NA ŻYWO 20.00 "SZOK ! STANISŁAW MICHALKIEWICZ WULGARNIE OSZKALOWAŁ KATOLICKICH KSIĘŻY I ZAKONNIKÓW !! +ROPZMOWA NA ŻYWO Z ADOLFEM KUDLIŃSKIM21 lipca 2019
5 godzin temu.

M-forum A.V Live.

Najnowsze informacje , Polska i świat artykuły przedruki filmy zdjęcia i dokumenty.Unikatowe informacje i materiały które na innych portalach są cenzurowane z przyczyn politycznej poprawności.

PASEK REKLAM

WSPARCIE DAROWIZNA NA UTRZYMANIE STRONY W ZAKRESIE OPŁAT STAŁYCH INTERNET CHAT LIVE ROZMOWY TELEKONFERENCYJNE

€1,00

WSPARCIE FINANSOWE PRZELEW BANKOWY

MILLENNIUM BANK W POLSCE : 45 1160 2202 0000 0003 5769 6030  do przelewów

zagranicznych IBAN: PL 45 1160 2202 0000 0003 5769 6030  BIC (SWIFT) – BIGBPLPW

W tytule przelewu wpisz DAROWIZNA , inaczej opisany przelew nie dojdzie

 

CO BY SIĘ STAŁO W POLSCE GDYBY POLACY ZEPSULI Z PREMEDYTACJĄ I WYRACHOWANIEM MECHANIZM WYBORCZY

OCENA KONTA AUTORA
OCEŃ TEN WPIS !
DZIĘKUJĘ ZA OCENĘ

polsat-prognoza-pogody-featured

Świadome i inteligentne manipulowanie zorganizowanymi nawykami i opiniami mas jest ważnym elementem demokratycznego społeczeństwa.

Ci, którzy manipulują tym niewidzialnym mechanizmem społeczeństwa, stanowią niewidzialny rząd, który jest prawdziwą władzą rządzącą naszym krajem. … Jesteśmy rządzeni, nasze umysły są formowane, nasze gusta są kształtowane, idee sugerowane, głównie przez ludzi, o których nigdy nie słyszeliśmy. Jest to logiczny rezultat sposobu organizacji naszego demokratycznego społeczeństwa. Ogromna liczba istot ludzkich musi współpracować w ten sposób, jeśli mają żyć razem jako sprawnie funkcjonujące społeczeństwo. … W prawie każdym codziennym działaniu, czy to w sferze polityki czy biznesu, w naszym postępowaniu społecznym czy w naszym myśleniu etycznym, podlegamy wpływowi stosunkowo małej liczbie osób … którzy rozumieją prawa i procesy umysłowe  szerokich mas społecznych. To oni pociągają za sznurki i sterują opinią publiczną ”.

― Edward Bernays (żyd*), Propaganda

Wybory Parlamentarne w Polsce – Frekwencja

1991 43,2%
1993 52,1%
1997 47,9%
2001 46,3%
2005 40,6%
2007 53,9%

W roku 2005 nastąpiło załamanie frekwencji wyborczej [40.6%]. To spowodowało panikę w sferach „inżynierów społecznych”. W roku 2007 żydzi, Soros i spółka przeprowadzili wielką kampanię medialną, za nasze pieniądze. Udało im się obronić ten próg 40%.
Cyt://Kampania społeczna „Zmień kraj. Idź na wybory” została przeprowadzona przez koalicję 21października.pl. Organizatorami byli: Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR, Fundacja im. Stefana Batorego, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations, Instytut Spraw Publicznych, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja dla Wolności, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Forum Inicjatyw Pozarządowych, Fundacja Projekt: Polska oraz Parlament Studentów RP. W skład koalicji weszło również około 150 innych organizacji pozarządowych z całej Polski. W ramach kampanii przygotowano reklamy telewizyjne, radiowe i prasowe, które bezpłatnie emitowały największe stacje telewizyjne (telewizja Polska, tVN,tVN 24, Polsat) i telewizje adresowane do młodzieży (MtV, Viva), rozgłośnie radiowe (Polskie Radio, Radio Zet, Radiostacja, RMF, tOK FM), dzienniki (m.in. Dziennik, Fakt, Gazeta Wyborcza, Przegląd Sportowy), tygodniki (Newsweek, Gala, Angora), dzienniki regionalne (Dziennik Wschodni, Echo Dnia, Gazeta Współczesna, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Głos Szczeciński, Głos Koszaliński, Kurier Poranny, Nowa trybuna Opolska, Nowiny) oraz portale internetowe (Wirtualna Pol-ska, gazeta.pl, Onet.pl, O2, ngo.pl). Kampanię wspierały również media lokalne. Całkowity koszt cennikowy reklam, które ukazały się w mediach wyniósł ponad trzy miliony zł. W pozyskiwaniu bezpłatych emisji i publikacji bardzo pomogły firmy zrzeszone w PKPP Lewiatan: domy mediowe – Universal McCann i CR Media oraz członkowie Związku Pracodawców Prywatnych Mediów. W przygotowaniu strategii uczestniczyły firmy DDB, Satchi&Satchi oraz MillwardBrown SMG/KRC. Hasła kampanii oraz wszystkie kreacje bezpłatnie zaprojektowała agencja reklamowa PZL.
Raport przygotowano przy częściowym wsparciu
Foundation Open Society Institute (Zug)//

www.batory.org.pl/upload/publikacje/zmien_kraj_idz_na_wybory.pdf

//Ruch Palikota [2013] proponował, by do urn wyborczych poszli już 16-latkowie. Pomysł nie nowy. Już w 2003 r. politycy Unii Wolności proponowali, by w referendum akcesyjnym obniżyć wiek wyborczy o dwa lata. W 2008 r. podobną propozycję zgłosił poseł SLD Tadeusz Iwiński. W 2010 r. do sprawy wróciła PO – chciała 16-latków dopuścić do wyborów samorządowych. Rzecznik rządu Paweł Graś mówił wtedy o „ukłonie w stronę społeczeństwa obywatelskiego”. Próbowała się targować lewica, mówiła o 17-latkach. Jednak pomysł i tak padł, bo sceptyczny był PSL. Argumentem Ruchu Palikota miało być zwiększenie frekwencji wyborczej. Jednak z raportu ISP „Wyborca 2.0” wynika, że młodzi w wieku 18-24 lat są jedną z najbardziej biernych politycznie grup obywateli. Zaledwie 14 proc. z nich śledzi wydarzenia w polityce, a 40 proc. średnio się tym interesuje.
– W Niemczech można głosować od 16 lat w siedmiu krajach związkowych w wyborach do samorządu lokalnego. W Bremie, Brandenburgii i Hamburgu mogą także wybierać rządy i parlamenty landowe – mówi Paul-Richard Gromnitza, niemiecki politolog mieszkający w Polsce. – Pierwsza była Brema, gdy w 2007 roku okazało się, że frekwencja w wyborach wyniosła tylko 57,5 proc. To dużo na warunki polskie, ale w Niemczech to był szok. Dlatego licząc na wzrost frekwencji, obniżono wiek wyborcy. Jednak frekwencja nie wzrosła, była nawet niższa, bo wyniosła 55,5 proc. – mówi Gromnitza.//
PS.
„Propaganda może być pro lub kontra. W żadnym przypadku nie musi być negatywna. Jedyną ważną rzeczą jest to, czy jej słowa są, czy też nie, prawdziwym i autentycznym odzwierciedleniem wartości Narodu … Dobra propaganda nie musi kłamać, w rzeczywistości nie może kłamać, nie ma powodu by obawiać się prawdy, błędem jest wierzyć, że ludzie nie mogą przyjąć prawdy, mogą to zrobić, jest to tylko kwestią przedstawienia prawdy ludziom w taki sposób, że będą w stanie ją zrozumieć. Propaganda która kłamie udowadnia, że ma złe intencje. Na dłuższą metę nie może się sprawdzić.”

― Joseph Goebbels

https://pl.wikipedia.org/wiki/Edward_Bernays

EUROPOSEŁ SOŚNIERZ APELUJE !! NIE IDŻ NA WYBORY !! NIE GŁOSUJ !!! JEŚLIŚ GŁUPI JAK PIEŃ !!

NIE ZNASZ SIĘ? NIE GŁOSUJ! – SZCZERY DOBROMIR SOŚNIERZ

3 thoughts on “CO BY SIĘ STAŁO W POLSCE GDYBY POLACY ZEPSULI Z PREMEDYTACJĄ I WYRACHOWANIEM MECHANIZM WYBORCZY

  1. Musi być ruch przy urnie żeby można było przekładać głosy bo jak nikt nie odda choćby pustej kartki to trudno będzie dać jakieś wyniki bo będzie pusto

    więc, KTO DO URNY TEN DURNY
    urna to jest na prochy z kremacji 🙂

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

%d bloggers like this: