DZIŚ NA ŻYWO - 21.00 ILE JESZCZE ZOSTAŁO POLSKI W POLSCE ? RZECZ O KOŃCÓWCE RABUNKU POLSKI !! SZOKUJĄCY TEMAT - stan na koniec roku 2019 !!19 listopada 2019
21.00 START LIVE STREAM

M-forum A.V Live.

Najnowsze informacje , Polska i świat artykuły przedruki filmy zdjęcia i dokumenty.Unikatowe informacje i materiały które na innych portalach są cenzurowane z przyczyn politycznej poprawności..Do dyspozycji czytelników i widzów chat obsługujący wszystkie formaty multimediów które można załączać w dyskusji.Ponadto możliwość zakładania indywidualnych imiennych kont z możliwością publikowania wszelkich materiałów i multimediów BEZ CENZURY

Sprawa rosyjskiego szpiega zapewnia test dla serwisów informacyjnych

OCEŃ TEN WPIS !
DZIĘKUJĘ ZA OCENĘ

NEW YORK (AP) – Może być szpiegiem. Ale czy on jest szpiegiem?

images1

Bez tytułu 3

Oto pytanie, które zniechęcają organizacje informacyjne, które opowiadają o tym, że USA wyciągają rosyjskiego urzędnika, który dostarczył informacji o ingerencji Kremla w wybory prezydenckie w 2016 roku. W poniedziałek CNN ujawnił tajną misję usunięcia mężczyzny i jego rodziny z Rosji z obawy, że jego życiu grozi niebezpieczeństwo.

Sieć nie zidentyfikowała domniemanego szpiega. W obliczu tajemnic rządowych i życia, szpiegostwo jest zwykle owiane tajemnicą.

Jednak rosyjska gazeta Kommersant nazwała we wtorek osobę, która według niej była zaginionym członkiem administracji Władimira Putina i zasugerowała, że ​​jest agentem, który przekazał Stanom Zjednoczonym informacje o wyborach.

Tej nocy NBC News opublikowało historię o „byłym wyższym urzędniku rosyjskim”, który mieszkał w Waszyngtonie pod ochroną rządu USA, powołując się na obecnych i byłych urzędników państwowych.

Reporter NBC Ken Dilanian poszedł do domu, w którym podobno mieszkała ta osoba, chociaż nikogo nie było w domu. Pisał o dzwonieniu do drzwi i czekaniu przez pięć minut, aż podjechali dwaj mężczyźni, którzy przedstawili się jako przyjaciele właściciela i zapytali, co tam robi. Historia NBC spekulowała, że ​​mężczyźni byli agentami rządu USA.

Ale NBC oświadczyło, że ukrywa rosyjskie imię i inne dane na prośbę rządu USA, który stwierdził, że takie zgłoszenia mogą zagrozić życiu tej osoby.

„Chciałem zapukać do drzwi, mając nadzieję, że wyjdzie i porozmawia ze mną, nawet jeśli go nie zidentyfikujemy” – powiedziała Dilanian. „Aby ludzie rozumieli, nie wydaliśmy go. Moje źródła mówią mi, że Rosjanie z pewnością wiedzą, gdzie był, ponieważ nie było to tajemnicą. Jeśli googlujesz, możesz dowiedzieć się, gdzie mieszka.

Historia ta doprowadziła jednak krytyka medialnego Washington Post Erika Wemple do opublikowania własnego zdania: „NBC News chciało wziąć udział w rosyjskiej historii szpiegowskiej. Więc zrobiło coś naprawdę głupiego. ”

Wemple zastanawiał się, w jaki sposób opinia publiczna skorzystała na tym raporcie, poza wiedzą, że szpieg nie był dobrze chroniony. „Czy musimy wiedzieć, że ten człowiek używa swojego prawdziwego imienia? Ech – napisał. „Czy musimy wiedzieć, że on mieszka w rejonie Waszyngtonu? Negatywny. Czy musimy wiedzieć coś poza tym, co donosiły CNN i New York Times? Być może, ale Dilanian tego nie zapewnia ”.

Jednak pół godziny wcześniej własna gazeta Wemple opublikowała historię Shane’a Harrisa i Ellen Nakashimy, identyfikującą Rosjanina i miasto, w którym mieszkał. Oni też poszli do domu i nikogo tam nie było. Dostrzegając zabawki i ubrania rozrzucone po podwórku, napisali, że „wydaje się, że rodzina się spieszyła”. Reporterzy Postu zacytowali sąsiada, który mówił o tej osobie.

Wemple powiedział The Associated Press, że jego historia była edytowana, kiedy opublikowano utwór Harrisa i Nakashimy. Powiedział, że nie miał pojęcia, że ​​jego gazeta nad tym pracuje.

„Robią swoje, a my robimy swoje” – powiedział. „Bałagan w tej sytuacji świadczy o rozdzieleniu naszych szeregów”.

Jedną wspólną cechą postów i historii NBC: powiedzieli, że nie mogą potwierdzić, że osobą, do której odwiedzili domu, był szpieg, który przekazał CIA informacje o ingerencji wyborczej. NBC napisał, że „pasuje do profilu osoby, która mogła mieć dostęp do informacji o działaniach Putina i która byłaby rekrutowana przez amerykańskich oficerów wywiadu”. Post zacytował nienazwanych urzędników, mówiąc, że ta osoba „prawie na pewno była cennym zasobem CIA”.

Niektóre inne organizacje informacyjne, w tym The Associated Press i NPR, podały brak możliwości ostatecznego powiązania szpiega z misją wydobywczą CIA jako powód, dla którego nie użyły nazwiska osoby. NPR powiedział, że nazwa została błędnie użyta raz w raporcie z Moskwy, ale nie została powtórzona.

Post zauważył, że zanim opublikowano jego historię, nazwisko tej osoby zostało zgłoszone przez wiele innych placówek.

„Pytanie o ochronę jego tożsamości było dyskusyjne” – powiedziała rzeczniczka Molly Gannon.

Tom Bettag, były producent ABC „Nightline”, a teraz profesor dziennikarstwa na University of Maryland, postawił flagę ostrzegawczą.

„Wszyscy mają wrażenie, że to ten facet” – powiedział Bettag. „Byłoby okropne, gdyby się okazało, że nie jest. Myślę, że musisz być bardzo ostrożny. ”

Wiele osób myśli o zatruciu w Wielkiej Brytanii Siergiejem Skripalem, byłym rosyjskim oficerem wojskowym i podwójnym agentem dla służb wywiadowczych tego kraju w 2018 roku. On i jego córka przeżyli atak czynnika nerwowego.

CNN zauważył w swojej oryginalnej historii, że starał się nie podawać informacji, które mogłyby prowadzić do zidentyfikowania zaangażowanego agenta. Sieć wykorzystała niektóre z tych informacji później, gdy pojawiły się w „Czasie” – długość służby i zdolność do gromadzenia zdjęć materiałów na biurku Putina – w celu podkreślenia, że ​​szpieg miał pracę na wysokim szczeblu. Sieć nie próbowała nazwać tej osoby.

New York Times użył nazwiska Rosjan z rejonu Waszyngtonu w środowe popołudnie w opowiadaniu zatytułowanym „Jaki szpieg? Kremlin Mocks Aide rekrutowany przez C.I.A. jako Boozy Nobody. ”

Historia mówi, że Times nie był w stanie samodzielnie potwierdzić, że „nikim niewiernym” był szpieg wydobywany przez Stany Zjednoczone.

 

zrodlo:apnews.com

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

%d bloggers like this: