NAJCZĘŚCIEJ OGLĄDANE + NAJNOWSZE
JACK CALEIB STREAM + FILMY KINOWE
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
PATRIOTYCZNA TV I REDAKTORZY - OSADOWSKI OLSZAŃSKI - ŻYCZĄ DZIECKU - ŻEBYŚ ZDECHŁ MAŁY SKURWYSYNU - FRAGMENT PROGRAMU Z Y.T
OGÓLNOPOLSKI LICZNIK ZGONÓW W POLSCE W WYNIKU POWIKŁAŃ POSZCZEPIENNYCH COVID-19
AKCJA PUBLICZNEGO ZADAWANIA PYTAŃ - POLITYKOM - "POLAK PYTA POLITYKA"
Dla wszystkich zaszczepionych szczepionką Pfizer/BioNtech
KOMENDA GŁÓWNA POLICJI INFORMACJA - 05.02.2021 - W SPRAWIE ZBIGNIEWA JANA POTOCKIEGO
Narodowy spis powszechny ludności i mieszkań w 2021 r.USTAWA z dnia 9 sierpnia 2019 r.
POLACY NARÓD PRZEKLĘTY ? dziwne zbiegi okolicznosci - rzecz o opiece NMP nad Polską!
NOWY TARYFIKATOR KAR DLA POLAKÓW - STAWKI NAWET 400% W GÓRĘ !! Mandat do 5 tys. zł – takiej kary domaga się premier Mateusz Morawiecki.
   POLITYKA STRONY M-FORUM !!! - WSZYSTKIE ZAMIESZCZANE MATERIAŁY ORAZ PREZENTOWANE I PROPAGOWANE - Poglądy i opinie zawarte w artykułach mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. !!!! REDAKCJA M-FORUM AV LIVE MA NA CELU PUBLIKOWANIE WSZYSTKICH INFORMACJI KTÓRE SĄ CENZUROWANE BEZ WZGLĘDU NA ZABARWIENIA POLITYCZNE , RELIGIJNE I OBYCZAJOWE - ZA KOMENTARZE I WYPOWIEDZI CZYTELNIKÓW I WIDZÓW NIE BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI , Z WYJĄTKIEM TREŚCI O CHARAKTERZE PRZESTĘPCZYM KTÓRE BĘDĄ USUWANE BEZ OSTRZEŻEŃ     UWAGA !! WAŻNE - Poglądy i opinie zawarte w artykule mogą być niezgodne ze stanowiskiem redakcji. Zamieszczane artykułu są w wiekszości re- publikacjami materiałów z innych stron - REDAKCJA NIE INGERUJE W ICH TREŚCI W CELU ZACHOWANIA BEZSTRONNOŚCI , A CELEM PUBLIKACJI JEST PODDANIE TYCH MATERIAŁÓW POD OSĄD I KRYTYKĘ CZYTELNIKÓW W KTÓRE OPINIE NIE MOŻE INGEROWAĆ AUTOR MATERIAŁU W FORMIE MODERACJI LUB CENZURY

M-forum A.V Live.

TO PORTAL NA KTÓRYM CODZIENNIE ZNAJDZIESZ PONAD 100 INFORMACJI INFO NIUS W TYM MATERIAŁY CENZUROWANE LUB ZABRONIONE NA INNYCH PORTALACH POPRAWNYCH POOLITYCZNIE WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-) Naszym celem jest przeciwstawianie się wszelkim formom manipulacji opinią publiczną w Polsce. W dobie wojny informacyjnej nie ma zadania bardziej palącego niż odpowiedzialne wspieranie zaufanych mediów. Pomóż nam zbudować solidną dziennikarską platformę, publikującą ekskluzywne, wysokiej jakości informacje, opinie i analizy, utrzymującą się wyłącznie dzięki zaufaniu Czytelników. PORTAL M-FORUM DZIAŁA W TAKIEJ FORMIE NA PODSTAWIE PRZEPISÓW KONSTYTUCJI Art. 54. Zasada wolności poglądów 1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji. 2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie prasy są zakazane. Dz.U.1997.78.483 – Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ NAM POMÓC – ZOSTAŃ AUTOREM Witam zaproszenie dla Youtuberów , Dziennikarzy , Blogerów do współpracy , sporadyczne publikowanie na stronie M-forum – p.s bardzo ważne dla twórców z Y.T , F.B . VIMEO DAILMOTION – każdorazowe wejście w wasz materiał na naszej stronie , jest zaliczane na wymienionych platformach jako pełne wejście monetyzowene i zaliczane do ruchu na waszej głównej stronie działalnosci przekłada sie to na pozyskiwanie nowych widzów na waszych kanałach i REKLAMIE !

CZERWONE
miejsce-na-reklame.

NIEZWYKŁY TESTOWY OŚRODEK MERCEDESA

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Za ikonę motoryzacyjnego bezpieczeństwa – zasłużenie – uchodzi szwedzkie Volvo. Nie można jednak zapominać, jak ogromne zasługi ma na tym polu Mercedes.

Właśnie tej marce zawdzięczamy m.in. upowszechnienie się poduszek powietrznych czy systemu ABS. 10 września minęło równe 60 lat od pierwszego testu zderzeniowego w historii producenta ze Stuttgartu.

Firma szacuje, że od tego czasu – w kontrolowanych warunkach – rozbiła 14 tys. (!) samochodów. Imponująca liczba dotyczy wszystkich oferowanych przez markę pojazdów – w tym modeli użytkowych, ciężarowych czy autobusów.

Działające obecnie przy fabryce w Sindelfingen Centrum Technologiczne ds. Bezpieczeństwa Pojazdów (TFS) rocznie przeprowadza około 900 klasycznych testów zderzeniowych i około 1700 prób przy użyciu tzw. „sanek”. Chodzi o specjalny wózek testowy, na którym montowane są dane elementy lub ich zespoły. „Sanki” rozpędza się następnie do założonej prędkości i zatrzymuje generując przeciążenia występujące w czasie prawdziwych wypadków.

Obecnie, uruchomione w listopadzie 2016 roku, TFS jest „domem” dla około 120 manekinów testowych (ośrodek zajmuje się również ich certyfikowaniem) imitujących różne osoby – rosłych mężczyzn, drobne kobiety czy dzieci w rożnym wieku i stadium rozwoju. Każdy z manekinów może być wyposażony w aż 220 punktów pomiarowych.

Samo Centrum Technologiczne ds. Bezpieczeństwa Pojazdów (TFS), korzystając ze swoich pięciu bloków zderzeniowych, jest w stanie odwzorować około 70 scenariuszy wypadków. Na niecodzienny obiekt składa się np. hala o powierzchni 90×90 m – znacznie większa niż boisko piłkarskie. Do jej konstrukcji zużyto 7 tys. ton stali (tyle, co na wieżę Eiffla!) i ponad 36 tys. ton betonu. Mówiąc bardziej obrazowo – kolejka betoniarek przewożących taką masę betonu sięgnęłaby 40 km!

Warto dodać, że od 1972 roku Mercedes konsekwentnie rozwija program pojazdów testowych o nazwie ESF (od Experimental Safety Vehicle). Już w 1969 roku powstał tzw. „Mercedes-Benz accident research” – specjalny zespół badający rzeczywiste wypadki z udziałem Mercedesów (głownie w promieniu 200 km od Sindelfingen). Od tego czasu specjalistom udało się odtworzyć ponad 4800 tego typu zdarzeń. Firma współpracuje w tym celu z lokalną policją, która zgłasza producentowi wszystkie poważniejsze zdarzenia tego rodzaju. Eksperci nie ograniczają się wyłącznie do oględzin pojazdu (stopnia deformacji karoserii czy aktywnych systemów bezpieczeństwa) – za każdym razem obecni są również na miejscu wypadku, by móc jak najtrafniej odtworzyć jego przebieg.

Od niedawna, dla szczegółowego odtworzenia scenerii i warunków zdarzenia, wykorzystywane są m.in. skanery laserowe pozwalające stworzyć dokładną wirtualną mapę miejsca wypadku. Dzięki pozyskanym w ten sposób danym inżynierowie potrafią zrekonstruować prawdziwe zdarzenia z udziałem mercedesów i projektować auta w taki sposób, by minimalizować skutki najgroźniejszych z nich.
zrodlo:motoryzacja.interia.pl

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
CZERWONE

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: