DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Najnowsze:Wybory w Wielkiej Brytanii pełne są brudnych sztuczek i kliknięć politycznych

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

LONDYN (AP) – Wielka Brytania okazuje się bezprawnym krajobrazem dla politycznych błotniaków wydobywających cyberprzestrzeń w celu głosowania w wyborach, które mogłyby określić przyszłe stosunki Wielkiej Brytanii z Unią Europejską.

Dwa lata po tym, jak Wielka Brytania znalazła się w centrum globalnego skandalu związanego z niewłaściwym wykorzystaniem danych na Facebooku przez kampanie polityczne, a rok po tym, jak prawodawcy wezwali do przeprowadzenia szeroko zakrojonych reform w celu ochrony demokracji w erze cyfrowej, największe partie polityczne w kraju bombardują wyborców wprowadzającymi w błąd społecznymi wiadomości medialne po tym, jak rząd nie podjął działań.

Rządząca Partia Konserwatywna rozpowszechniła nakręcone wideo, które sprawiało, że wyglądał, jakby lider opozycji został zaskoczony zapytaniem o swoje stanowisko w sprawie Brexitu, a następnie podczas debaty liderów biuro prasowe partii tymczasowo zmieniło markę na swojej stronie internetowej jako usługę sprawdzającą fakty. Partia Pracy starała się również dokooptować listę niezależnych kontrolerów faktów, uruchamiając stronę internetową o nazwie Insider, która wzywa wyborców do „zaufania faktom”.

„Tam jest Dziki Zachód” – powiedział Matt Walsh, który bada cyfrową komunikację polityczną na Uniwersytecie w Cardiff. „Partie mogą robić wszystko, co chcą, jeśli chodzi o rozpowszechnianie wiadomości politycznych i mogą robić, co chcą, jeśli chodzi o denerwowanie użytkowników mediów społecznościowych”.

Brytyjskie prawo wyborcze, podobnie jak większość krajów, zostało w dużej mierze napisane przed powstaniem Internetu, co oznacza, że kampanie w mediach społecznościowych są w większości nieuregulowane i otwarte na wykorzystanie przez nowe pokolenie strategów politycznych, którzy dorastali z tą technologią. Podczas gdy Rosja była w stanie wykorzystać te luki, próbując zakłócić wybory prezydenckie w USA w 2016 r., Główną historią 2019 roku może być chęć samych brytyjskich partii politycznych do przekraczania granic prawdy, przejrzystości i rzeczywistości.

Stawki nie mogą być większe. Premier Boris Johnson dąży do mandatu do wyprowadzenia Wielkiej Brytanii z UE do 31 stycznia. Lider pracy Jeremy Corbyn obiecuje drugie referendum, które może zablokować Brexit, wraz z polityką gospodarczą lewicy, w tym nacjonalizacją kolei, przedsiębiorstw wodnych i sieci szerokopasmowych . A taktyka zastosowana w kampanii brytyjskiej jest jedynie zwiastunem, w jaki sposób cyfrowe informacje mogą wpłynąć na inne nadchodzące głosy, w tym przyszłoroczne wybory prezydenckie w USA.

W ubiegłym roku komisja medialna brytyjskiej Izby Gmin wezwała do szeroko zakrojonych zmian w prawie wyborczym, które według niego nie były „odpowiednie do celu” w XXI wieku. Raport powstał po 18-miesięcznym dochodzeniu w sprawie fałszywych wiadomości i manipulacji danymi przez kampanie polityczne, które zostało wywołane obawami o rosyjską ingerencję w wybory zachodnie. Sonda pomogła podsycić skandal dotyczący tego, w jaki sposób firma doradcza Cambridge Analytica wykorzystała dane z Facebooka, aby dotrzeć do wyborców podczas biegu Donalda Trumpa w 2016 roku w Białym Domu.

Brak działania rządu zgodnie z zaleceniami komisji pozostawia wyborców na łasce pozbawionych skrupułów pracowników kampanii w czasach, gdy coraz więcej osób zwraca się do mediów społecznościowych po wiadomości i informacje. Ponieważ nie ma żadnych sankcji za niewłaściwe zachowanie – poza usunięciem posta z Twittera, Facebooka lub Google’a – kampanie uświadomiły sobie, że publikowanie udokumentowanych filmów lub wprowadzających w błąd informacji ma niewielką wadę.

„Nie widać z tego żadnego efektu zwrotnego. Jest prawie odwrotnie – powiedziała Zvika Krieger, szefowa polityki technologicznej na Światowym Forum Ekonomicznym. „(Wprowadzanie w błąd) zyskuje większą uwagę. Istnieje przewrotna zachęta do publikowania jak największej liczby wprowadzających w błąd informacji. To bardzo niepokojący trend. ”

Podczas gdy dezinformacja nie jest niczym nowym w kampaniach politycznych, dane cyfrowe poprawiają wykładniczo zdolność kampanii politycznych do dostosowywania komunikatów do wyborców na podstawie ich zachowania w Internecie. A dzieje się to w czasie, gdy strony poświęcają więcej zasobów komunikacji cyfrowej.

Konserwatyści wydali 3,98 mln funtów (5,17 mln USD) na media społecznościowe i reklamy oparte na danych podczas ostatniej kampanii wyborczej w 2017 r., Co stanowi wzrost o 71% w porównaniu z poprzednimi wyborami w 2015 r., Według badań przeprowadzonych przez Tactical Tech, berlińską grupę, która dąży do złagodzenia wpływu technologii na społeczeństwo. Wydatki cyfrowe Labour wzrosły ponad trzykrotnie do 1,47 miliona funtów w tym samym okresie.

Trudno jednak wiedzieć, jak regulować kampanie cyfrowe, ponieważ trudno jest uzyskać pełny obraz tego, jak i gdzie strony koncentrują swoje wydatki cyfrowe.

Kampanią, która przekroczyła granice najdalej w tym roku, są konserwatyści.

Najpierw wzięli wywiad telewizyjny z rzecznikiem Labour Brexit, Keirem Starmerem, i zredagowali go, aby wyglądało na to, że nie może odpowiedzieć na pytanie o stanowisko partii w sprawie wyjścia z UE. Film obejrzano ponad 1,1 miliona razy. Następnie, podczas debaty liderów w zeszłym miesiącu, biuro prasowe partii tymczasowo zmieniło nazwę swojego kanału na Twitterze „ factcheckUK ″ i wykorzystało konto do zaatakowania komentarzy Corbyna.

Will Moy, dyrektor generalny Full Fact, prawdziwej strony internetowej sprawdzającej fakty, skrytykował sztuczkę.

„Była to próba wprowadzenia wyborców w błąd i uważam, że zachowanie takiej postawy przez poważną partię polityczną jest niewłaściwe i mylące” – powiedział wówczas.

Złapany nieprzygotowany w 2017 r., Kiedy media społecznościowe pomogły Partii Pracy osiągnąć lepsze niż się spodziewano wyniki, Partia Konserwatywna w tym roku przyniosła nowozelandzką firmę Topham Guerin, aby wyostrzyć swój przekaz online.

Sean Topham i Ben Guerin, po dwudziestce, pomogli Scottowi Morrisonowi zostać premierem Australii w 2018 roku dzięki strategii zalewania platform internetowych setkami postów o spójnym przesłaniu. Specjalizowali się w memach z tandetnymi wiadomościami, które eliminowałyby wydarzenia takie jak finał kultowego serialu „Gra o tron”. Ludzie śmiali się – i dzielili się.

Treść nie była łatwa, ale obfita.

„Zamierzasz uderzyć czcionką Calibri w jakiś … ponownie użyty mem i zamierzasz go opublikować i przejdziesz do następnego”, powiedział Guerin na konferencji w maju w Sydney . „I wiesz co? Ich zawartość będzie lepsza niż to, na co biedny grafik spędził tydzień. Smutne ale prawdziwe.”

Chociaż takie posty mogą wywoływać śmiech i krzywe komentarze, gdy czytelnicy je dzielą, mają poważne konsekwencje dla społeczeństwa.

Nawet gdy kandydaci obniżają poprzeczkę w stosunku do tego, co są skłonni zrobić lub powiedzieć, kampanie zwiększają swoje wyrafinowanie w zakresie wykorzystywania danych z wielu różnych źródeł do mikroprzedmiotowych wyborców z niestandardowymi komunikatami. Jednocześnie udoskonalenia technologii ułatwiają manipulowanie dźwiękiem i obrazem w sposób niewidoczny dla niewprawnego oka, powiedział Krieger.

„W miarę jak nasze życie staje się coraz bardziej powiązane – inteligentne miasta i czujniki oraz preferencje oglądania filmów, inteligentne urządzenia – kampanie będą mogły być kierowane do ludzi z przerażającym poziomem spójności” – powiedział. Możesz popychać wyborców „ w kierunku, w którym chcesz, aby poszli. … ″

„Zapewni to krytyczne zagrożenie dla demokracji”.

___

Jo Kearney przyczynił się do tego raportu.

 

zrodlo:apnews.com

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

na pierwszych stronach
%d bloggers like this: