loading...
loading...
loading...
LIVE SZOKUJĄCY TEMAT DNIA 20.00 START23 marca 2019
1 godzina pozostała.
KANAŁ FILMOWY WSZYSTKIE NOWE MATERIAŁ
STREAM LIVE – NA ŻYWO + CHAT + PRIV.

M-fo A.V Live. <<wróć do Nius<<rum

M-forum jest w 100% oddolną obywatelską inicjatywą, nie stoją za nami ani medialne konsorcja, ani rządowe dotacje.

SĄ ODCZYTY CZARNYCH SKRZYNEK BOENINGA info CBS News

loading...
Our Reader Score
[Total: 0 Average: 0]

Pierwsze odczyty z czarnych skrzynek malezyjskiego boeinga

Reklamy

Pierwsze odczyty z czarnych skrzynek samolotu, który rozbił się na wschodzie Ukrainy, wskazują, że bezpośrednią przyczyną katastrofy były liczne uderzenia odłamków rakiety w poszycie maszyny – informuje CBS News, powołując się na anonimowego europejskiego eksperta ds. bezpieczeństwa lotów.

Ekspert przyznaje, że maszyna została podziurawiona wieloma odłamkami powstałymi w wyniku eksplozji. – Rakieta zrobiła to, co do niej należało. Zniszczyła samolot – powiedział anonimowy ekspert stacji CBS News. Wnioski wysnute z analizy czarnych skrzynek, prowadzą do stwierdzenia, że samolot uległ „całkowitej dekompresji spowodowanej wybuchem pocisku”
uż wcześniej odnaleziono dowody na to, że w samolot uderzyły odłamki z rakiety. Chodzi m.in. o fragmenty podziurawionego poszycia maszyny. CBS News wskazuje, że eksperci mają problem z badaniem katastrofy z powodu narastającego konfliktu na Ukrainie.

– Wśród rzeczy odnajdywanych na miejscu katastrofy wciąż znajdują się ludzkie szczątki – powiedział Michael Borkiurkiw z Organizacji Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie.

30 thoughts on “SĄ ODCZYTY CZARNYCH SKRZYNEK BOENINGA info CBS News

  1. Z polskiego podwórka, ku pokrzepieniu serc 🙂
    Znienawidzony przez Polaków facio, premierem sieę wybrany, w trybie pilnym, poza kolejnością obowiązkową dla wszelkich chorujących w kraju nadwiślańskim, został poddany OPERACJI barku. Media milczą co spowodowało ten uraz więc możemy snuć domysły…
    – Czy spadł ze schodów po libacji za pieniądze podatników?
    – Może demon go poklepał za „dobrą” robotę?
    (…)

  2. Jod doskonałe panaceum
    Jod jest niezbędny do zachowania dobrego stanu zdrowia odżywką i skutecznym środkiem zwalczającym wiele fizycznych i psychicznych dolegliwości, a także silnym antyseptykiem, który jest od dziesięcioleci

    demonizowany przez medycynę i Wielką Farmę.
    http://celfit.manifo.com/blog/jod-doskonale-panaceum

    Jod znajduje się w kelpie nie trzeba pić Lugola.

  3. OSZUSTWO MH17: na miejscu katastrofy nie było silnika Boeinga 777

    Na zdjęciach z katastrofy nie można znaleźć żadnego olbrzymiego silnika GE90. Zamiast niej wydaja się być części silnika z innego typu i projektu samolotu. Pewne jest to, że części silnika na zdjęciach nigdy nie mogłyby napędzać Boeinga 777.

    Katastrofa giganta B-777 spadającego z wysokości ponad 10 km pozostawiłaby po uderzeniu wielki krater, natomiast szczątki wydaja się być podrzucone na ziemię jakby przyholowane przez ciężarówkę.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/oszustwo-mh17-miejscu-katastrofy-bylo-silnika-boeinga-777-2014-07

    1. JA PIERdole jacy wy jesteście pjerdolnięci masakra,jak w tym kraju ma być normalnie jak obywatele nienormalni……………………….

    2. Pan kolega nie bałakaj, przyjrzyj się lepiej elementom silnika widocznym na zdjęciach (polecam grafika Google ewentualnie w Yahoo). Mam przygotowane zdjęcia lotu 9M-MRD Boeing 777 z różnych lat i wkrótce zamieszczę całe, a nie wycinki z fotografii, bo to jest manipulacja i tworzenie teorii spiskowych dla lemingów
      Ale wstępnie uważam, że było tak (oczywiście to moja wstępna skondensowana hipoteza).

      11 lipca 2014 9M-MRC nad Prymors’k, Obwód zaporoski, ok 210 km na zachód od Grabove.
      12 lipca 2014 – 9M-MRE nad Bilolissya, Obwód odeski, ok 700 km od Grabove.
      13 lipca 2014 – 9M-MRA nad Heniches’k, Obwód chersoński, ok 340 km od Grabove.
      14 lipca 2014 -9M-MRH nad Heniches’k, Obwód chersoński, ok 340 km od Grabove.
      15 lipca 2014 – 9M-MRQ nad Heniches’k, Obwód chersoński, ok 340 km od Grabove.
      16 lipca 2014 – 9M-MRA nad Berdyans’k, Obwód zaporoski, ok 200 km od Grabove.
      17 lipca 2014 – 9M-MRD – tragedia lotnicza pole Hrabove. Dlaczego Boeing 777 koło Nerek (51.857835, 18.735695) zmienił kurs na północny wschód, przemieścił się równolegle ponad 50 km, a następnie w okolicach Długołęki (51.981497, 20.263367) koło Puszczy Mariańskiej znowu zmienił kurs na południowy wschód. Co za polecenie i skąd otrzymali piloci przed Nerkami? Podobnie zachował się samolot w końcowej fazie lotu przed upadkiem, na północ od Doniecka zmienił trasę lotu o 14 km? Kto/Who i dlaczego/why wydał polecenie zmiany kursu?
      Graficzna prezentacja trasy https://re1truth2.files.wordpress.com/2014/07/trasy-przed-17-july-2014.jpg oraz na blogu http://sherriequestioningall.blogspot.com/2014/07/ukraine-air-traffic-control-routed-mh17.html i załączonym print screen strony https://re1truth2.files.wordpress.com/2014/07/friday_july_18_2014_flight_mh17.jpg.

      Polecam resztę linków w blogu http://re1truth2.wordpress.com/2014/07/28/covering-the-truth-about-the-flight-mh17-9m-mrd-july-17-2014-die-de-waarheid-over-de-vlucht-mh17/
      Pozdrawiam

      1. Jak bumerang wraca pytanie – dlaczego ten nieszczęsny samolot leciał tamtędy? nad strefą wojenną, KTO? kto zmienił tor lotu? gdyby leciał jak zwykle, jak poprzednio, nie zostałby strącony. To powinno być zarejestrowane w czarnych skrzynkach.
        Kiedyś w starych historyjkach opowiadano jak łatwo można oszukać kompas i statek zmienia kurs i ląduje na skałach, może to aparatura samolotu została oszukana a załoga myślała, że leci zwykłym kursem.
        To nie był przypadek ale rozmyślne spowodowanie katastrofy.

  4. Umowa z Izraelem o ludobójstwie Polaków – część I

    Umowa pomiędzy Rządem Rzeczypospolitej Polskiej i Rządem Państwa Izrael w dziedzinie zdrowia i medycyny oraz Plan Współpracy na lata 2011-2015 – komentarz do Umowy.

    Umowa ta ma w istocie zapewnić żydowską kontrolę nad produkcją, dystrybucją i sprzedażą leków w Polsce. Ma służyć, jako podstawa do przejmowania Polskich firm produkujących leki, lub zagwarantowania produkcji leków tylko przez już przejęte firmy farmaceutyczne w Polsce, jak też przez międzynarodowe koncerny farmaceutyczne już będące w rękach żydowskich. Umowa ta ma zapewnić kontrolę żydowską nad aptekami i szpitalami. Ogólnie więc ma być podstawą do zapewnienia kontroli nad całą służbą zdrowia przy pomocy tych samych metod, które zostały opisane dla przypadków kontroli nad wodą pitną, energią i produkcją żywności.

    Praktycznie wszystkie międzynarodowe firmy farmaceutyczne są w rękach żydowskich. Produkują one całą gamę leków, które szkodzą zdrowiu, lub pod pozorem pomocy w jednej chorobie niszczą organizm poprzez skutki uboczne. Niektóre firmy mają nazwy, które określają cel istnienia takiej firmy. Weźmy np: firmę “Eli Lilly”. Z pozoru dość ładna nazwa. Jednak dla wszystkich żydów kabalistów już sama nazwa wiele mówi.
    “Eli” (w Polskim tłumaczeniu Heli) jest nazwą kapłana i sędziego który to miał się opiekować Samuelem wg. I ksiegi Samuela. „Lilly” (fonetyczna odmiana Lillith, pisana również Lillit, Lilith lub Lilit) jest nazwą żeńskiej odmiany demona który to jest odpowiedzialny za uśmiercanie gojów. Według Kabały “Lillith” była pierwszą żoną Adama (choć są różne wersje*) i została zastąpiona przez Ewę, a sama stała się złym duchem. * Według Rabbiego Trachtenberg’a Adam żył z tą żeńską odmianą demona przez 130 lat po rozstanu z Ewą i z tego związku narodził się potomek.
    W krótkim oficjalnym wyjaśnieniu do tej umowy możemy wyczytać że: “Umowa i plan będą stanowić podstawy dla rozwoju współpracy w obszarze ochrony zdrowia, jakości służby zdrowia oraz walki z chorobami i epidemiami poprzez wymianę ekspertów i współpracy instytucji badawczych z obu krajów.”

    Słowem kluczowym w tym wyjaśnieniu jest słowo “jakości”. Ponieważ “jakość” będzie określana przez jakiś organ, czy to państwowy, czy też zrzeszenie producentów leków i właścicieli służby zdrowia, czy też sąd, mając kontrolę nad tymi organami (a żydzi już taką kontrolę mają) można eliminować niepożądaną konkurencję, dowolnie manipulować ceną, wyborem producentów leków i środków służby zdrowia – i w ten sposób narzucać sposoby “leczenia”, które w istocie szkodzą zdrowiu pacjentów i to na ich własny koszt.

    Istnieje bowiem zasadnicza doktrynalna sprzeczność pomiędzy ideą leczenia a nauką Talmudu, która nakazuje żydom nie udzielać pomocy gojom w ich problemach zdrowotnych, a nawet wykorzystywać tę sposobność do uśmiercania lub szkodzenia. Jak więc można mieć zaufanie do tych ludzi, sprawujących całkowitą kontrolę nad służbą zdrowia w Polsce, że nie wykorzystają okazji do szkodzenia ludziom w momencie, gdy są najbardziej bezbronni? Takiego zaufanie nie ma i nigdy nie będzie. Historia pokazała bowiem, że żydzi będąc lekarzami uśmiercali swoich pacjentów.
    W wyjaśnieniu umowy możemy wyczytać że dotyczy ona również “walki z chorobami i epidemiami”, a więc promowania i narzucania szczepionek, które, jak już znaczna cześć społeczeństwa wie, szkodzą i wywołują wiele schorzeń i epidemii. Świadomie bowiem do tego celu zostały one opracowane i wyprodukowane. Tak więc pod pozorem zapobiegania epidemiom i schorzeniom, takie epidemie i schorzenia się wywołuje. Firmy produkujące takie szczepionki są w rękach żydowskich i narzucanie się Izraela i pracującego w zmowie ze światowym żydostwem z taką “współpracą” jest jedynie kamuflażem do możliwości dorwania się do pacjentów li tylko Polaków w celu osiągnięcia tego samego celu innymi drogami.

    Oficjalne oświadczenie mówi o “wymianie ekspertów i współpracy instytucji badawczych z obu krajów”. Tak więc chodzi również o kontrolę instytucji badawczych w Polsce, poprzez narzucanie pewnych poglądów i metod leczenia. Chodzi zapewne również o indoktrynację i infiltracje tego środowiska, które już w znacznej mierze jest opanowane przez osoby pochodzenia żydowskiego

    1. Kto rozsądny idzie dzisiaj do do apteki po leki? Lepiej już odwiedzić sklep zielarski, ale żeby wiedzieć co tam kupić to trzeba mieć wiedze z internetu a stare pokolenie niecytata nie kumate i oni najbardziej oberwą. Bo ufają kaczorowi służbie zdrowia no i bogu.

  5. wiecie co będzie w zimie,będziecie się grzać i gotować na ognisku!!!!!!!!!!!!!!żałosne lemingi……………ha ha ha ha.

      1. ty lepiej nazbieraj se już chrustu bo to nie są żarty!!!!!!!!!!!!!!!!

        1. a ty se (!?) nazbierałeś na podpałkę siebie? prymitywie od chrustu, na stracha na wróble tylko się nadajesz, nie strasz innych bo sam jesteś zestrachany, nawet nie wiesz czego a już się boisz

          1. upał niemożebny a jakiś (…) zimnem mnie „straszy”, toć ja teraz marzę aby mi było zimno

  6. Czarne skrzynki pewnie powiedza,ze to ruskie stracily samolot…Taki polityczny klimat ..Sorry…

  7. Na taśmach pewnie będzie o tym myśliwcu co za nimi leciał. Ale jedno mnie niepokoi że te taśmy będą odczytane w masońskiej angli.

      1. Ale gdyby odczytali to były by ślady a stwierdzono że niema, po za tym gdyby się przyznali do tego to mogli by ich posądzić o to że ingerowali w zawartość. Wiec tak źle i tak nie dobrze.

      2. W interesie ruskiego jest miec dowody na wiecej niz 100 % ,bo ta wojna ukrainska majdanska wymierzona w ruskich …

  8. Ja juz nic z tego nie rozumiem.Co tu jest grane?.Dlaczego zachod tak
    biernie podchodzi do tej katastrofy?.Skoro juz maja winowajce Putina
    to co dalej,a moze prawda inna jest?.Jak slucham i ogladam to duzo
    jest znakow zapytania.

    1. zachód biernie podchodzi a amerykancy nie pokazuję satzdjęc bo to sami ukraincy plus CIA,mossad upozorowali te przedstawienie dla gawiedzi, tępej gawiedzi….
      niestety ludzka swiadomość rosnie i nie da się duzej grupy lemmingów robić w h…..a!
      dlatego siedzą cicho….

  9. W Farnborough w południowej Anglii ma swą siedzibę Ośrodek Badania Wypadków Lotniczych (Air Accidents Investigation Branch – AAIB) brytyjskiego ministerstwa transportu.

    Jak poinformowało ministerstwo obrony Belgii, dziś po południu z wojskowego lotniska Melsbroek w Brukseli odleciał do Kijowa belgijski wojskowy samolot transportowy Embraer, który ma przywieźć czarne skrzynki. Na pokładzie samolotu są eksperci oraz przedstawiciele ONZ.

    Czarne skrzynki przekazał malezyjskim ekspertom w obecności dziennikarzy jeden z przywódców separatystów Aleksandr Borodaj. Premier Malezji Mohamed Najib bin Abdul Razak oświadczył, iż skrzynki są w dobrym stanie i otrzyma je w celu zbadania międzynarodowa komisja śledcza.

    1. No, ja myślę, że to faktycznie rakieta tylko nie ta o której myślicie.
      Piszę analizę z opisem zdjęć w połączeniu z warunkami pogodowymi i zmianami trasy Boeinga oraz tego ukraińskiego SU-25. Najprawdopodobniej strzelił do niego z rakiety powietrze-powietrze R-60M (kod NATO Aphid-B) tzw. mszyca. R60-M należy do pocisków typu wystrzel i zapomnij, co oznacza, że po odpaleniu sam naprowadza się na cel bez konieczności ingerencji w tor jego lotu przez zewnętrzne systemy naprowadzające. Pocisk ten ma zasięg do 4 km, chociaż jako zasięg maksymalny podaje się 10 km przy atakowaniu celów na dużych wysokościach.
      Czyli SU-25 na wysokości 7 km podają Rosjanie, Boeing lot MH-17 na 10 km i jest trafiony.
      Co najlepsze R-60M jest naprowadzany termicznie (IR) i ma chłodzony detektor podczerwieni o większej czułości i poszerzonym do 40° kącie śledzenia celu.
      Ponadto posiada laserowy zapalnik zbliżeniowy.
      Poza tym puścili Boeinga, bo nad Donieckiem i w okolicach były burze z silnymi opadami czyli przykrywka, zresztą widać chmury na niektórych zdjęciach satelitarnych które pokazali Rosjanie (będę miał historyczne warunki pogodowe z 17 lipca 2014).
      Pocisk poszedł na ciepło w stronę lewych silników Boeinga 777, laserowy zapalnik odpalił przy kabinie pilotów, odłamki posiekały kabinę i część trafiła w końcówkę lewego skrzydła z góry czerwony punkt. Myślę, że jakby się przyjrzeć dobrym programem graficznym zdjęciom z katastrofy (to w wirnikach silników powinny być dziury).
      Spróbuję to jutro zrobić.
      A tutaj jedna z analiz Alexey Prytkov
      http://prytkovalexey.org/2014/07/22/%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82-%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0-%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%B3%D0%BE-%D1%81/

      Pozdrawiam

      1. Jeśli chce Ci się poszukiwać prawdy w tym zawikłanym incydencie to może znajdziesz odpowiedź dlaczego ten samolot leciał tamtędy? Kto, gdzie i dlaczego skierował ten nieszczęsny samolot taką trasą?

        1. po to aby go zestrzelić i umiedzynarodowić „miejscowy” ukrainski konflikt…
          nikt inny na tym nie zyskał jak tylko i wyłącznie ukraina!
          tylko iz się przejechali….

        1. Ty TY Ty kakaja głupota leminga u ciebie.
          A teraz poważnie, tu masz zakłady zbrojeniowe w Kijowie poczytaj jak umiesz w wersji angielskiej i rosyjskiej na temat zasięgu i uzbrojenia SU-25
          http://uos.ua/produktsiya/aviakosmicheskaya-tehnika/84-cy-25
          Украина, 02093, Киев, ул. Россошанская, 3а, п/я 49
          możesz też zadzwonić i zapytać – może jakąś prowizję w hrywnach lub dodrukowanych zielonych dostaniesz.
          +38 (044) 586 62 00
          +38 (044) 586 62 03
          Jak przeczytasz, to daj znać „….kakaja pagada w Kijowie”

Wyraź swoją opinię ! TO WAŻNE !!

loading...
loading...
LIVE AKTYWNY KLIKNIJ ABY WYŚWIETLIĆ
TRANSMISJA ZAKOŃCZONA
%d bloggers like this: