynek.net

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.
CZERWONE

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: