DODAJ FILM MP-4 LUB WPROST Z Y.T F.B lub inny
EDYTUJ SWÓJ FILM LUB USUŃ
ZOBACZ WSZYSTKIE SWOJE FILMY

M-forum A.V Live.

WESPRZYJ DOWOLNĄ KWOTĄ ROZWÓJ JEDYNEJ W POLSCE NIEZALEŻNEJ STRONY INFORMACYJNEJ przycisk Przekaż darowiznę poniżej :-)

miejsce-na-reklame.

Pasażerowie easyJet uwięzieni na lotnisku przez prawie 3 dni

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
The following two tabs change content below.
miejsce-na-reklame.

Grazyna Rebeca

Nie dziele sie ze swiatem wiadomosciami o sobie....

135 pasażerów, którzy we wtorek mieli lecieć samolotem easyJet z Jersey do Newcastle, utknęło na wyspie na prawie trzy dni. Wszystko z powodu awarii maszyny – informuje ‚The Independent’.

Pasażerowie easyJet uwięzieni na lotnisku przez prawie 3 dniPasażerowie musieli czekać na samolot zastępczy ponad 48 godzin. (Fot. Getty Images)

Samolot miał planowo wystartować we wtorek, 30 lipca, o godz. 15:30. Okazało się jednak, że maszyna ma usterkę. „Inżynier przez ponad sześć godzin próbował ją naprawić. Ostatecznie lot został odwołany, a nas wysłano do hotelu” – relacjonuje w rozmowie z „The Independent” Dawn Parkin, jedna z pasażerek.

Na drugi dzień podróżni wrócili na lotnisko z nadzieją, że w końcu wylecą do Newcastle. Problem w tym, że sytuacja się powtórzyła. Linie poinformowały podróżnych, że „ich samolot czeka na części zamienne, co spowodowało kolejne opóźnienie”.

„easyJet przekazał nam, że szykują dla nas samolot zastępczy. W rzeczywistości okazało się, że to ta sama maszyna, a nie zamiennik. Ostatecznie pilot odprawił nas z kwitkiem, gdy wystąpił ten sam błąd” – opowiada Parkin.

Wczoraj, czyli trzeciego dnia koszmaru pasażerów, przewoźnik przeprosił za dalsze opóźnienia, ale zapewnił, że maszyna zastępcza wyląduje na Jersey o godz. 15:13.

„Bardzo nam przykro, że lot EZY6474 został opóźniony. Było to spowodowane problemem technicznym, którego niestety nie udało się naprawić” – poinformowała rzeczniczka easyJet.

„Bezpieczeństwo pasażerów i załogi jest naszym najwyższym priorytetem. Jednak rozumiemy frustrację naszych klientów, którzy mają prawo do odszkodowania zgodnie zgodnie z europejskimi przepisami EU261” – dodała przedstawicielka brytyjskiego przewoźnika.

Samolot ostatecznie wylądował w Newcastle wczoraj o godzinie 17:15, z ponad 48-godzinnym opóźnieniem.

 

zrodlo:https://londynek.net

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes
miejsce-na-reklame.

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

%d bloggers like this: